Namjoon
Do triedy sme prišli minútu pred riaditeľom. Sadli sme si na svoje miesta a sústredili sa na hodinu.
Ja som ale rozmýšľal o Jinovi. O 2 dny ideme na výlet zo školy. Budeme tam týždeň, a rozmýšľam, že sa tam Jinovi význam. A možno sa dáme hneď dokopy. Ach, už sa teším.,,Hej Namjoon? Už vieš jeho meno?" opýtal sa ma Tae.
,,Áno volá sa Jin."
,,Óóó takže už vieš meno svojho budúceho milenca." začal ma Yongi podpichovat.
,,Mohol by si láskavo prestať a venovať sa hodine."
*******
O 2 dnyNamjoon
Čakáme pred školou na autobus. Ale stále sa neukázal Jin. Dúfam, že príde. Nechcem tam ísť bez neho. Ideme totiž do Španielska.
,,Tak žiaci nastúpte si, zachvíľu odchádzame. Ale ešte musíme počkať na vašich spolužiakov." povedala učiteľka a hneď sme začali nastupovať do autobusu.
Sedel som pri uličke a Yongi pri okne. Za nami boli Hoseok a Tae. Prišla učiteľka a povedala šoférovi aby naštartoval. Chcel som sa práve postaviť a povedať jej, že tu ešte neni Jin a ostatný. Ale oni práve vošli do autobusu.
Sadli si dozadu ako mi ale Jin si musel sadnúť sám a predo mňa!! Ó môj bože, keď si sadal nezabudol sa na mňa usmiať. Ach, ja sa za chvíľu roztopím.*******
Po 6 nudných a hrozných hodinách sme dorazili do Španielska. Autobus nás vysadil pred hotel. Vošli sme a do 10 minút sme už boli všetci na izbách. Ja som so svojimi bratmi. Dúfam len, že sa nepozabíjame. Pretože doma máme každý vlastnú izbu.,,Chalani čo budeme dneska robiť?" opýtal sa Tae.
,,Dnes už nič, máme ostať na izbách a o 22:00 ísť spať." povedal Hoseok.
,,To máme ešte 3 hodiny času. Poďme si zahrať schovávačku!" vykríkol radostne Tae.
,,Ja súhlasím, aj Hoseok. Prepáč Yongi nemáš na výber." pozrel som sa s úškrnom naňho.
,,Dobre, ale nehľadám." povedal a pozrel sa na nás.
*******
Už bol čas spánku. Konečne!! Tieto 3 hodiny už nikdy nechcem zažiť. Proste hrali sme schovávačku ale nie takú obyčajnú. Schovali sa, ja som samozrejme hľadal a ešte mi aj zaviazali oči a plus aj nohy!! To kdo kedy videl, že aj nohy. Samozrejme, že som padol na hubu a to asi stokrát a ešte som si aj buchol hlavu. Pretože Tae nechal naschvál otvorené všetky skrine. Ja už nevládzem.
Keď už som chcel ísť spať prišla mi správa.,,Ahoj. Dúfam, že som ťa nezobudil. Chcem ti len povedať, že ďakujem ti za to, že si mi nenadával keď som do teba znova vrazil. Tak to je všetko, vidíme sa ráno. Dobrú noc. Jin."
To čo bolo, mne šibe on mi napísal. Veľmi sa teším na zajtrajšok.
S príjemným pocitom a myslením na Jina som zaspal.*******
JinRáno som vstal skoro, pretože som nemohol spať. Vceraj keď som napísal Namjoonovi mi volala mama a povedala, že umrela babička. Celú noc som na ňu myslel. Samozrejme som to povedal aj Jiminovi a Jungkookovi. Boli zničený ale s myšlienkou, že tam kde teraz je jej dobre sa ukľudnili.
,,Jin? Ty už si hore?" opýtal sa ma rozospalí Jungkook.
,,Áno už som. Je ešte skoro tak si ešte pospi."
,,Dobre Hyung." znova si ľahol a po chvíli aj zaspal.
Ja som sa obliekol a vybral som sa ísť von. Čerstvý vzduch mi urobí dobre.