Suga
Rýchlym krokom som sa vybral na miesto kde sme sa mali stretnúť. Bolo mi aj ľúto, že som klamal chalanom. Ale nechcem aby o tomto vedeli. Idem sa práve stretnúť s osobou do ktorej som sa zamiloval. A tá osoba mi má dnes povedať či bude so mnou chodiť alebo nie. Dúfam, že povie áno, lebo nechcem o ňu prísť.
2 dny pred výletom
Tý bratia sú zaujímavý. Neviem prečo ale niečo ma k nim priťahuje. A to hlavne k jednému z nich. Musím sa s ním zoznámiť, je milý, pekný, rozkošný. Proste ma zaujal.
Vraciam sa práve do triedy, keď sa s niekym zrazím. Pozriem sa a vidím jeho. Osobu na ktorú nedokážem prestať myslieť. Pomôžem mu na nohy a hneď sa začnem ospravedlňovať.,,Prepáč nechcel som do teba naraziť."
,,To je v poriadku. Mal som dávať pozor." povedal a pozrel sa do zeme.
,,To je v poriadku. Tak keď sa už spolu rozprávame môžme sa aj predstaviť." povedal som a on sa pozrel na mňa.
,,Ja som Yongi. A ty?"
,,Jimin." povedal a znova sa pozrel do zeme.
Ako dokáže byť taký rozkošný. Už chápem prečo sa Namjoon správa tak čudne keď vidí Jina.
*******
Od toho dňa čo sme sa rozprávali sme sa viac spoznali. Boli sme stále spolu. Po škole, cez prestávky. Ale museli sme sa skrývať. A ja som k nemu čím ďalej cítil viac ako len kamarátstvo. Všimol si to aj on. Niekedy sa mi vyhýbal ale potom sme sa o tom rozprávali. Zistil som, že aj on ku mne cíti niečo viac ako len kamarátstvo. Tak sme sa dohodli, že hneď v prvý deň výletu sa stretneme a on mi odpovie na otázku. Či bude alebo nebude so mnou chodiť. Ak povie áno a bude chcieť to povedať aj ostatným tak nemám s tým problém. Len si prajem aby bol šťastný a aby bol len môj.
Prítomnosť
Som na mieste. Zachvíľu príde. Som strašne nervózny. Nechcem o neho prísť. Jimina milujem a budem ho milovať aj keby ma teraz poslal do čerta.
Už ide. Dnes vypadá nádherné a rozkošne, vlastne tak vypadá stále.,,Ahoj." povedal som keď už bol pri mne.
,,Ahoj." povedal a zamieril k osamelej menšej pláži.
Som veľmi nervózny. Povie mi áno alebo nie. Vysmeje sa mi alebo ma už nikdy nebude chcieť vidieť.
Po chvíli chôdzi sme si sadli pod jednu palmu. Odtiaľto bol nádherný výhľad na všetko. Na pláž kde boli chalani, na obchody na pláži.,,Jimin." prelomil som to ticho a pozrel som sa na neho.
,,Yongi viem, že sme sa dohodli, že v prvý deň ti poviem ako som sa rozhodol..." začal hovoriť a pozeral sa buď na piesok alebo pred seba.
,,Ale ja som sa ešte nerozhodol. Pretože by sa celý môj život zmenil. Nielen, že by sme boli spolu ale neviem ako by na to zareagovala moja mama. Ona proste nenávidí gayov. Chce aby sme boli s dievčatami. Už niekoľko krát sme sa ju snažili prehovoriť ale to proste nejde. Už aj Jin sa s ňou háda a to skoro každý deň. Hlavne teraz keď sme prestúpili na túto školu." dokončil a bolo na ňom vidieť, že za chvíľu sa rozplače.
Ako im to môže ich mama robiť. Ak ich ľúbi tak by jej malo byť jedno s kým sú hlavne nech sú šťastný. Moji rodičia vedia, že som gay a podporujú ma.
Už som mal nejakých priateľov ale nikdy som k nim necítil to čo cítim k Jiminovi.,,Jimin. Je mi ľúto ako sa k vám správa vaša mama."
,,Ďakujem." povedal a rozplakal sa.