10.Bölüm

166 3 0
                                    

selam :) Bu Bölüm BERKİN AĞAZINDAN OLACAK ıyi okumalar.

Eylüle odasını gösterdikten sonra kendi odama çekildim.Yatağa uzanıp kollarımi başımın altında birleştirdim.Eylülle tanışalı cokta uzun zaman olmamıştı ama en yakın kız arkadasim olmustu.Eylül kısa bir süreliğine bizde kalacaktı ama ben onun hep benimle kalmasını istiyordum ona bunu söylemiştim ama kabul etmemişti eğer yine istmesez ve bir yurda kalmaya giderse ona haftasonları benimle kalmasını soyluycem.Eylülü yaklaşık bir yıldır görmüyordum ve onu cok ozelmistim onu bazen kız kardeşim bazrnde arkadasim olarak görüyordum.

Çalan telefonum rahatımı bozmuştu arayan ev arkadaşım Uzaydı.Telefonu açtım

"Selam arkadaşın geldimi

"Evet geldi"

"beni hiç sordumu"dedi." evet sordu.bu gece baska bir yerde kalacağını söyledim ama nerde oldugunu bende bilmiyorum"dedim.

"bu geceyi diğer evimde geçirecem.yarın okulda görüşüruz"
"Tamam"dedim ve kapadim

Uzayla cok yakın arkadstik çocukluk arkadasiydik.Onun hakkında herşeyi bilirdim oda benim.Uzay cok zor günler gecirmisti.Eylülün gelmesinde bir sakınca gormemisti hatta eve bir kızın gelmesinin ıyi olacağını bize farklı bir hava katacağını soylemisti.Bende oyle düşünüyordum.Ev daha neselene bilirdi.

Canım uyumak istemediği icin bilgisayarimi açtım biraz internette takıldıktan sonra dışarı çıkmaya karar verdim biraz gezsem ıyi olurdu.Evden çıkmadan önce Eylüle baktım çoktan uykuya dalmıştı.

CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin