kapitola 2.

321 19 0
                                    

,,Ja sa volám Kim..."

,,Namjoon?! Čo ti to tak dlho trvá, pohni si" zakričal naňho jeho brat.

,,Prepáč tak ja už pôjdem, uvidíme sa zajtra v škole?" opýtal sa ma aj s úsmevom.

,,Á-Áno. Tak ja už idem a aj ty by si mal nech na teba nemusia čakať." povedal som mu a rýchlo utiekol preč.
Srdce mi bije veľmi rýchlo, prečo? Dúfam len, že to neni z neho. A aj keby bolo tak by sme nemohli byť spolu.

,,Jin!" zakričal na mňa Jimin.

,,No konečne ste tu trvalo vám to."

,,Ale boli sme preč len 5 minút. Ale ty vypadáš čudne stalo sa niečo?" opýtal sa Jungkook.

,,Nie len chcem ísť už domov, to je všetko."

,,Dobre tak teda poďme." zavelil Jimin.

*******

Doma sme si urobili úlohy, najedli sa a už bol večer. Čas spánku ale chalani sa stále hrali hry.

,,Chalani no ták už je neskoro, dohrajete to zajtra."

,,Ešte nie, prosím Jinnie ~~." Jimin začal na mňa špúliť pery.

,,Povedal som nie, minulého som vás nechal. Tak teraz pôjdete spať."

,,No dobre." povedali naraz.

Keď už boli v izbách, skontroloval som či je všetko zamknuté a zhasol svetlá.
Mama dnes nebola doma musela súrne ostať dlhšie v práci.
Ešte som nakukol do ich izieb či spia a potom som sa vybral do svojej. Ľahol som si a ani neviem ako rýchlo a už som spal.

<3 <3

Namjoon

Keby Yongi nezakričal tak by som už vedel jeho meno. Bol celkom zlatý a hlavne pekný. No čo už zajtra sa stretneme a opýtam sa ho ako sa vlastne volá.
Povzdychol som si a vybral sa za chalanmi.

*******
,,Ináč Namjoon kdo bol ten chalan s tebou?" opýtal sa ma Tae pri večeri.

,,Náš spolužiak ale z druhej skupiny."

,,Bol celkom pekný a ako sa volá?" pokračoval v otázkach Hoseok.

,,Neviem pretože musel nejaký kretén na mňa kričať." pozrel som sa s hnevom na Yongiho.

,,Tak teda prepáč, nevedel som, že ideš po tom chalanovi." povedal Yongi.

,,Ja po ňom nejdem, však ani neviem ako sa volá."

,,Ale chcel by si ho však?"

,,Na toto nebudem odpovedať. Idem spať. " povedal som a rýchlo utiekol do izby.
Musím priznať veľmi sa mi páčil ale takému peknému chalanovi sa musia páčiť baby. Takže nemám šancu. Len by sa mi vysmial.

Ja hlupák zabudol som sa vám predstaviť, volám sa Kim Namjoon. A mám 3 bratov Yongi, Hoseok a Tae. A všetci sme na rovnaké pohlavie. Naši rodičia nás v tom podporujú, je im jedno s kým sme hlavne nech sme šťastný.
Takže čo sa týka toho chalana tak mám oňho záujem ale musím ho najprv viac spoznať. Ale predstava, že spolu ležíme v posteli a bozkávame sa. Preboha na čo to myslím. Idem radšej spať.

*******
,,Chalani pohnite si, trvá vám to! Čo tam také robíte?" zakričal som na chalanov.

,,Už ideme." ozvali sa.

Keď prišli dole pozrel som sa s hnevom v očiach na nich. Tak radšej pridali do kroku.

,,Namjoon prečo sa tak vlastne dnes ponáhľaš? Vždy čakáme mi na teba." opýtal sa ma Tae.

Love 4ever Where stories live. Discover now