27.Bölüm

60 2 0
                                    

Biliyorum cok gecikti ama inanın zaman bulamadım birde belirtigm gibi nasıl devam ettirecegimi bilmiyorum.Sizdende destek bekliyorum lutfen :) Sizleri seviyorum bu arada 1.2K olmuş okuyucalirimiz cok mutlu oldum. ^^

Sabah uyandığımda Uzay yanımda degildi kalkıp saate baktım 11:30u gecmisti.Elimi yüzümü yikamak icin banyoya gitti.

Odaya tekrar dönünce yatagin kenarina oturdum biraz basim agriyordu dunki konserden olsa gerek.Ben otururken kapı acildi uzay gelmisti elinde kahvalti tepsisi vardi yanima geldi tepsiyi komodinin ustune koyup beni boynumdan optu."Gunaydin guzelim"dedi.Uykulu Sesimle bende Gunaydin dedim ."Kahvaltini et hadi" dedi.Onumdekileri yemeye basladim.Ben yerken uzayda Telefonuyla oynuyordu.Dikkatlice ekrana bakarken cok tatli gozukuyordu onu izlerken kendi telefonum caldi arayanin babam oldugunu gorunce telasa kapildim."Babam"dedim."yani"diye karsilik Verdi uzay."Arıyor"dedim "ac"dedi bu sefer."ses cikarma" dedim ve telefonu actim.Uzayda o sirada ayaklandi ve yanima geldi nefesini boynumda hissediyordum bunu bilerek yapiyordu."Alo baba"dedim."Nasilsin kizim"

"Iyiyim baba sen?"diye sordum uzay bu sefer boynumu opmeye basladi neden yapiyorduki simdi bunu."Iyiyim bursada oldugunuzu soylemistin."dedi babam."Evet"dedim."Bende birkac saate gelirim bursaya simdi yola cikiyorum Uzaylada tanismis oluruz hem berkin babasida yanımda berkte sizinlemi?"dedi.Uzayla tek basimiza oldugumu duyunca ne diyeceginden korkuyordum bende o anda o korku ve stresle "evet" dedim.Babamin birsey demesine firsat birakmadan Telefonu kapadim."Uzay"dedim sesim oldukca karip cikmisti boynumu opmeyi birakip bana bakti "Hemen berki ara ve cok hizli bir sekilde buraya gelsin dedim."Bana Anlamadigini belirten bir bakis atti."Ara sonra anlatirim uzay acele et"dedim sesim oldukca telasli cikiyordu.Uzay telefonunu alip Berki aradi ve ona dediklerimi berke iletti."Simdi bana olanlari anlatiyorsun Kucukhanim"dedi.Bende anlatmaya basladim."Babama bursaya teoman konserine gelicez dedim uzayda yanımda demistim berki sormamisti bende soylemedim ve babamda Berki yanimizda saniyormus ve seninle tanismak istiyormus az önce bana buraya gelicegini soyledi ve yaninda Berkin babasininda oldugunu belirti berkte orda dimi dedi bende evet dedim cunku sadece seninle oldugumu soylesem ve sonra senin erkek arkadasim oldugunu belirtsem bana kiza bilirdi aslinda kizmayada bilirdi ama ben yinede risks atmadim o yüzden berk buraya gelmeliydi"-derin bir nefes alip devam ettim- "Simdi diyceksin baban bir erkekle kalmana izin veriyor cunku berki taniyor babasiyla falan arkadasya abin gibi diyor oyle karisik biseyler ama dusunsene benim seninle birlikte yattigimi duysa kiyameti kopartir."dedim anlatirken neler sacmaladim bilmiyordum ama uzay guluyordu."Komik degil"dedim bagirarak Uzay yanima geldi ve bana sarildi "bu kadar korkmana gerek yok guzelim hicbirsey olmuycak"dedi tabi demesi kolaydi oyle."Uzay birak beni hazirlanmam gerek"dedim ve kollarinin arasindan cikmaya calistim ama beni birakmiyordu"Once biraz sakinles"dedi."Sakinlestim birak" diye son bir care soylendim.Guldu ve ellerini belimin iki yanina yerlestirdi egilip dudagimi opmeye basladi.Buna hayir demek cok zordu.Vucudumu kendi vucuduna yazladi belimde duran elleri belimi kavradi.Bu kadar yeterdi Eger biraz daha izin verirsem babam gelene kadar hazir olamazdim.Uzayi ittirmeye calisirken "berki ariycam birak" dedim."Daha fazlasını alıcam burda bitti sanma dedi"ve beni birakti.Berki aradim ve 1 saat daha surer dedi babamlarla kafa kafaya gelicekti buyuk ihtimalle berkten sonra babami aradim ve onlari nerde beklememiz gerektigini sordum bizim eve gitmemizi soyledi telefonu kapayinca hizli bir sekikde dolaba yoneldim pantolon ve rastgele bir tisort alip giyinmek icin banyoya kostum girmeden önce Uzaya kiyafetlerimizi toplamaya baslamasini soyledim hizli bir sekilde giyindim ve odaya girdim Uzaya kiyafetkeri topla demistim ama hepsini yatagin ustune atmis.Uzaya sinirli bir bakis attim yataga yoneldim kiyafetlerimi katlamaya basladim uzay arkadan gelip sarildi bana ittirmek icin arkami dondum o sirada dudaklarima yapisti.

Zar zor hazir olup yola ciktik.Evin onune gelmistik kapiyi acip iceri gectik bavullari girise birakip salona oturduk ben evi havalandirirken Uzay evi inceliyordu isim bitince uzayin yanina oturdum kolunu belime doladi elide bacagimda duruyordu beni iyice kendine cekti burnunu yanagimda surtmeye basladi."Uzay babamin evinde yapma lutfen"dedim uygunsuz olurdu."Ama Sana doyamiyorum" dedi ve bu sefer saclarimi kokluyordu Uzayin Telefonu caldi ve bolmek zordunda kaldi arayan berkmis uzay onunda buraya gelmesini soyledi Berk 15 Dk kadar bir surede geldi hemen 5 dk sonra babamlarda geldi.Ben camdan arabayi gorunce babamlara kapiyi actim."Hosgeldiniz"dedim sesimi sakin tutmaya calisarak babamla sarildim kenan amcaylada tokalastim berkle uzayda selamlastilar."Birlikte neler yaptiniz cocuklar?"diye sordu kenan amca ben hemen soze atladim ve kisa bir ozet gectim bazi yerleri uydurdum tabi.Sohbet ilerlemisti babamlara birsey caktirmamistik.Babam Uzaya ve Berke tesekkur ediyordu Istanbulda beni yalniz birakmadiklari icin."Siz Eylül Uzayla anlasa biliyormusunuz"dedi babam.Uzaya baktim bana soylemem icin onay verdi."Sey baba biz yanı Uzayla...Cikiyoruz."diye tamamladim babamin agzi bir o sekli aldi ama kenan amca bu duruma cok sevinmis gozukuyordu ve bunu sesli bir sekilde ifade etti."Bu cok Guzel Uzay neden bunu bana soylemedin cok sevindim Eylül."Babam ise"Oylemi"diye bir tepki verdi soguk terler akitmaya baslamistim uzayda bunu Fark etmisti."Kızınızı cok seviyorum ben"dedim soylerken onune bakiyordu soyledikten sonra basini kaldirip gulumsedi."O bana aski tattirdi o cok farklı"diye ekledi.Babam biraz sessiz kaldi sonra "Ne kadardir cikiyorsunuz?"diye sordu."1 hafta Fakat...Eylül anlatsin isterseniz"dedi uzay babam bana bakti bende babama anllatim yillardir Uzayi sevdigimi babam korktugum gibi kizmamisti hatta bir kac gün burda kalmamizi soylemisti.Babamlar aksam icin bir yerde yer ayirtacaklarini soyleyip evden ciktilar sirkete gideceklermis.Berk bize geldiginde her zaman kaldigi odaya gecti bizde Uzayla benim odama gectik.

"Babama soylediklerinde ciddimiydin?"diye sordum kafama takilmisti belkide onun agzindan bunu defalarca duymak istiyordum."Tabikide cididydim Eylül bunu sorgulaman bile yanlis seni cok seviyorum."

"Biliyorum sadece emin olmak istedim"dedim ve Uzaya sarildim.

CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin