kapitola 15.

197 12 4
                                    

Jin

,,N-Namjoon nie" ignoroval ma.

,,Prestaň sprosím, niesom na to ešte pripravený."

,,Jinnie ale ja už nevydržím."

Vyzliekol mi tričko a presunul sa z mojich pier na krk. Začal mi tam robiť značky a ja som mu pri tom vzdychal.

,,Tie tvoje vzdychy sú hudbou pre moje uši. Vzdychaj len pre mňa." povedal Namjoon.

Bozkami sa pomaly premiestnil k môjmu bruchu. Rukou chytil poslednú vec ktorú som mal na sebe. Už ju chcel dať dole ale zhodil som ho z gauča.

,,Jin čo robí-"

,,Povedal som nie tak nie!" zakričal som naňho a utiekol do kúpelne.

Zamkol som za sebou dvere a sadol si na zem. Čo by sa stalo keby som ho nezastavil. Vyspal by sa so mnou a potom by ma odkopol alebo by ostal so mnou. Začal som plakať.

,,Jinnie."

,,Choď preč."

,,Prosím otvor to čo som ti urobil bolo odo mňa hlúpe. Prepáč mi."

,,Nechaj ma."

Na to mi už neodpovedal. Mal by som mu prepáčiť, však mi nič neurobil. Postavil som sa a začal sa prezliekať. Aspoň, že som si tu nechal veci. Tričko síce ostalo v obývačke ale mám tu sveter.

Oblečený som pomaly odomkol dvere a vyšiel. Keď som prišiel do obývačky a Namjoon ma uvidel hneď sa ku mne rozbehol a objal ma.

,,Jinnie prepáč mi to. Prosím odpusť mi."

,,Namjoon"

,,Choval som sa ako debil. Nechcem ťa stratiť, prosím odpusť mi." objatie zosilnil.

,,Odpúšťam ti ale-"

,,Ďakujem Jinnie." prerušil ma Namjoon.

,,Ale odteraz keď niečo poviem tak ma budeš počúvať. Nechcem aby sa toto opakovalo." odtiahli sme sa od seba.

,,Dobre. A ďakujem." jemne ma pobozkal.

***

,,Namjoon!" skríkol som od strachu.

On sa len zasmial a pritiahol si ma bližšie. Pozerali sme práve horor. Bojím sa hororov a on to aj tak pustí.

Z chodby bolo počuť odomykanie dverí. Namjoon sa odomňa odtiahol a išiel sa pozrieť. Pochvíli sa vrátil aj s Yongim.

,,Ahoj." povedal Yongi.

,,Ahoj." pozdravil som ho.

Zvalil sa vedla mňa. Namjoon si sadol ku mne a pritiahol si ma k sebe. Len som sa na neho usmial. Yongi nás celý čas sledoval. Keď som sa pozrel na neho len sa uchechtol.

,,Nerozumiem ti Jin. Máš rád Namjoona a aj Hoseoka."

,,Yongi prestaň." povedal Namjoon.

,,Nie to je v poriadku Yongi má pravdu. Milujem Namjoona a aj Hoseoka. Vieš ešte stále som sa nerozhodol s kým budem. Obidvoch ich milujem."

,,Je to na tebe vidieť. Som rád, že ťa majú." Yongi sa na mňa len usmial a pohladkal ma po hlave.

,,Yongi a čo ty. Ako dopadlo tvoje rande s Jiminom?" opýtal sa Namjoon.

,,Výborne. Obidvaja sme si to užili."

,,To som rád." povedal som.

,,Ozaj Jin nemal by si už ísť domov?" povedal Yongi.

Love 4ever Where stories live. Discover now