Namjoon
,,Miluješ ho? "
Musel som sa ho to opýtat. Tá predstava, že jeho má radšej ako mňa je hrozná. Keď som ich videl ako sa pobozkali nebral som to až tak vážne. Ale keď Jin začal spolupracovať.
,,Namjoon. Ja... "
,,Ty ho miluješ, že."
Nič nepovedal len sa pozrel do zeme. V tej chvíli mi zlomil srdce. To nemôže byť pravda proste nemôže. Nahrnuli sa mi slzy do očí. Tak som sa mu obrátil chrbtom. Nechcem aby videl, že plačem. Zastavil výťah.
,,Tak ja teda už pôjdem." povedal som a odkráčal.
Počul som za sebou len plač a tiché ,,milujem ich ". Nevnímal som to a pokračoval v ceste. Keď znovu ...
,,Milujem ich!" zakričal za mnou Jin.
Otočil som sa. Stál na chodbe a plakal. Čo tým chcel povedať a koho miluje?
,,Milujem vás obidvoch."
,,Č-Čo?"
,,Počul si. K obidvom cítim lásku. Proste si nemôžem medzi vami dvomi vybrať." povedal už bez plaču.
,,Jinnie. " objal som ho a pobozkal do vlasov.
Čo mám robiť, nemôžem mu vynadať. On zato nemôže. Proste miluje nás obidvoch.
Pritiahol som si ho bližšie k telu. Tak veľmi mi chýbal. Veľmi ma ranilo keď si ma nevšímal.,,Jin." odtiahli sme sa od seba.
,,Milujem ťa." povedal som a spojil som naše pery do nežného bozku.
Najprv bol mimo ale potom sa zapojil. Ja som sa len usmial do bozku a viac si ho pritiahol.
Keď nám došiel kyslík tak sme sa od seba odtiahli. Pozrel sa mi do očí a usmial sa.
Ešte asi tak hodinu sme boli spolu a potom išiel do izby.Ja som sa vybral do svojej. Po ceste som rozmýšľal ako to teraz medzi nami bude. Ak miluje mňa aj Hoseoka narovnako tak rozhodnutie je len a len na ňom.
Vyšiel som zpoza rohu a to čo som uvidel ma šokovalo ale zároveň aj potešilo. Yongi sa pred dverami do našej izby bozkával s Jiminom.
Prišiel som bližšie ale oni si ma vôbec nevšímali. Tak som zakašľal. Odtrhli sa od seba a s hrôzou v očiach sa pozreli na mňa.
,,N-Namjoon." koktal Yongi.
,,Čo je. Chováš sa ako keby si videl ducha. Neboj nič o vás nikomu nepoviem." usmial som sa na nich a vošiel do izby.
Tae a Hoseok už dávno spali. Dal som si sprchu a zvalil sa do postele. O chvíľu som už spal.
<3 <3
Yongi
,,N-Namjoon."
Sakra vie o nás. Ale keď povedal, že nikomu nič nepovie tak som sa upokojil.
,,Yongi? " povedal Jimin.
,,Áno."
,,Ja len či Namjoon naozaj nič nepovie."
,,Nemusíš sa báť nič nepovie. Nikomu. To ti sľubujem." pritiahol som si ho k sebe.
,,Milujem ťa." povedal Jimin.
,,Aj ja teba." povedal som a pobozkal ho.
*******
,,Tak žiaci na čo čakáte nastupovať." povedala učiteľka.