Jin
,,Jin, čo ku mne cítiš?" opýtal sa ma Namjoon.
,,J-Ja... neviem." povedal som mu a sklonil hlavu. On mi len chytil bradu medzi prsty a tým ma donútil sa naňho pozrieť.
,,Ja viem čo k tebe cítim a nie je to len kamarátstvo. Jin ja ťa milujem." povedal a jemne sa prisal na moje pery.
Neverím. On mi povedal, že ma miluje. Čo mu mám na to povedať? Mám mu povedať to ísté alebo len byť ticho? Neviem, a určite neviem čo k nemu cítim. Odtiahol sa a pozrel sa mi do očí.
,,Nečakám, že mi tu hneď teraz význáš lásku aj ty. Ale chcem aby si vedel čo cítim ja. Milujem ťa a to sa nikdy nezmení." bol ku mne úprimný a cítil som, že mu môžem veriť.,,A preto sa ťa chcem opýtať, že či skúsime spolu chodiť?"
,,Namjoon..." povedal som a opäť sklonil hlavu.
,,Musím o tom ešte porozmýšľať. Daj mi čas." potichu som dodal.
,,Dobre."
,,Mali by sme už ísť." povedal som a vybral sa do hotela.
On len prikývol a išiel so mnou. Pri izbe sme sa rozlúčili. Keď som zavrel dvere tak som sa zrútil na zem.
Neviem čo mám teraz robiť. Nechcem mu ublížiť. Chcem byť s ním, len som si neni istý čo cítim.
Postavil som sa a pozrel sa či chalani spia. Spali, tak som si tiež ľahol.
Až ráno sa mi podarilo zaspať. Pretože som musel myslieť na Namjoona a čo urobím ďalej.<3 <3
Namjoon
Prišiel som do izby. Chalani už spali. Prezliekol som sa a ľahol si do postele.
Neverím ja som to dokázal, vyznal som sa Jinovi. Už len musím počkať ako zareaguje a či povie áno. Ak by to povedal bol by som najšťastnejší muž na svete.
Z toľkého rozmýšľania ohľadne mojej budúcnosti s Jinom som ani neviem ako rýchlo zaspal.*******
,,Dobré ráno slniečko." zašepkal mi niekto do ucha.Bol to taký jemný a tenký hlások. Ako keby som počul anjela. Že by ma Jin prišiel pozrieť. Len som sa otočil na bok a robil sa, že spím.
,,Namjoonie vstávaj. To som ja Jin. A som nahý."
V tom momente som vstal a zvalil som pod seba osobu ktorá bola pri mojej posteli. Pomaličky som sa približoval s tvárou s úmyslom pobozkať tú osobu.
,,Namjoon ty by si bol schopný pobozkať vlastného brata?" povedala tá osoba so smiechom.
Ihneď som sa odtiahol a otvoril oči. Mne sa asi sníva však to je Tae. Ten idiot. Postavil som sa a s hnevom v očiach sa na neho pozeral.
,,Ty si taký Idiot. Prečo si to urobil?!"
,,Ale, ale nehovor, že si si pri tom nepredstavoval Jina." povedal Tae s úškrnom.
Ja ho fakt zabijem. Neviete asi koľko by som sedel za vraždu brata?,,Vieš čo kašli na to. Radšej mi povec kde sú chalani."
,,Išli skôr na raňajky. A ja som mal za úlohu ťa zobudiť."
,,Pane bože čo som komu urobil. Poďme na tie raňajky." prikývol a už sme o pár minút vchádzali do jedálne.
Ale to čo som tam uvidel ma zarazilo. Jina a vedľa neho sedel Hoseok!! Jeho dnes zabijem skôr než Taea.
Prišiel som k Yongimu, pozdravil ho a sadol si. Celý čas som pozoroval Jina a toho idiota. Čo si akože o sebe myslí. Chvíľu tu niesom a hneď sa vešia na Jina.