Jin
,,Namjoon... " potom ako som povedal jeho meno všetci stíchli.
,,Jin ja... prepáč mi to." povedal a sklonil hlavu.
,,Čo podľa teba ti mám akože prepáčiť! To, že si mi jednu vrazil (za čo si môžem sám ale čo už) alebo to, že sa nevieš kontrolovať! " začal som po ňom kričať.
,,Jinnie-"
,,Nehovor mi tak už radšej na mňa v živote nehovor."
,,Jin prosím. " chcel ma chytiť za ruku.
,,Nechaj ma, mi dvaja sme spolu skončili. Už sa ku mne viac nepribližuj!!"
Išiel som k Hoseokovi s úmyslom vziať ho k doktorovi. Súhlasil a pomaly sme už išli. Ale keď sme prechádzali okolo Namjoona tak ma chytil za ruku.
Vyšklbol som sa mu a strelil mu facku. Až takú, že spadol na zem.
,,Ak sa ma ešte raz dotkneš tak neručím za seba! Drž sa láskavo odomňa ďaleko! Rozumel si?!" keď som skončil vrátil som sa k Hoseokovi a išli sme za tým doktorom.*******
,,Budete obidvaja v poriadku, len si odpočinte a už nič ďalšie takéto nerobte." povedal doktor a odišiel z miestnosti.
,,Jin prepáč mi to." povedal Hoseok.
,,Nemám ti čo prepáčiť ty za nič nemôžeš. Len mohol by si sa aj ty kontrolovať. A prestať ho dráždiť."
,,Dobre." povedal a usmial sa namňa.
,,Vstávaj musíš sa ísť pobaliť zajtra sa vraciame domov." povedal som s úsmevom.
Postavil sa a išiel za mnou k dverám keď som ich chcel otvoriť chytil ma za ruku a otočil si ma k sebe.
,,Jin prosím sľub mi jednu vec, keď sa vrátime tak sa so mnou aj naďalej budeš baviť." keď to hovoril pozeral sa mi pritom do očí.
,,Sľubujem." odpovedal som mu a objal ho.
*******
,,Jin preboha." začal vyšilovať Jimin.,,Čo sa ti stalo? " pridal sa Jungkook.
,,Nič. Len mi vrazil Namjoon."
,,Čo!? " povedali obidvaja naraz.
,,Bola to aj moja vina, nechcel som aby Hoseoka udrel tak som sa pred neho postavil a preto vrazil mne."
,,Tak toto prehnal čo si myslí, že robí?! Takto ti ubližovať. Hovorí, že ťa má rád ale namiesto toho ťa bije." rozčuľoval sa Jungkook.
,,Jungkook ukľudni sa. To, že ma Namjoon má rád tak o tom sa nechcem baviť. Ale to čo mi urobil bola aj moja vina." povedal som a objal Jungkooka.
,,Jin ale čo urobíme s tým monoklom. Ak ho mama uvidí-"
,,Neboj sa nejako ho zakrijem." pohladkal som Jimina po hlave.
*Cink*
,,Jimin kdo ti píše?" opýtal sa Jungkook.
,,Len jeden kamarát, chce sa so mnou rozlúčiť. " červenal sa Jimin.
,,Prečo?" pokračoval Jungkook.
,,Le-Lebo on dnes už odchádza."
,,Dobre choď, ale nech si do hodiny späť." povedal som.
,,Ďakujem hyung." objal ma a rýchlosťou svetla vybehol z izby.
,,Tak a mi poďme zbaliť kufre."