Jimin
S plačom som rýchlo išiel do svojej. Ako mi to mohol urobiť. Veď ja ho milujem a on sa zatiaľ bozkáva s inými. Nenávidím ťa Yongi, nenávidím!!
Chcem zomrieť. Nechcem už znova zažiť tú istú bolesť.,,Jimin?" povedala mama.
,,Nechaj ma prosím samého."
,,Dobre." povedala a zavrela za sebou dvere.
Prečo je život taký krutý. Čo som komu urobil, že takto trpím.
***
Zobudil som sa o deviatej ráno. Ani neviem kedy som zaspal. Len si pamätám, že som celú noc plakal. Postavil som sa a išiel sa upraviť a potom najesť. Na ladničke som našiel lístok od mami. Bolo na ňom, že dnes nemusím ísť do školy.
Aspoň nestretnem Yongiho. Nemám teraz chuť sa s ním hádať. Nechcem ho už v živote vidieť.Čo budem dnes robiť? Asi si pozrem seriál. Nejaký som našiel a pustil ho. Po chvíli ma vyrušil zvuk mobilu. Pozrel som sa kdo mi píše a bol to Yongi. Dlho som váhal či si mám prečítať čo mi napísal. Ale nakoniec som si to pozrel.
Suga: Láska kde si? Prečo si dnes neprišiel do školy. Chalani mi o tebe len povedali, že si chorý. Prosím ozvi sa mi.
Len som sa zasmial nad tým oslovením. Potom čo mi urobil si myslí, že to bude tak ako predtým. Tak to sa mýli chlapec.
Jimin: My dvaja sme skončili. Nechcem ťa už v živote vidieť. Je koniec!!
Suga: Čože? Prečo? Čo som urobil. Jimin prosím.
Jimin: Videl som vás včeraj ako ste sa bozkávali. Takže je koniec!!
Mobil som hodil z celej sili o stenu. Miloval som ho. Tak veľmi. Viac ako svoj život.
Yongi
Doriti. Doriti. Doriti. Jimin nás videl. To nie. Musím ísť za ním a všetko mu vysvetliť.
Zbalil som sa a išiel sa prezuť. Pri skrinkách som stretol Taea. Len som mu povedal, že si musím ísť niečo dôležité vybaviť.***
Zaklopal som na dvere. Dúfam, že ma hneď nevyhodí. Musím mu to vysvetliť. Keď ich Jimin otvoril a uvideľ ma pokúsil sa ich zavrieť. Ale bol som rýchlejší a chytil som ich.,,Jimin. Chcem ti to vysvetliť." povedal som.
,,Nie. Nechaj ma na pokoji!!" kričal po mne.
,,Nenechám."
Odišiel od dverí a vybral sa do obývačky. Ja som ho len následoval.
,,Láska." vtom mi pristála na líci facka.
,,Tak ma už nikdy nevolaj!! My dvaja sme skončili!!!"
,,Počúvaj ma prosím. S tou babou som v minulosti chodil priznávam sa a keď ma pobozkala tak som spolupracoval lebo mi veľmi chýbala. Ale hneď som si uvedomil, že mám teba. Ty si jediná osoba ktorú milujem. Jediná za ktorú by som obetoval aj vlastný život. Jimin milujem ťa. Nechcem ťa stratiť. Prosím odpusť mi." plakal som popritom.
Jimin sa na mňa len pozrel a začal tiež plakať. Pochvíli sa mi hodil okolo krku.
,,Prepáč mi to Yongi. Prepáč." povedal Jimin.
,,Nie Jimin. To ja sa mám ospravedlňovať. Ja som ti ublížil." dal som mu pusu do vlasov.
O všetkom sme sa porozprávali, vysvetlili sme si to. Teraz ležíme na gauči a pozeráme film.
,,Ahoj." povedal Jungkook a prišiel k nám.
,,Ahoj." povedal Jimin.
,,Yongi čo tu robíš?" opýtal sa Jin.
,,Len sme sa rozprávali a chceli byť spolu."
,,Ach tá láska." povedal so smiechom Jungkook.
Chvíľu som bol ešte u nich a potom som išiel domov. Som rád, že som sa s Jiminom udobril. Veľmi ho milujem a nechcem o neho prísť.
Jimin
Keď Yongi odišiel venoval som sa chalanom. Ale niekdo zazvonil tak som išiel otvoriť.
,,Želáte si?"
,,Áno. Vašu smrť."
Povedal ten chlap a s niečim ma udrel po hlave. Pochvíli som sa prebral zviazaní v idúcom aute. Vedľa mňa bol Jin ale Jungkook nie. Dúfam, že mu nič nespravili.
Jin sa tiež prebral a potichu mi len povedal, že Jungkook utiekol. Bol som rád.,,Čo od nás chcete?!" zakričal po tom mužovi Jin.
,,Môj šéf si želá vašu smrť."
,,Kdo?" opýtal som sa.
,,Jackson." povedal so smiechom ten muž.
Nie. Nie. Nie. To nemôže byť pravda. Pozrel som sa na Jina a videl mu v očiach strach. Jackson je mamin brat a nemá nás rád. Hlavne mamu, vždy jej chcel nejako ublížiť.
Zrazu mi niekdo rozviazal ruky. Bol to Jin. Zatiaľ čo sa ten muž venoval riadeniu sa Jin pokúsil mu zobrať zbraň. Ale on si to všimol a začali sa byť. Jediné čo si z toho pamätám je to, že sme prešli do protismeru a zrazili sa s kamiónom.
*******
Ahojte 🙂Túto čast som venovala pre Najna5
Dúfam, že sa vám páčila
Vidíme sa u ďalšej