Jin
,,J-Ja..."
,,Ktorého si si teda vybral?" opýtala sa ma učiteľka.
Pozrel som sa pred seba na Jimina a Jungkooka. Oni sa na mňa len usmiali. Potom som sa pozrel dozadu na Namjoona a Hoseoka. Vedeľ som, že obidvaja chcú byť vedľa mňa.
Pozrel som sa spať na učiteľku.,,Ja by som chcel sedieť s- "
Vyrušilo ma klopanie na dvere.
Vošiel riaditeľ a rukou naznačil aby k nemu išla učiteľka. Zatiaľ čo sa rozprávali sa ku mne prihovoril Jimin.,,Jin, s kým si chcel sedieť?"
,,Sám."
,,Prečo?" opýtal sa Jungkook.
,,Lebo sa neviem medzi nimi rozhodnúť."
,,Samozrejme." povedali obidvaja naraz.
"Jin, teraz pôjdeš s riaditeľom." povedala učiteľka.
,,Len sa potrebujem s tebou o niečom porozprávať." dodal riaditeľ.
Len som prikívol. Pomaly som prešiel k nemu a išli sme do riaditeľne.
***
,,Jin, chcem sa len s tebou porozprávať. O tom čo sa stalo na výlete.",,Už som vám o tom rozprával. To, že mi Namjoon vrazil bola to len moja vina, nie jeho."
,,Chápem. Len musím sa ťa na to opýtať, aby som si bol istý. Je to pre tvoje a aj tých dvoch dobro."
Len som prikívol a počúval ho ďalej.
,,Vieš tvoja mama a aj ich rodičia si chcú byť istý, že všetko je medzi vami v poriadku. Nechcú žiadne problémy."
,,Ako som už povedal bola to len a len moja vina. Takže žiadne problémy medzi nami niesu."
,,Dobre. Tak keď sme sa už porozprávali môžeš ísť." povedal riaditeľ a otvoril mi dvere.
,,Dovidenia."
Vošiel som do triedy, bola už prestávka. Sadol som si na miesto a hneď ma chalani zahrnuli otázkamy.
,,O čom ste sa rozprávali?" opýtal sa Jimin.
,,Nemáš žiadne problémy, že." povedal Jungkook.
,,Nemám žiadne. A rozprávali sme sa o výlete. To čo sa tam stalo."
,,Dobre." povedal Jungkook.
,,Jin zatiaľ čo si tu nebol vyhlasovali, že tieto ďalšie hodiny sa nebudeme učiť a budeme mať telesnú." povedal Jimin.
,,Ale len kto chce, tý čo nechcú budú sedieť na lavičke." dodal Jungkook.
,,No ja budem sedieť lebo tu nemám telesnú. A vy chalani cvičíte, že." len prikívli.
Zazvonilo a vybrali sme sa do telocvične. Chalani sa išli prezliecť a ja som si zatiaľ sadol v telocvični na lavičku.
Pochvíli prišli všetci chalani a učiteľ im zadal čo majú robiť. Podľa mňa tú najhoršiu vec ktorú svet vymysle...........vybíjanú. Nemám s ňou dobrú skúsenosť. Keď som bol mladší nosil som okuliare a musel som ich mať aj na telesnej a vždy som si ich pritom rozbil alebo som mal modriny.Z môjho premýšlania ma vyrušila ruka ktorá ma začala hladiť po hlave. Pozrel som sa a bol to Namjoon.
,,Ahoj." pozdravil ma.
,,Ahoj."
Namjoon
,,Ako sa máš Jinnie?"