arkadaşlar ben Dylan obiren hayraniyim berkide dylan yapmak istedim ama kitabın başında berkin sarışın olduğunu soyledim belki sonra değiştiririm.Birde böyle birsey olursa yanlış anlaşılma olmasın diye belirtmek istiyorum.Bensiz yapamazsinin 2. kitabında semih karakteride Dylan o brien yapılmış o kitabida hayranlıkla okuyorum-özellikle utkuyu-geçen medyada gördüm fotoğraflarını bende bilmiyordum eger dylani kullanirsam özentilikle bir ilgisi olmaz bilin istedim :)
Sabah uyandığımda Uzay telefonla konuşuyordu-beni uyandıran buydu zaten-bir şeye sinirlenmiş olacak ki bağırıyordu
"O şerefsiz buraya gelmiycek"dedi sonra karşı tarafı dinledi.
"Otelde"dedi konusmalari tam anlamıyla kestiremiyirdum cunku hala uykuluydum.
Telefonu kapadığında dönüp bana baktı.Bir sey soylemedi fakat daha sonra "seni benmi uyandırdım?"diye sordu.
Cevabı evet olduğu icin sesiz kalmayı seçtim.
Sessizligi bozmak icin "Kim gelmiycek?" diye sordum.
"İbne kuzenim"
"Onu sevmiyormusun?"
"Sevsem İbne dermiyim?"
Haklısın der gibi basimi salladim.
"Arayan babamdi Kuzenim Amerikadan dönmüş bir birbuçuk ay kadar bir süre ya da her neyse Türkiyede kalacakmis.Babam onu buraya davet etmemi soyledi.Sonuçta biz kuzenmisiz vs.zırvaladı biseyler."
"Davet edicekmisin peki?"
"Hayır.ona babam soyluycek buraya gelmesini."
"Adi ne?"
"Kuzey"
"Neden sevmiyorsun onu?"
"Çünkü salak"
"Çünkü salak"derken sesi o kadar guzel çıkmıştıki-Yüz mimikleride cok güzeldi-güldüm.Ben gülünce Uzayda guldu.
Hala yataktan kalkmamıştım.Uzayda yanıma yattı "Biraz daha uyuyalim mı?"diye sordu."Evet"dedim onunla uymak cok huzur vericiydi.
Kaslı kollarıyla beni sardı sonrada kendine cekip yüzümü başınin altına koydu.
"Seninle uymayı seviyorum"dedi.
"Bende"
"Masum,saf temiz kalpli bir kıza sarılmak şimdiye kadar yaşamadigim bir duygu ve bu yuzden bana huzur veriyorsun.
"Senin kollarında olmak banada huzur veriyor."
Kollarını benden çekip başımıda yüzü hizasına getirdi.Yorganın altından elleri ellerimi tutuyordu.
Gözleri sonsuzluk gibiydi bakınca daha derine düşürüyordu seni ve icinde kayboldukca gozbebeklerinin kalbine dogru bir aci yayılıyordu onun zehiriydi bu...
Okula gitmek icin hazirlandik.Berk kendi arabasıyla gidiyordu Anladigim kadarıyla gece Derin Berke kalmamıştı.Bende Uzayın arabasına Bindim.
Arabada Uzayin telefonu çaldı.radyonun hemen altındaki boşlukta duran telefonuu isaret ederek:"Baksana kim arıyor" dedi
Ekranda Kuzey yazıyor du."Kuzey"dedim.
"Arıyor bak pezevenk"dedi.Telefonu arabay bağlı oldugu icin ses direk disari verildi.
"Alo"dedi Uzay ruhsuz bir sesle
Uzayın aksine neşeli bir ses"Naber kuzen"dedi.
Uzay ayni ruhsuzlugunu koruyarak:"Iyi sen"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)
Teen Fiction"Cok mu zor?" dedi nerden bilebilirdiki yıllarca beklemek ne demekti. gözlerimi sıkıca kapadım ağlamak istemiyordum,onun gözlerinin içine bakmaya korkuyordum. kısık çıkan sesimle sadece zor dedim cok zor gözlerinden akan yaslara engel olamiyordum...