26.Bölüm

85 1 0
                                    

Bir gülüşü var,

Kelebek görse ömrü uzar.

°°°°°°°°°°

Yarın sabahtan yola çıkacaktık.Uzay küçük bir bavul veya çantanın yeterli olacağını fazla bir sey almama gerek olmadığını söylemisti.Cantama en sevdiğim birkaç takımı koydum ve gerekli olabilecek diğer şeyleri.Çantaları arabaya bırakacaktık.Çantamı hazırlayip Uzayin odasına gittim.Kapısı açıktı-yarim olarak-ama yinede tiklattim."Gel"dedi Uzayın pürüzsuz sesi bende iceri girdim.Girdiğimde Uzayda küçük bir bavula kıyafetlerini yerlestiriyordu.Aslinda yerlestirmiyor atıyordu.Uzayın yanına gittim.

"Katlayıpta koymalisin kırışacaklar."dedim o çarpık gülümseyisiyle gulumsedi "Uğraşamam"dedi.Bende,"Sen uğraşmazsan ben yaparım"dedim.Ve Uzayın eşyalarını katlamaya başladım.Uzayda bana yardım ediyordu.Herşey hazır olunca Uzay bavulları arabaya götürmek icin aldı."Yardım edeyim mi?"diye sordum Uzaya bana tek kaşını kaldirarak bakti.Bunun dalgamı geçiyorsun demek oldugunu anlamıştım.Gerçi kaslı bir vücudu vardı zorlanacağını sanmıyordum.Bende peşinden indim merdivenlerden.Ben indiğimde o çoktan arabanın yanına gelmisti.Aramizdaki mesafeyi kapayana kadar yurudum.Oda o sırada bavulları yere bırakmış bagajı açıyordu.Anahtar cebinde olduğu icin arabanın kilidi açılmıştı.Ellerinidekileri koyarken bana döndü."Sen cik yat geç Oldu sabah erken kalkarız dinlenmiş ol."

"Tamam ama benim Uykum yokki."dedim."Koyunları say."diye karşılık verdi."Cok komiksim."dedim."Hadi ama güzelim gir eve uyumaya çalış.Hem burda durursan üşüteceksin."

"Peki.Ben gidiyom o zaman ıyi geceler."dedim ve el salladim Uzaya.Oda bana gülümsedi.Arkamı dönmüş ilerliyordum ki Uzay seslendi."Eylül!"dönüp Uzaya baktim."Benim odama geç"diye bağırdı tekrardan.Onayladım ve onun odasına geçtim.

Biraz sonra Uzayda geldi."Hala uyumamişsın."dedi."uykum yok ki"diye yineledim.Uzay tişörtünü cikardi-gozlerimi ondan kaçırdım hemen-sonrada yorganı kaldırıp içine girdi."Birlikte uyuruz o zaman."dedi."Olabilir."dedim gulduk ikimizde.

"Sevgili olarak ılk defa birlikte uyuyoruz."

"Evet...ve bu cok guzel."

"Biliyorum aşkım."

Uzay burnunu burnuma sürttü sonra yanağımdan öptü beni.Uzay benden önce uykuya dalmıştı.Bir süre onu izledim uyurken çok daha yakışıklı oluyordu sanki ve bir küçük çocuk gibi gözüküyordu.Fazla dayanamadan bende uykuya yenik düştüm sonunda.

Sabah Uzayın sesiyle uyandım.Cok guzel bir duyguydu."Eylül.Hadi güzelim kalk artık."Gözlerimi araladım yani başımda hazırlanmis bir şekilde duran Uzaya baktim cok yakışıklıydı.Saçımı okşayarak,"Günaydın" dedi."Gunaydin" dedim bende sonra yataktan doğruldum."Hazırlanmak için kac dakikam var?"diye sordum."Yarım saat" diye karşılık verdi."Tamam ben saçlarımı yıkayayım"dedim kendi odama gittim yıkanmak için orda giyindim sonra.Yarım saatten kısa bir sürede hazır olmuştum.Uzay odamın kapısının önünde duvara yaslanmış bir şekilde duruyordu.Hadi inelim der gibi bir işaret yaptı.Merdivenlerden inerken kolunu belime doladi.Bunu yapmasını seviyordum aslında aniden yapması huylanmama sebep oluyordu ama alışmıştım."Biletleri aldın mı?" diye sordum uzaya."İdoyla gitmiycez benim yatımla gideceğiz.Daha rahat ederiz diye düşündüm."

"Yatın mı var?"diye sordum."Evet.Yani aslında babamın oluyor prensip olarak ben para kazanmadığım için ama her neyse senin için fark edermi?"

"Hayır."dedim."Tamam o zaman."dedi ve gulumsedi Uzayın gulumseyisini hiç birşeye değişmezdim.Kusursuzca kıvrılan dudaklarını gerilen yüzünü gözlerinin çevresindeki belli belirsiz kırışıklıkları içi parlayan gözlerini.

CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin