kapitola 22.

160 8 0
                                    

Alex

,,Hoseok nehovor to nikomu a hlavne nie chalanom. Prosím ťa."

,,Samozrejme, že to nikomu nepoviem." povedal Hoseok.

Keď na moje tajomstvo prišiel bál som sa. Nie o seba ale o Jina, Jimina a Jungkooka. Nedovolím aby sa im niekedy niečo stalo.

,,Alex ty už ideš?" opýtal sa ma Tae.

,,Hej už musím. A nezabudnite si urobiť tú úlohu čo som vám dal."

,,Rozkaz pán učiteľ." povedal so smiechom Yongi.

,,Maj sa." povedal Namjoon.

,,Majte sa."

Skôr ale ako som sa pohol začal niekdo zbesilo búchať na dvere. Hoseok sa išiel pozrieť kdo to je.

,,Čakáte niekoho?" opýtal som sa.

,,Nie." povedali všetci naraz.

,,Chalani poďte rýchlo do obývačky!!!!!" zakričal na nás Hoseok.

Rýchlo sme išli za ním. Keď sme tam prišli tak niekoho posadil na gauč. Pozreli sme sa lepšie a bol to Jungkook. Tae si rýchlo k nemu sadol a objal ho. Ja som si sadol na stôl oproti nemu. Musím to vydržať, nesmiem sa prezradiť.

,,Jungkook čo sa stalo?" opýtal som sa ho.

,,N-Nejaký muž prišiel k n-nám domov a uniesol Jina a Jimina." povedal.

,,Čože?!" povedali naraz Yongi, Namjoon a Hoseok.

,,A tebe sa ako podarilo zachrániť?" pýtal som sa ďalej.

,,J-Jin mi pomohol. Tým sa kvôli mne obetoval." začal veľmi plakať. Tae si ho k sebe viac pritiahol a hladkal ho po chrbte.

Panebože. Ak sa im niečo stalo nikdy si to neodpustím. Z mojich myšlienok ma vytrhol Namjoon.

,,Musíme zavolať políciu." povedal.

,,Mám známeho ktorý je policajt. Zavolám mu." všetci len prikívli.

Prosím zdvyhni to. Prosím.

,,Ano Alex."

,,Mike. Ahoj prosím ťa potrebujem od teba pomoc."

,,O čo ide?"

Všetko som mu povedol. Hneď dal svojim chlapom rozkazy. Išli ich už hľadať. Ešte predtým než sme skončili náš rozhovor mi povedal potichu, že ma miluje. Aj ja som mu to povedal a vypol hovor.

,,Už ich hľadajú. A ty Jungkook mal by si zavolať mame." povedal som.

Jungkook

,,To nedokážem."

,,Urobím to ja." povedal Yongi.

Zavolal jej z môjho mobilu. Povedal len, že má prísť sem. O pár minút tu už bola.

,,Yongi čo sa deje. Kde je Jungkook?" povedala mama.

,,V obývačke." odpovedal jej.

Hneď ako som ju uvidel rýchlo som k nej pribehol a objal ju.

,,Jungkook čo sa deje?"

,,J-Jina a J-Jimina-"

,,Uniesli." dokončil Alex.

Mama sa naňho pozrela a bolo na nej vidieť, že bola prekvapená, že ho vidí.

,,Alex?"

,,Ahoj Peťa."

,,Čo tu robíš?"

,,Ty vieš prečo som prišiel. Ale to nie je teraz dôležité, musíme nájsť chalanov."

,,Súhlasím. Potom sa porozprávame."

,,Dobre. Chalani poďte ideme ich aj mi hľadať." povedal Alex.

,,Idem aj ja." povedala mama.

,,Nie ty ostaneš tu s Jungkookom."

,,Musím ich ísť hľadať."

,,Ja tu s Jungkookom ostanem." povedal Tae.

,,Dobre. Tak poďme." povedal Yongi a odišli.

Sadol som si na gauč a pritiahol si k sebe nohy. Prosím len nech sa im nič vážne nestalo. Vedľa mňa si sadol Tae a hladkal ma po hlave.

,,Prečo?"

,,Prečo čo?" povedal Tae.

,,Prečo chceš byť stále v mojej blízkosti. Myslel som si, že ma nemáš rád."

,,Jungkook." povedal a dal si ma na stehná, takže som na ňom sedel obkročmo.

,,T-Tae-"

,,Jungkook chcem byť stále v tvojej blízkosti už navždy. Milujem ťa." povedal a pobozkal ma.

Chvíľu som váhal ale nakoniec som sa zapojil. Rukamy ma hladkal po celom tele až zablúdil k mojim riflom. Rozopol mi ich a chcel pokračovať ďalej ale rýchlo som sa postavil a otočil sa mu chrbtom.

,,J-Ja ešte nemôžem."

,,Chápem." povedal Tae a objal ma.

Zvyšok dňa sa už také nič nestalo. Len sme pozerali filmy a túlili sa k sebe. Nič sme nerobili až kým mi niekto nezavolal. Zdvihol som to. Bol to Alex našli chalanov, máme ísť za nimi do nemocnice.
Povedal len, že mali nehodu ale nič vážne sa im nestalo. S Taeom sme sa obliekli a išli za nimi.

*******
Ahojte

Chceli by ste pre Jinovu, Jiminovu a Jungkookovu mamu šťastný koniec?

Dúfam, že sa vám časť páčila 🙂

Vidíme sa u ďalšej

Vidíme sa u ďalšej

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Love 4ever Where stories live. Discover now