Hoseok
,,Jin chcem ťa."
Začal som nás vyzliekať. Keď sme už boli len v boxerkách pomaly som mu hladkal kamaráta.
,,H-Hoseok." povedal trhane.
,,Si tak nádherný Jinnie."
Keď som to dopovedal začal ma vášnivo bozkávať. Len som sa do bozku usmial.
Bozkávali sme sa niekoľko minút. Keď ma to prestalo baviť tak som sa bozkami presunul na jeho bradavku a začal sa s ňou hrať. Vzdychal podomnou pocelý čas.Keď som skončil so svojou prácou pomaly som jemu aj sebe dal dole boxerky. Pozreli sme sa na seba. Jin sa pozrel ešte medzi nás a začervenal sa.
,,Si rád čo vidíš?" len som sa na neho usmial a dal mu pusu na líce.
,,J-Ja len, že som n-nikdy to s nikím nerobil." povedal a pozrel sa inam než na mňa.
,,Takže náš Jinnie je panic." povedal som so smiechom.
,,Hoseok!" zvýšil trochu na mňa hlas.
,,Neboj budem jemný."
,,D-Dobre. Ale musíš ísť na mňa pomaly."
,,Veríš mi?" opýtal som sa.
,,Viac než hocikomu inému." povedal a dal mi pusu na nos.
Len som sa usmial a začal ho bozkávať. Zatial čo sme sa bozkávali som do neho vnikol jedným prstom. Len trochu od bolesti sikol. Ale bolo vidieť, že ho to až tak nebolí. Pridal som teda aj druhý prst. Chcel sa odo mňa odtrhnúť ale ja som ho nepustil. Pridal som ešte tretí a vtedy ma od seba odtrhol.
,,Ahhhh." zavzdychal na celú triedu.
Začal som ho rozťahovať. Musel som ho poriadne, lebo môj kamarát nie je malý.
Keď už bol dobre roztiahnutý vytiahol som z neho svoje prsty. Len zakňučal kvôli pocitu prázdnoty.,,Neboj sa teraz príde niečo väčšie."
Pomaly som začal do neho svojim kamarátom vnikať. Bol to úžastný pocit. Obidvaja sme si to užívali.
,,H-Hoseok t-to bolí."
,,Neboj Jinnie to za chvíľu prestane."
Videl som na ňom, že si to užíva ale zároveň ho to aj bolelo. Tak som doňho vnikol celý.
,,Ááá. Hoseok to bolí. Vytiahni ho zo mňa!!"
,,Jin. Jin! Pozri sa na mňa." pozrel sa na mňa s uslzenými očami.
,,Takto som už v tebe celý. Už si len zvykáš. Ver mi, to prestane boleť."
,,Prepáč." povedal Jin.
,,To je v poriadku." dal som mu pusu a začal som pomaly doňho prirážať.
Jin
Keď začal prirážať bol to úžastný pocit. Síce to ešte bolelo ale ten pocit, že je vo mne bol úžastný.
Začal zrýchlovať. Vzdychal som na celú triedu. Bolo mi jedno či nás niekdo bude počuť. Túto chvíľu si chcem užiť.
Už som cítil, že za chvíľu budem. Videl to na mne tak začal ešte rýchlejšie prirážať. Pritiahol som si ho k sebe bližšie.
Ešte párkrát do mňa prirazil a urobili sme sa. On do mňa a ja na moje brucho. Keď sme rozdýchali náš orgazmus vytiahol ho zo mňa.
Nejako si lahol vedľa mňa a pritiahol si ma k sebe. Dal mi pusu do vlasov a ja som sa len usmial. Neverím, že som to urobil. Ja som to dokázal. Vždy keď som rozmýšlaľ, že keď táto chvíľa príde tak ako sa zachovám. Predstavoval som si, že utečiem. Ale ja som to dal.
,,Jinnie? Nie, že by som si túto chvíľu neužíval ale mali by sme sa obliecť." povedal Hoseok.
,,Dobre."
Obliekli sme sa. Aj keď ja s bolesťou zadku. Než otvoril dvere tak mi dal pusu a so slovami milujem ťa ich nakoniec otvoril.
Keď sme vyšli a zahli za roh zamrzol som. To nie to nemôže byť pravda. Čo tu robí?!
*******
AhojteDúfam, že sa vám páčila táto časť
Vidíme sa u ďalšej 🙂