Jimin
,,Jimin čo si mi chcel povedať?" opýtal sa Yongi
,,Len to, že náš vzťah budeme musieť skrívať už aj na verejnosti."
,,To kvôli tvojej mame čo. Pozri ak budeme aj vďaka tomu spolu tak mi to nevadí." usmial sa na mňa a objal ma.
,,Milujem ťa Yongi."
,,Aj ja teba." odtiahol sa odo mňa a dal mi detskú pusu.
Potom sme išli do triedy. Sadli si na svoje miesta a nachystali sa na hodinu. Máme fyziku, nemám ju moc rád. Radšej by som mal angličtinu.
,,Jimin naučil si sa to posledné učivo?" opýtal sa Jin.
,,No vieš-"
,,Takže nie."
,,Jin nehnevaj sa naňho však on sa nabudúce naučí, že Jimin." povedal Jungkook.
,,Slubujem."
,,Dobre teda." povedal Jin a usmial sa na nás.
Do triedy vošla učiteľka a za ňou nejaký muž.
,,Dobré ráno žiaci. Ako ste už mohli vedieť vaša učiteľka fyziky bola tehotná a dnes už odišla na materskú. Tak vám chcem predstaviť vašeho nového učiteľa fyziky." povedala a ukázala na muža za ňou.
,,Dobré ráno. Ja som odteraz váš nový učiteľ. Volám sa Alexander ale môžte mi hovoriť Alex. Dúfam, že medzi nami nebudú žiadne problémy."
Ešte tam učiteľka niečo hovorila. Potom odišla a učitel začal vysvetlovať učivo. Zazvonilo na koniec hodiny. Konečne.
Jin
Alex ma bude odteraz učiť fyziku. Nevadí mi to, len som prekvapený.
,,Ahoj Jinnie." povedal Hoseok a prisadol si ku mne.
,,Ahoj."
,,Čo hovoríte na toho nového učitela?"
,,V pohode."
Zrazu ma niekdo pohladkal po hlave. Otočil som sa. Bol to Namjoon. Len som sa naňho usmial a trochu sa posunul aby si mohol sadnúť ku mne na stoličku.
,,Vy ste spolu taký zlatý." povedal Jimin.
,,Však aj my sme. Alebo nie?" povedal Yongi a sadol si k Jiminovi.
Jimin sklonil hlavu aby sme nevideli ako sa začervenal. Len sme sa na ňom zasmiali. Po chvíli prišiel aj Tae. Videl som na Jungkookovi ako zamrzol. Niečo vážne sa muselo medzi nimi stať.
Z môjho premýšlania ma vytrhli ruky okolo mojich bokov. Pozrel som sa a Namjoon a Hoseok ma jednou rukou obímali. Len som sa zasmial a ďalej sa venoval chalanom.***
Prechádzal som sa po chodbe keď som zbadal Taea a Jungkooka. Schoval som sa za skrinku a počúval o čom hovoria.,,Jungkook môžme sa porozprávať?"
,,Čo chceš Tae."
,,Chcem sa porozprávať o tom čo som ti urobil."
,,Tak hovor."
,,Chcem sa ti ospravedlniť. To čo som ti urobil bolo odomňa hlúpe."
,,Myslíš to keď si ma skoro znásilnil čo."
Čože?! Čomu urobil. Ja ho zabijem.
,,Tae!" zakričal som naňho.
,,Jin."
Prišiel som k nemu a vrazil mu. Spadol na zem, ja som si naňho sadol a ďalej ho udieral. Bolo mi úplne jedno, že či budem mať problémy.
,,Jin prosím presťan." povedal Jungkook.
Ale ja som neprestával. Už mu tiekla krv ale ja som aj tak neprestával.
,,Jin!" pribehli k nám chalani.
,,Prestaň!" zakričal Jimin.
Neprestával som. Boli sme na chodbe a všetci sa na nás pozerali. Bolo mi to jedno.
Zrazu mi niekdo chytil ruku. Pozrel som sa o bol to Alex. Silnejšie ma za ňu chytil a vďaka tomu ma od Taea odtiahol.
Yongi a Hoseok k nemu rýchlo pribehli. Jimin bol celý čas s Jungkookom. A Namjoon bol pri mne.
,,Čo to má znamenať Kim Seokjin?"
,,Nechajte ma!" vyšmykol som sa mu.
,,Takto sa so mnou nebudete rozprávať!"
,,Budem sa s vami rozprávať ako chcem! Nieste môj otec!" odišiel som.
*******
Ďalšia časť je na svete : )Dúfam, že sa vám páčila
Vidíme sa u ďalšej