Namjoon
Išiel som s Hoseokom, Alexom a Peťou pre Jina. Už sa teším keď budeme spolu. Keď som zistil čo sa mu stalo veľmi som sa o neho bál.
Otvorili sme dvere a vošli. Ale nikde nebol. Že by nás išiel čakať dole? Tak sme tam teda išli. Ale boli tam len Jimin a Yongi.
,,Nevideli ste Jina?" opýtal som sa.
,,Nie." odpovedal Yongi.
,,Kde len môže byť? Dúfam, že neodišiel bez nás." povedal Hoseok.
,,Pán doktor. Môžem sa vás na niečo opýtať?" zastavila Peťa Jinovho doktora ktorý išiel okolo nás.
,,Ako vám pomôžem?" povedal doktor.
,,Môjho syna ste ošetroval a povedali mu, že môže ísť domov. Ale nie je vo svojej izbe."
,,Áno, pamätám si ho. A pred chvílou odišiel."
,,Sám?"
,,Nie. S nejakým mužom."
,,Mužom."
,,Prepáčte ale už musím ísť. Dovidenia." povedal doktor a odišiel.
Alex
,,S akým mužom?" opýtal som sa.
,,Neviem." odpovedala mi Peťa.
Išiel som za riaditeľom. Nech nám pomôže. Zistili sme, že Jin naozaj odišiel s nejakým mužom. Ale nevieme kto to je. Tvár mal zakrytú.
Zavolali sme políciu. Zas ho hľadajú. Dokedy to bude ešte trvať. Nemôžem tak dlho čakať. Chcem byť už so svojimi synmi ale Jin mi v tom zabraňuje. Keď ho nájdem tak to už skončím.
O 2 hodiny neskôr
Jackson
Vošli sme do môjho domu. Chcem aby mi Jin začal veriť. Naozaj mu nechcem ublížiť. A ani Jiminovi a Jungkookovi.
,,Tak hovor." povedal Jin.
,,Sadni si."
Jin si sadol na gauč a ja na stôl oproti nemu. Dúfam, že po tomto mi odpustí a bude ma mať rád. Nechcem ho stratiť.
,,Tak kde by som začal...začnem pekne od začiatku. Keď som mal 22 tak som bol na večierku, bola tam aj tvoja mama. Zábava bola v plnom prúde a po pár drinkoch sme boli už všetci opitý. A vtedy som urobil chybu. Vyspal som sa s tvojou mamou a -"
,,Čo si urobil?!" prerušil ma Jin.
,,Jin prosím neprerušuj ma." chytil som ho za ruky a pokračoval.
,,Vyspal som sa s ňou. Vtedy sme si obidvaja mysleli, že to bola najväčšia chyba. Ale keď Peťa zistila, že ťa čaká..... boli sme veľmi šťastný. Síce naša láska bola len súrodenecká ale aj tak. Nechali sme si ťa. Neskôr porodila aj Jimina a Jungkooka ale tých mala s Alexom."
,,Alex?" opýtal sa Jin.
,,Áno. Tvoj učiteľ."
Jin
Takže Alex je Jiminov a Jungkookov otec. A môj zas Jackson. Muselo byť pre mamu ťažké nám to tajiť, a hlavne mne.
,,Jin. Synček. Viem, že po tomto ma nebudeš mať rád ale prosím. Odpusť mi." povedal Jackson.
,,Odpúšťam ti. Len.....nechápem prečo si nás uniesol."
,,To som nebol ja."
,,Čože? Nerozumiem ti."