xviii ► unpredictable

821 101 19
                                    

[f l a s h b a c k]

"Böyle konuşmamıştık Adams!"

"Gerekli detayları muhasebeyle görüşürsün hayatım!"

Takım elbiseli adam arkasını döndü ve gitti. Uzun saçları simsiyahtı ve hemen ensesinde kesilmişlerdi. Harley'nin hoşuna giden bir şekilde geriye doğru yatırılmışlardı ve bu onda ateşli durmuştu. Yani Harley'e göre. Orta yaşlarında olmalıydı. Harley başka bir yerde ve zamanda olsalar emindi ki onunla eğlenceli bir şeyler yapabilirdi! Ama onun Muhallebisi ona yetiyordu.

Joker'ın Adams dediği adam bir kapıdan geçip bir yere girdiğinde onların karşısına başka bir adam çıktı. Bu adam daha çok bodyguard gibi bir şeydi. Her bir kası adeta bir kafa gibiydi ve bu da olağan bir şekilde onu deve benzetiyordu. Aynı Bane gibi bir şeydi. Ama ona göre daha insancıl bir tipi vardı. Harley onun kolunda bir gökkuşağı dövmesi gördü. Böyle şeylerin sadece filmlerde olduğunu sanırdı. Kaslı, dev bir adam vardır ve kolunda ya bir unicorn ya da bir gökkuşağı dövmesi olurdu. Bunun üzerine Harley kendine hakim olamadı ve gülmeye başladı. Adam ona bakınca da birazcık ciddileşmeye çalıştı. Aksi takdirde dayak yiyebilirdi.

"Ay şey- Pardon- Ama yani illa böyle bir dövme yaptırmalı mıydı?"

Ardından daha da çok gülmeye başladı.

"Bu kızım içindi."

Joker fırsattan istifade güldü ve araya girdi.

"Ah yani bir kızın var, başına bir şey gelsin istemezsin değil mi?"

Adam bunun üzerine ifadesiz durdu. Öyle ki artık can sıkıcı olmaya başladı. Harley olayın bir komikliği kalmayınca sustu. Sanki bir şey olacaktı.

Ve oldu. Adam öyle sert bir şekilde Joker'a vurdu ki yeşil saçlı adam resmen odanın öbür kısmına uçtu. Harley işte şimdi öfkeden deliye dönmüştü. Kimse Bay J'e bir şey yapamazdı! Bunun üzerine adama atılmayı denedi ama başka biri onu tuttu. Debelenip kurtulmaya çalışırken Joker'da yerinden kalkmış sinirli sinirli gülüyordu. Bunun bedelini ödeyecekti.

Kemerine astığı silahı çıkardı ama daha adama doğrultamayan çenesine bir tekme yedi. Sanki kırılmış gibi aşırı acıyordu. Az kalsın gözünden yaş gelecekti. Ama o direndi ve tekrar ayağa kalktı. Bu sırada Harley de kurtulmuştu. O anki sinirle Harley adamın sırtına uçtu ve ona bir kene gibi yapıştı. Ardından bilekleriyle adamın şakağına birkaç kez darbe attı. Adam Harley'nin düşündüğü gibi bayıldı. İşte Bay J'e bir şey yaparsa bunu böyle öderdi!

Joker tekrar ayağa kalkmış ve Harley'nin yanında durmuştu. Yere düşen silahını aldı ve iki adama da defalarca kurşun yağdırdı. Şimdi daha iyi hissediyordu.

Bu sırada ikisinin de dikkatini bir bipleme çekti. Garipti, bir saat gibi değildi veya bir telefon gibi de değildi. Harley korkarak sesin geldiği yöne doğru yürüdü. Tanrım... İlerdeki masanın altında bir bomba vardı. Demek adamın muhasebe dediği aslında...

"Siktir-"

Joker Harley'nin elini tuttu ve ikisi birlikte can havliyle kaçmaya başladılar. Nereye gideceklerini bilmeyip sadece koşuyorlardı. Buradan çıkmalılardı. Birazdan bomba patlayacaktı. Harley ter bastığını hissediyordu. Öleceklerdi. Bir odaya girdiler ve bakıştılar. Odanın ilerisinde bir cam duvar vardı ve gayet görkemli bir manzaraya bakıyordu.

Üçten geriye saymak için vakit yoktu. Koşarak camdan atladılar. Hayır- Sadece Joker atlamıştı. Lanet olsun nasıl olurdu?! Joker cam parçalarıyla birlikte düşerken sanki yakalanacak bir şey varmış gibi havayı tutmaya çalışıyordu. Bu sırada Harley'nin cama çarpınca kıramayıp bayılmasından haberi yoktu. Oraya geri de çıkamazdı. Kendisi bile hala havadaydı!

Ve o an gerçekleşti. Bomba patladı. Hala havada olan Joker patlamanın görünmez etkisiyle ve sıcaklığıyla daha da hız kazandı. Daha alçak olan bir binaya hızlı bir şekilde düşmüştü. Artık acısını hissetmiyordu bile. Sadece Harley'i düşünüyordu. Ölmüştü. Şaka gibi geliyordu kulağına. Harley Quinn ölmüştü. Ah nasıl da tüm şehir şimdi bunu konuşacaktı!

Joker nefes alamadığını hissediyordu. Harley uzun zamandır yanındaydı ve hiçkimse bu kadar yanında olan birine bağlanmadan yapamazdı. Üstelik o farklıydı. O Harley Quinn'di, Joker'ı Arkham'dan kaçıran, onun için her şeyi göze alan çılgın kadın. Onunla ne güzel zamanları olmuştu öyle. Ama artık hepsi bir hiçti. Joker hissediyordu...

Harley Quinn ölmüştü.

Psycho ❃ [joker/batman]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin