Merhaba :) Arkadaslar sizden medyaya resim yüklemek icin tavsiye almak ıstiyorum eğer bildiğiniz sevdiğiniz vs.Ünlüler varsa bize mesajla bildirebilirsiniz.Iyi okumalar
.......
Sabah cok mutlu uyandım.Gecede cok ıyi uyumustum.Okulumda ılk günüm icin hazirlandim.Okula Berk ile beraber gidecektik.Hazırlanıp aşağı indim Berk tekli koltuğa oturmuş beni bekliyordu.Berkin yanına gidip gunaydin dedim ayni şekilde karşılık verdi.
"Gece rahat uyuyabildinmi ?"
"Evet hersey icin cok teşekkürler."
Bu sözüm üzerine gulumsedi."Kendi evinmis gibi davran güzelim" dedi sonrada göz kırptı.Kahvaltıyı evdemi edelim dışarıdamı diye sordu.Evde yemek istedigimi söyledim."Tamam" dedi.Bende kahvaltı hazırlamak icin mutfağa geçtim peşinden geldi.
"Daha ılk günden sana iş yaptıracak değilim."
"kendi evimde böyle yaparım" dedim ve onun ki gibi göz kırptım.
Yüzünü o güzel gülüşü kaplamıştı.
"o zaman bu gün kahvaltıyı birlikte hazırlayalım" dedi tek kaşını kaldırarak.
Tamam diyerek onayladım.Ben yumurta pisirirken oda masayı hazırlamıştı.
Kahvaltimizi edip evden çıktık.Okulun ılk gunu icin heyecanlıydım.Berk heyecanımı sezmiş olacakki sordu."Cokmu heyecanlsin."başımı ona dogru çevirip evet anlamında kafamı salladım.Arabadan inince herkes gözlerini bana çevirdi.Yanımıza bır kız geldi beni gösterek "Bu kim Berk" diye sordu yavsak bir tonda.Berkte "en yakın arkadaşlarimdan biri" diye kısa bir açıklama yaptı.Yanlarından uzaklasinca Berk kızın kim oldugunu soyledi.Okulun havalı kızlarından biriymis.kendini beğenmişmis biraz.Berkle sınıflarımıza gitmek icin ayrıldık.Ders bitince dışarı çıktım yürürken telefonum çaldı arayan babamdı.Açtım.
"Alo kızım nasilsin"
"Iyiyim baba sen"
"İyi.Berk Nasil?"
"oda ıyi baba"biraz daha konuştuk.
"Tamam baba görüşüruz."dedim.
Dememle bir çocukla çarpışmam bir olmustu.Yere düşen telefonuma uzandım hemen çocukta benimle eğilip 'özürdilerim' dedi.Tam bende diyecektimki kafamı kaldırıp onun gözlerine sabitlenmem bir oldu.Birden şok oldum inanamıyorum bu cocuk Emreye ne kadarda benziyordu en son yıllar önce baktığım o gözlere.Hala benim bilegimi tutuyordu,kaldırırken tutmuştu,oda benden gözlerini ayırmiyordu ona daha dikkatli baktım konuşmuyorduk sadece bakısiyorduk.
O sırada Berk geldi yanımıza çocuk Berki gorunce Gülumsedi.Berk bozdu sessizliği."Nasılsınız?Siz tanıştınizmı?"
Biz kimdiki bu cocuk.
Bu sefer cocuk konuştu:
"Hayır daha tanışmadık" dedi ve elini bana uzatti "ben Uzay sen?"
"Bende Eylül memnun oldum."
Berke dönüp bize gelecek olan arkadaşınmı diye sordu berk evet dedi.
Jeton daha yeni düşüyordu Uzay evinde kaldığım cocuktu.
Çocuğa bu sefer ben konustum:
"Evinizde kalmama izin verdiğin icin teşekkürler."dedim başımı biraz eğip gulumsedim.
"İstediğin kadar yada istediğin zaman kalabilirsin"
"Teşekkürler"
"Eve gidelim mi "
"Ben biraz geç gelirim gerekli birkaç kitap var onlari almak icin alışverişe gitmem gerek."
"Gidicegin yere kadar ben bırakırım seni."berkin teklifini kabul ettim.
"Uzay sen eve gelcekmisin?"
"İşlerim var geç gelirim."dedi Berke
"Tamam o zaman hadi Eylül biz gidelim."dedi BerkUzaya görüşürüz dedim ve Berkle birlikte arabaya bindim.Berk beni gideceğim yere kadar bıraktı dönüşte almaya gelirim dedi ama istemedim.Altımda hep araba olmuycakti nasil olsa alismam gerekirdi.
........
Kitaplarımı oldım birazda dolaştım akşam çoktan olmustu.Berke gecikecegimi söylemistim.
Bir taksi durağının oldugu tarafa doğru yürüdüm.Şansima ki taksi kalmamış.Oturup beklemeye basladim.İleriden bir çocuk bana dogru yaklaştı kim di bu daha da yakınına gelince anladım Uzaydı.
Yüzünu gorunce kucuk bir çığlık attım.Gözü morarmisti ve kaşı kaniyordu
Uzay bana dahada yaklaşıp "Eylüldun dimi dedi"."evet" dedim.
"Yüzün cok aciyormu?" diye sordum.Elimi
yarasına daha ıyi bakmak icin kaşının üstünu tuttum.Elime kan degmisti.
"Hayır acimiyor"dedi ben elime bulaşan kana bakarken.
Uzaya "Bir eczaneye gidelim pansuman yaptır" dedim.Bu sözüme güldü."Beni böyle görmeye alış" dedi Gülerek sonra
"Evemi gidiyorsun" diye sordu."Evet" dedim."Saat geç oldu seni eve ben bırakacagim."
"Gerek yok ben ke-"
"Ben bırakırım dedim."
Sozumu kesmişti.Sonrada göz kırptı.Onunla beraber arabaya yürüdüm.Arabası Berkinkinin beyaziydi.Ön koltuğa oturmamı işaret etti.
Arabayı cok hızlı kullanıyordu ve ışıklarda genelde durmadan geçiyordu.Yanlışlikla geçmistir diye ilkinde uyardim.
'Kırmızıda geçtin gailba."
"Biliyorum.Yollar bos oldugu icin geçtim korkma trafik canavarı değilim."
Garip bir şekilde onda emreyi görüyordum.Emre gibi gülüyordu gözleri onun gibi bakiyordu ama tek bir fark vardi daha güçlü duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)
Novela Juvenil"Cok mu zor?" dedi nerden bilebilirdiki yıllarca beklemek ne demekti. gözlerimi sıkıca kapadım ağlamak istemiyordum,onun gözlerinin içine bakmaya korkuyordum. kısık çıkan sesimle sadece zor dedim cok zor gözlerinden akan yaslara engel olamiyordum...