Justin Trip Bieber

478 19 3
                                    

Hatırlatma

Ona sadece sarılıp uyumustum. O ise tüm gece beni izleyecekti. Bunu biliyordum. Onun kollarında huzuluydum,  onun kollarında bana asla zarar gelmezdi. Bunu da biliyordum. Hayatım tek kelimeyle harika gidiyordu.

Gece;

Senin kanını istiyorum Isabelle. Tüm kanını içip seni öldürmek, sonra da kemiklerine ayırmak istiyorum. Anlıyor musun beni? " Biraz sonra öleceğim. Justin'e kac kez yalvardim, bilmiyorum. Şu an ellerim çok sert bir şekilde bağlı ve sanırım kangren oldum "Justin nolur.Lutfen.Tanri aşkına yapma bunu..." Justin'in yaptığı tek şey  sivri dişlerini gösterip yanıma doğru yavaş yavaş gelmesiydi . Dişlerini boynumdaki atar damarima geçirdiğini anladigimda  son kez Tanrı'ya gunahlarimi affetmesi için dua et-   "Isabelle uyan. Isabelle kendine gelsene. " Nasıl uyandım bilmiyorum ancak çığlık çığlığa bagirdim.  Justin yanımda duruyordu. Elim direk boynuma gitti ancak hissettiğim tek şey terdi. Ne kadar derin bir nefes aldiysam o kadar rahatladım. Justin yanımda yatiyordu gözlerinde "Ne oldu? '  sorusu vardı.  Tekrar derin nefes alıp "R-ruya gördüm.  " sesim çok güçsüz çıkmıştı. Gözlerimden akan damlalar umurumda değildi . Justin anlamış olacak ki " Ve ben seni öldürüyordum. " dedi.Onun da sesi güçsüz çıkmıştı.  Kafamı sallamakla yetindim. Soğuk elleriyle terli ve sıcak yüzümü kavradi "Her ne olursa olsun sana zarar vermeyeceğim Isabelle. Vermem.Cunku eğer sana zarar verirsem, kendimi öldürürum. " dedi.Sesi soğuk ve ciddi çıkmıştı. Resmen kucağına atlar şekilde ona sarildim ve 'Seni seviyorum Justin " dedim. Gülümsedi. Yani görmedim ama hissettim. Sonra tuttu ve alnimdan öptü. Soğuk dudakları alnima dediğinde istemeden titredim. 

Sabah;

Kahvaltimi yapmıştım. Justin ise eve gidip kanını içip gelmişti. Iliskimiz başlayalı neredeyse 2 ay olmuştu ve biz daha hic kavga etmemiştik. Bu yüzden daha da mutluydum.

Justinle birlikte televizyon izliyorduk. Tam en heyecanlı yerine gelmistik ki kapı çaldı. Kapıyı açtığımda gelen Nathan'di. Onu görünce nasıl bir çığlık attım bilemezsiniz. Anasınıfı, Ilkokul, Ortaokul zamanlarında en yakın arkadasimdi. Sonra taşındılar.

Şu an Justin Trip Bieber televizyon izliyor ben Ve Nathan ise mutfakta konuşuyoruz. Evet Justin TIP Bieber diyorum çünkü Nathan'i görünce gözleri yine sinirlendiginde olduğu gibi sari renge döndü. Yani beni kıskandı. Hoşuma gitmişti. Bizi dinlediğini biliyordum. Biraz kiskandirmaktan zarar gelmezdi değil mi? Gulumsememi yüzüme yerleştirerek Nathan'a yoneldim ve "Tatlım ne kadar daha buradasin?  " dedim.Nathan kızarmısti, Justin'in ise şu an kumandayi kirdigina eminim . Çünkü içerden citirti sesi geldi. Tam Nathan konuşurken Justin'in sesini duydum "Isabelle Aşkım bir şey demem gerekiyor. " demişti. Aşkımı bastırarak söylemişti. "Geliyorum Justin" deyip onun yanına gitmiştim. "Efendim aşkım ?" dediğim anda beni öpmeye başlamıştı. Tamam kiskandigini biliyordum ama bu içerde biri varken fazlaydı. Bi vampiri ittirmeyi deneyin. Ittiremezsin değil mi? Ben de ittiremedim. En sonunda konusabilmistim. "Justin. Ben bir insanım. Belirli -derin nefes - araliklarda nefes almam gerekiyor. " diyebilmistim. Sinirlendigi belliydi eliyle beni göstererek 'Sen benim kizimsin. " demişti. "Bunu zaten Biliyorum Justin " deyip gulumsemistim . "Bak beni şimdi Avan çağırdı. 10 dakika içinde hem işi halldecegim, hem gideceğim, hem geleceğim . Tamam mı ?" dedi. Basımı salldim. Gitmeden bir kez daha öptü ve sonra gitti.Ben de Nathan'in yanına döndüm . "Evet!  Nerede kalmıştık . Heh ne kadar kalacaksın? " Nathan utanmısti. Nedenini bilmiyorum. Sonunda konuşmaya başladı "2 Hafta buradayım ancak ondan önce sana bir şey itiraf etmem lazım. " Basımı aşağı yukarı sallamistim. Evet Nat?" " Isabelle ben... ben...

Vampir SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin