Jimin
,,Ano."
,,Dobre. Poď niekoho ti predstavím." povedala mama.
Po chvílke chôdze sme sa stretli s nejakou babou. Mama povedala, že pred dvomi rokmy chodila s Yongim. Boli spolu tri roky, len potom sa odsťahovala a preto sa museli rozísť.
,,Jimin. Vieš, že chcem pre teba len to najlepšie." povedala mama.
,,Viem."
,,Jimin teší ma. Volám sa Hana. A prepáč, že sme sa museli stretnúť za takýchto podmienok."
,,V poriadku. Tak čo ste si prichystali na Yongiho?" povedal som."
Povedali mi ich plán. Nebolo to nič zložité. Proste Yongi nesmie pobozkať za žiadnu cenu Hanu.
Napísala mu a za pár minút som už v dialke videl Yongiho. S mamou sme sa schovali za strom a sledovali čo sa bude diať.Yongi
,,Noták už som tu. Kde si?" povedal som.
,,Ahoj Yongi." povedal niekto za mňou.
Otočil som sa a uvidel ju. Neverím ona sa vrátila. Tak veľmi mi chýbala.
,,H-Hana." rýchlo som podišiel k nej a objal ju.
,,Yongi."
,,Tak veľmi si mi chýbala."
,,Aj ty mne."
Pochvíľke sme sa od seba odtiahli a išli si sadnúť do altánku. Rozprávali sme sa o tom čo máme nové a atď.
,,Hana prečo si mi hneď nepovedala, že si sa vrátila?"
,,Prepáč. To číslo bolo mojej mami. Chcela som si z teba urobiť srandu."
,,V pohode."
,,Yongi chcem sa ťa niečo opýtať."
,,Pýtaj sa."
,,Budeš znovu so mnou chodiť?"
,,Č-Čo?!"
,,Yongi milujem ťa. A chcem byť s tebou." povedala a pobozkala ma.
Len som s otvorenými očami na ňu pozeral. Nechcem si to pripustiť ale chýbala mi. Pochvíľke som sa zapojil. Pritiahol som si ju bližšie a užíval si bozk.
Jimin
Keď mu to povedala začalo pršať. Bolo mi jedno, že či zmoknem. Proste chcem vedieť ako bude reagovať. Mama zatial išla do auta.
Po chvíli sa do bozku zapojil. A ešte ho aj prehĺbil.
Y-Yongi. A-Ako si mohol. Ja ťa milujem a ty mi toto urobíš. Plakal som. Celý čas som plakal. Zlomil si mi srdce.
S plačom som išiel za mamou.,,Jimin." povedala mama.
,,Nechcem sa o tom rozprávať. Poďme domov."
,,Dobre."
Keď sme prišli domov rýchlo som išiel do izby. Ešte som chvílu plakal. A potom som zaspal.
<3<3
Yongi
Chýbala mi. Miloval som ju. Ale teraz mám Jimina a jeho milujem viac. Doriti! Jimin! Čo to robím?!
Odtiahol som sa od nej. Čo som to urobil?,,Yongi-" povedala Hana.
,,Prepáč ale ja už niekoho mám. A jeho milujem viac ako teba."
,,Chápem. Tak ja už pôjdem. Rada som ťa videla." povedala a odišla.
Mám ju rád ale Jimina mám radšej. Len dúfam, že nás nikdo nevidel.
*******
Ahojte
Dnes ma nejako chytilo písanie tak tu máte ďalšiu krátšiu časť
Dúfam, že sa vám páčila 🙂
Vidíme sa u ďalšej