28.Bölüm

52 1 0
                                    

Bizde kaldigimiz ilk gunu atlatmistik gitmeden onceki gece susadigim icin kalkmistim saat gece yarisini geciyordu mutfaga dogru giderken Uzayla Berke de bir baktim birlikte yatiyorlardi ve cok tatli gozukuyorlardi.Mutfaga indigimde bahceye cikan kapinin acik oldugunu Fark ettim kontrol etmek icin dışarıya baktim babam orada oturuyordu.Bende ciktim disari.

"Baba."dedim kafasini gozlerini sabitledigi yerden ayirip bana bakti."Eylül neoldu"dedi sasirmisti beni gorunce belliki."Su icmeye kalmistim ve kapiyi acik gorunce bir bakmak istedim"dedim yanini gosterip oturmami isaret etti."Uzay nasil biri?"diye sordu hiç beklemedigim bir anda."O...Bence kusuruz biri"dedim."Uzayin seni sevdigine gercekten inaniyormusun?"diye sordu ne demeye calisiyordu."Seviyor"diye karsilik verdim.

"Peki ya sen gercek aski bulduguna inaniyormusun?"dedi bu sefer bu konusmanin sonunu merak ediyordum.

"Inanmasam onu yillarca beklemezdim."

"Hayatına askla yon veremezsin kizim."

"Gercekten seviyorsan herseyi goze alabilirsin baba."

"Uzulmeni istemiyorum sen Benim kizimsin."

"Uzay beni asla uzmez."

"Erkeklere guvenme."

"Sanada guvenmiyorum o zaman."diye bagirdim ve kalktim ağlıyordum babam Uzayı istemiyormuydu tüm gün rolmü yapmisti buna inanamiyordum."Eylül dur"diye bagirdi arkamdan durmadim tam salona gelmistim ki babam arkamdan tekrar bagirdi."Sana dur dedim!"."Durdum!"diye bagirdim bende."Bana karsilik verme ve sakın sesini yukseltme Eylül ben senin babanim!"sinirlendigini fark etmistim birsey soylemedim agliyordum sinirliydim cunku.Berkle Uzayin kaldigi odanin kapisi acilinca babam konusamadi."Noluyor"dedi biri ses Uzayindi."Eylül neden ağlıyorsun?"dedi uzay yanima geldi ve gozyaslarimi sildi elleriyle."Uzay babama dondu "Yok birsey"dedi babam Uzay sinirlenmise benziyordu Uzay gibi babaminda sesi sinirli cikiyordu."Eylül anlat guzelim"dedi uzay tekrar bana donerek."Eylülü gercekten sevmiyorsun Senin kizimi uzecegini dusunuyorum."dedi babam sesini sakin tutmaya calismisti."Eylülü uzen ben degilim gailba"Uzay bunu babama soylemisti sesinde alay vardi."Eylüle değer vermiyorsun."dedi babam ve Uzaya dogru daha cok yaklasti."Değer vermeseydim kizin hala bakire olmazdi"dedi Uzay sesi bu sefer alayci degildi aksine kizgindi ve babam Uzay bu sozu uzerine Uzaya bir yumruk atti.Uzay tepki vermedi burnu ve dudagi kaniyordu."Neden yaptin"diye bagirdim babama sesim aglamaktan titriyordu."Senin ne kadar pis bir gecmisin oldugunu biliyorum Uzay Ozger" dedi adinin ustune baski yapmisti."Kizimin bir serseriyle berbaber olmasina izin veririmiyim saniyorsun!"babam kukremisti."Sen nerden biliyorsun Uzayin nasil biri oldugunu ki"diye bagirdim bende babam gibi."Kenan amcan dun biraz bana pot kirdi ve sonra birseyler anlatti"dedi babam."Benim hakkimda atip tutmayin ne soyledi ne biliyorsun benim hakkimda!"Uzayin sesi de cok sert cikiyordu."Alkol ve Sigara kullanan birisine neden kizimi emanet edeyim guvendigim kisi sen degilsin Berk."

"Kenan amca sana ne anlatti bilmiyorum ama Eylül sadece benim ve onu birakmaya hiç niyetim yok ve senden bizim iliskimizi onaylamani isteyen olmadi."

"Ben kizimi bir pislige bulasmadan kurtarmak istiyorum Uzay"

"Eger beni kizindan ayirirsan onun gozunde sen bir pislik olucaksin ne saniyorsun yillardir asik oldugu adama tam kavusmuskan cok anlayisli sevgili babasi onlari ayrinca kizi o babaya minnetmi duyacak.Eylülun resit oldugunu unuttun gailba babasi."dedi Uzay sezimde sonlara dogru alay vardi."Sende resitsin ama hala bir cocuk gibisin Uzay ben size buyumeyi ogretiyorum."

"Sen o birseyleri hala icine sokmadigin aklini buyut önce."dedi Uzay ve guldu babam tekrar yumrugunu Uzayin yuzune savuruyor du ben babamin kolunu tuttum "Dur."dedim güçsuz cikiyordu sesim."Yapmayin lutfen baba"dedim ve hickirarak aglamay basladim.Ve aglarken devam ettim."Uzayi tanisan cok seversin baba beni korumak istiyorsun ya bu kadari da yetmezmi farkinda degilmisin kac dakikadir benim icin senin karsinda sonra sana bir saygisi hala var bak seninle dovusmuyor ama sende onun ustune cok gittin ve ondan diline Hakim olmasini bekleme ondaki cesaretidemi gormedin kimseye boyun egmiyor benim icin karsisina aldığı ilk kisi sen degilsin baba ve hala Uzay seni sevmiyor seni kullaniyor deme bana ondan berk gibi olmasini bekleme baba Berk onun yasadiklarini yasamadi."

Uzay cok hizli bir sekilde odasina girdi ve bir kac saniye de Hemen cikti elindeki ara anahtariydi "Uzay gitme."Diye bagirdim arkasindan ama o kapiyi cekip cikti ve sonra arabanin motor sesi geldi.Gitmisti Nereye bilmiyorum ama gitmisti."Seni arkasinda birakacak kadar Seviyormus Kizim."dedi babam nasil hala böyle konusa biliyordu Uzay onun yuzunden gitmisti."Mutlumusun gitti Iste oldumu istedigin."babamın birsey demesine firsat birakmadan odama kostum arkamdan dis kapinin kapanma sesi geldi babamda cikmisti bulundugum yerde yere coktum."Uzay beni birakmaz"diye mirildandim.Kendimde biraz guç hissettim ve odama kostum Telefonumu aldim ve uzayı aradim ama telefonu kapaliydi.Gercekten gitmismiydi birdaha istanbula donedugumde Uzayla kalamiycaktim oysaki cok alismistim.Ona ve Berke.Kenan amcanin ve babamin aralarinda dusunudugu sacma sey geldi aklima Berk ve benimi uygun goruyorlardi Berk bunu duysa cok uzulurdu biz abi kardes gibiydik.O herkesten herseyden cok guvendigim babam banan hep oyun oynamis berkin evinde kalmama izin veririken Allah bilir ne planlar yaptilar dusundukce sinirlerim bozuluyordu.Sonra kenan amcanin dunki sevincinde azda olsa yalanmi vardi. yatagima yattim ve oyle uyuya kalmisim.

CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin