xi ► good night everybody

1.3K 126 58
                                    

"NE DEMEK BRUCE WAYNE GELDİ VE ONU HASTANEDEN ÇIKARDI?! SİZİ ADİ KÖPEKLER BEN SİZE NE İÇİN PARA VERİYORUM?"

Yeşil saçlı adam yanında duran -ve az önce bir kenara ittiği- masadan siyah tabancayı aldı ve sıra sıra neresine sıktığını bilemeden karşısındaki adamlara ateş açtı. Bir bir hepsi yere devrildiler. İşte onun dediklerini yapmazlarsa sonları hep böyle olacaktı. Bruce Wayne'inki de böyle olacaktı. İkinci bir defa Jane'i ondan koparamayacaktı. Buna Harley'den sonra bir daha izin vermeyecekti. Gerçi Harley'i o almamıştı. Ama yine de Jane'in aklını çalmasını izin vermeyecekti.

Kurşunları biten silahı yerde yığılı adamlardan birinin üzerine attı. Ardından odayı terk etti. Cebinden telefonunu çıkardı ve rehberden Mark'ı bulup çaldırdı. Üçüncü çalışta adam kalın sesiyle cevap verdi.

"Efendim patron?"

"Senden birini bulmanı istiyorum Mark. Jane Crow, onu bana bul. Telefon sinyalleri için numarasını mesaj atıyorum. Ardından şehir dışındaki mekana gel." Kapatmadan önce üstüne basa basa iki kelime söyledi. "Çabuk... Ol..."

Ardından telefonu kapattı ve numarayı mesajla gönderdi. Bu zamana kadar onun da ufak bir işi vardı.

•••

"BANA CEVAP VER SELİNA! BRUCE WAYNE NEREDE?!"

Çekici kadın koyu kırmızı dudaklarını gererek kıkırdadı. Nereden biliyordu Bruce Wayne'in yerini bildiğini?

"Ah, J, bunu niye bana soruyorsun? Ben nereden bilebilirim?"

"O salak heriften devamlı bir şeyler arakladığını bilmiyorum mu sanıyorsun Selina?"

Selina sıkılmış gibi sol bacağının üstüne attığı uzun sağ bacağını indirdi ve tekrar sol olanını onun üzerine attı. Bu adam içini bayıyordu doğrusu. Her ne kadar psikopat bir katil veya onun gibi bir şey olsa da bu adam ona göre acınacak halde biriydi. Harley onda ne bulmuştu?

"Evet bu doğru. Ama bu şuan onun yerini bildiğim anlamına gelmez. Ayrıca adam zaten ünlü bir iş adamı bence adresini veya nerede bulunduğunu bana sormadan da bulabilirsin hayatım."

Joker bazen Harley'i gerçek anlamda cidden çok özlüyordu. En azından onun dediklerini sorgulamadan yapardı. Onun haricindekiler, kimse bir şeyi sorgulamadan yapmıyorlardı. Hele bu kadın bu umursamaz tavırlarıyla onun kendine hakim olmasını engelliyordu. Adeta gel ve bana saldır diyordu.

Joker sağ elini yumruk yaptı ve yanındaki duvara geçirdi. Ardından kadını yakasından tutup duvara çarptı. Kadının buna verebildiği tek cevap kıkırdamaktı. Harley'ninki gibiydi, yalnızca daha kadınsı ve cilveli.

"Bence bir kadına böyle tehlikeli yaklaşmamalısın."

Az önceki kıkırdayan kadından eser yoktu şimdi. Selina onu yakasından tuttu ve tüm gücüyle onu karşıdaki duvara çarptı. Ardından oradan geri çekip hızlı ama zarif bir şekilde yere inip adamın ayağını yerden kesmek için sağ bacağını kaldırarak sol bacağının üstünde bir manevra yaptı. Adam bu kısa süre içinde yere devrilmişti. Selina da yerden kalkıp az önceki kıkırdayan kadın haline geri dönmüştü şimdi. Adamın tam kasıklarının üzerine oturdu ve ona doğru eğildi.

"Bana sakın bir daha böyle yaklaşma J."

Yeşil saçlı adamın yanağına küçük bir öpücük kondurdu ve ardından gerçekten bir kedi gibi zıpladı ve hemen yandaki duvara tırmandı. Zaten ondan sonra da gözden kayboldu.

Joker bu sırada bilerek bir şey yapmamıştı. Kadın kendisine zarar vermezdi. Ama çok iyi davrandığı da söylenemezdi. Ondan bir şey çıkmayacaktı, anlamıştı. O gidince de kendini yerden kaldırdı ve üstünü silkeledi. Bir kadından dayak yemek gururunu zedelemişti ama şuan umurunda olan bu değildi. Bruce Wayne'in yerini kendisi bulacaktı.

Psycho ❃ [joker/batman]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin