Suga
,,Tae včeraj sme sa o tom rozprávali ale poviem ti to znova. Opováž sa ešte raz tak priblížiť k Jungkookovi. Zbláznil si sa. Čo by sa stalo keby vás našiel Jin, hneď by ťa na mieste zabil."
,,Dobre Yongi chápem. Nemušíš mi o tom hovoriť." povedal Tae a odišiel do triedy.
Išiel som tiež do triedy. Sadol si k Namjoonovi a nenápadne sa pozrel na Jimina. On sa na mňa tiež pozrel. Poslali sme si pusu a začali sa venovať hodine lebo zazvonilo a vošla učiteľka.
***
Už len jedna hodina a potom domov. Konečne. Chcem si ísť už lahnúť do svojej postele.,,Yongi? Mohol by som s tebou hovoriť?" povedal Namjoon.
,,Ano. Deje sa niečo?"
,,Len... chcel by som vedieť čo sa stalo medzi Taeom a Jungkookom."
,,Nič. Čo by sa malo."
,,Yongi neklam mi. Počul som váš včerajší rozhovor. A aj ten dnes ráno."
,,No ja..."
,,Poďme hovor."
,,Tae Jungkooka sexuálne napadol."
,,Čože?!!!!"
,,Tichšie. Nech ťa nikdo nepočuje, sme ešte v triede."
,,Jemu už načisto šibe. To je idiot."
,,Nadávať mu nemusíš, ja som mu už dosť vynadal."
,,A aj to robili?"
,,Nie."
,,Ak sa toto dozvie Jin tak Taea určite zabije."
,,A preto to musíme udržať pred ním v tajnosti." povedal som mu.
Rozprávali sme sa o tom až kým nezazvonilo na poslednú hodinu. Mali sme Angličtinu a museli sme si ísť sadnúť inam. Teda ja k Jiminovi a ostatný išli vedľa nejakych báb, Jin sedel s Jungkookom.
Všimol som si, že vždy keď Tae prešiel okolo Jungkooka tak po ňom hádzal ako keby zamilované pohlady.
,,Yongi?" povedal Jimin.
,,Ano."
,,Čo máš na pláne robiť cez víkend?"
,,Nič. Prečo, chcel by si niekam ísť?"
,,No napadlo ma, že by sme mohli ìsť do kina."
,,Mám to brať tak, že ma pozívaš na rande."
,,Č-Čože nie ja len-"
,,Pôjdem." povedal som a usmial sa naňho.
Zvyšok hodiny sme sa rozprávali a sem tam som ho chytil za ruku. Ale vždy ju rýchlo odtiahol aby si nás náhodou niekdo nevšimol.
Keď hodina skončila išli sme sa prezuť a domov. Predtým som sa s Jiminom ešte dohodol, že kedy sa zajtra stretneme kedže dnes je už Piatok. Dohodli sme sa a keď chcel už odísť som si ho pritiahol a vášnivo pobozkal. Keď sme sa od seba odtiahli začervenal sa a takú malú pusu mi dal na líce. Potom rýchlo utiekol domov.
Len som sa zasmial nad jeho správaním a išiel tiež domov. Po ceste som stretol aj Taea a Hoseoka. Ale kde je Namjoon? Asi je s Jinom.
<3<3
Jin
Chalani išli už domov. Ja som musel ešte pomôcť učiteľke s niečim. Keď už sme skončili išiel som ku skrinkám. Obliekol som sa a prezul. Zamykal som skrinku keď v tom ma niekto objal okolo pása. Pozrel som sa za seba a bol to Namjoon.