Jin
,,Alex. Čo to má znamenať? Zbláznil si sa!",,Drž hubu!" zakričal po mne.
Musíme sa odtiaľto nejako dostať. Neviem prečo ale mám taký pocit, že sa niečo vážne stane.
,,Alex nechaj Jina na pokoji. Chceš mu vážne ublížiť?" povedal Hoseok.
Alex sa postavil pred Hoseoka a dal mu facku. Potom si zavolal svojich mužov a prikázal im aby ho zbili. Celý čas som plakal, ranilo ma vidieť ho ako trpý. Ako trpý kvôli mne.
Po pár minútach ho už nechali napokoji. Vyzeral hrozne. Bolo mi ho veľmi ľúto.
,,Hoseok?"
,,A-Ano Jin." usmial sa na mňa ale bolo na ňom vidieť, že ho celé telo bolí.
,,Si v poriadku?"
,,Som."
,,Ale zachvíľu už niekto nebude." povedal Alex a vytiahol zbraň.
,,Nerob to. Prosím. Nie."
,,Ukludni sa Jin. Neboj sa, bude to rýchle nič neucítiš."
Pristúpil ku mne a zbraň mi priložil k hlave. Začal som plakať. Už chcel vystreliť keď v tom do miestnosti vtrhol jeden z jeho mužov.
,,Je tu polícia!!"
,,Čože?! Ako nás mohli nájsť........Jackson!"
Rýchlo odišli a zavreli nás tu. Ostali sme sami. Jackson si po mňa prišiel.
,,Jin." povedal Hoseok.
Pozrel som sa naňho. Vypadal, že zachvíľu odpadne. Musím niečo vymyslieť ako sa odtiaľto dostaneme.
Poobzeral som sa po miestnosti a hľadal s čím by som si mohol rozviazať ruky. Pochvíli som uvidel na stole nôž. Nebol odomňa moc ďaleko. Len som ho s nohou zhodil a potom si ho pritiahol k sebe.
Vyslobodil som sa a pomohol aj Hoseokovi. Nedokázal sa moc udržať na nohách tak som mu pomohol. Keďže dvere boli zamknuté hľadal som teda iný spôsob ako by sme sa odtiaľto dostali.
Nakoniec som našiel ešte jedny dvere. Dostali sme sa nimi do záhrady. Potichu sme išli k bráne ale za nami som niekoho počul. Otočil som sa a videľ zakrvaveného Alexa.
,,Alex nie!" zakričal za ním Jackson a namieril naňho svoju zbraň. Pribehli aj ostatní.
,,Ale áno." povedal Alex.
Už len bolo počuť výstrel a telo ktoré padlo na zem.
*******
AhojteZachvíľu tu máme koniec😢
Ale nebojte sa mám v pláne napísať ďalšiu poviedku
A preto sa vás pýtam, že aký pár by ste tam chceli mať😉Vidíme sa u ďalšej