kapitola 14.

182 12 2
                                    

Jungkook

Prisahám, že ho jedného dňa vyhodím. Každý boží deň ma nenechá spať. Ten jeho otravný zvuk sa nedá zniesť. Končím s ním.

Chytil som ho do ruky a z celej sily ho hodil o stenu. Konečne ticho. Môžem ďalej pokojne spať. Ale to by nemohol niekto otvoriť dvere a začať sa mi smiať.

,,Vieš, že toto sú ďalšie hodiny ktoré si za tento mesiac zničil." povedal so smiechom Jin.

,,Keby neboli otravné tak im nič neurobím. Jinnie čo mi urobíš na raňajky?"

,,Čo by si také chcel?"

,,No mohol by si mi urobiť miešané vajíčko."

,,Dobre. Ale vstávaj dnes nás čaká veľa roboty." Jin odišiel a ja som pomaly vstával z postele.

***

Pozeráme s Jinom a Jiminom televízor keď ma napadlo, že by sme mohli aj niekam dnes ísť. Doobeda sme len upratovali tak si zaslúžime aj odpočinok.

,,Chalani nepôjdeme dnes niekam?" opýtal som sa.

,,Ja dnes nemôžem." povedal Jin.

,,Ani ja, idem do kina s Yongim." povedal Jimin.

,,Takže máte dnes rande čo."

,,Nie." začal sa červeneť Jimin.

,,Nás neoklameš." povedal Jin.

,,Dobre tak teda možno."

Začali sme sa smiať a objali ho. Som rád, že si niekoho našiel. Samozrejme ho budem v tomto vzťahu podporovať. A ochránim ho pred všetkím zlým. Bože už rozprávam ako Jin. Ozaj Jin. On kam vlastne ide.

,,Jin a ty kam vlastne ideš?" opýtal som sa.

,,No..." začal sa Jin červenať.

,,S Hoseokom alebo Namjoonom sa máš dnes stretnúť?" opýtal sa Jimin.

,,S Namjoonom." skril si tvár do rúk.

,,Som na teba pyšný. Máme ťa radi Jin."

,,Aj ja vás." povedal Jin a pritiahol si nás k sebe.

,,Chalani!" zakričala na nás mama z kuchyne.

,,Ano."

,,Dnes prídem znovu neskôr. Tak do 23 som doma. Staví sa tu vaša teta, príde vás skontrolovať."

,,Dobre." povedal Jimin.

,,Tak ja už idem. Kedže idem už teraz tak možno prídem aj skôr." povedala mama a odišla.

,,Takže chalani vy choďte a keď príde teta poviem, že ste išli von s kamarátmi."

,,Ďakujeme Jungkook." povedali naraz.

Chalani sa išli nachystať a do hodiny odišli. Ja som pozeral televízor a čakal kedy príde teta.

***

Jimin

,,Ahoj."

,,Ahoj láska." privítal ma Yongi a pritiahol si ma do bozku.

Keď sme sa od seba odtiahli išli sme si kúpiť lístky. Yongi vybral horor takže sa budem báť celý večer no super.

Sadli sme si a film začal. Celý čas som sa túlil k Yongimu a keď ma niečo vystrašilo vypískol som a schoval si tvár do jeho hrude. On sa len celý čas na mne smial.

Ešte 30 minút a tento horor skončí. Nech už to mám za sebou. Nabudúce vyberiem film ja. Budeto určite nejaká romantika.

Pozrel som sa na plátno a vtedy na mňa vyskočila nejaká zakrvavená ženská. Zakričal som a schoval si tvár do rúk. Yongi sa len potichu zasmial a pritiahol si ma k sebe. Dal mi pusu na líce a začal ma hladkať na chrbte.

Love 4ever Where stories live. Discover now