Dedigim gunlerde Bölüm giremedim kusura bakmayin.
Berkin hala benden biseyler sakladigini dusunuyordum Ama bana zamani gelince anlatirdi emindim.Ama yinede icimde kotu bir his vardi.Kapimin tiklatilmasiyla irkildim.Uzay gelmis.
"Biraz konusalim mi?"
"tabi ne konusucaz ?"dedim merakla gözlerine bakıyordum.
"Benimle gel."dedi.
Uzayin pesinden odasina gittim.Yatagina oturmami isaret etti oda yataga bir Iki adim uzakliktaki koltuga oturdu.Komidinin cekmecesinden sigarasini cikardi.Sigaradami iciyordu?
"Gecen gun Berk Ile konustuk.Simdi senin ustune ne vazife diyceksin fakat zamanı gelince sana Herseyi anlatirim ama önce istediklerimi söylemen gerek."
Uzay ne demek istiyordu ne hakkinda konusacaktik acaba.
"sen bayagidir bir cocuktan hoslaniyormussun adi Emre Gulermis bana bu cocukla ilgili tum anilarini bildiklerini onu neden bu kadar cok sevdigini anlat."
"neden bunu yapayim."
"senin yararina olur."dedi gülümsemeye çalışarak
"yapamam."dedim kısık çıkan sesimle.
"Bak.Ne istiyorsam senin icin.Soyledigim gibi sana zamani gelince anlatirim bunlari neden istedigimi."
Bos gozlerle ona bakiyordum ne yapmam gerketigi hakkinda hicbir fikrim yoktu.
-"anlaticakmisin ?"
"Ben bilmiyorum karars-"
Sozumu kesmisti her zaman yaptigi gibi kararsiz kaldim diycektim.
"Tamam seni dinliyorum."
Ben anlatmaya baslamak uzereyken oda bir sigara daha yakti.
"Daha 7. siniftim henuz kucuk bir kizdim diye bilirim.Onunla ayni okuldaydik.Bana hep sempatik gelmistir Ama ondan hoslanicagimi hic dusunmemistim.Cogu kiz gibi zeki ve komik erkeklerden hoslanirdim.Emrede oyleydi.Onunla ilgili her ayrintiya dikkat ederdim.Unutmamak icin cok caba zarf ederdim.Ona olan askimi hic ogrenmedi belkide anladi Ama anlamamazliktan geldi bilmiyorum Ama cok uzuluyordum.Onun Beni sevmedigini bilebile ayni liseye gitmeyi hedef olarak sectim.Ve kazandim lisedede orta okulda oldugu gibi tek tarafliydim.Lise 3. sinifa gecince Okuldan ayrildi.Ama onu cok oZluyorum.Onu Keske son bir kez gorebilsem."
kizaran gozlerimden yaslar suzulmeye basladi.Uzay sigara dumanini yuzume dogru ufleyerek konusmaya basladi "cok yuzeysel anlattin Ben ona Karsi olan duygukarini bana anlatmani istiyorum."
"Emreye daha once kimseye Karsi beslemedigim duygular besledim.Daha oncede asik oldum.Aslinda asik olmamisim asik oldum sanmisim.Emrenin yuzune bakmaya cok utanirdim.O kadar guzel bir yuzu vardiki benimki yaninda hicbirseydi.Onun bir sevgilisi oldugunu ogrendigimde ilk defa bir cocuk icin goz yasi doktum..."
Daha fazla konusamadim sesim titremeye basladi sonrada aglamam siddetlendi.Uzay sigarasini sondurdu ve gozlerini bana sabitledi.Daha fazla dayanamadim "Ben gitsem iyi olur iyi geceler"deyip kalktim.Kapiya dogru ilerlerken Uzay kolumdan tutup Beni kendisine cevirdi.Yuzumu ellerinin arasina aldi ve akan göz yaslarimi sildi.
Uzayinda gozleri dolmustu.Benim icin uzulmusmuydu?
"daha once hic öpüstünmü?"
bu sorusu karsisinda cok sasirmistim.Uzay neden bunlari ogrenmek istiyordu.Hayir anlaminda basimi salladim.
Basimi kaldirarak dudaklarimi dudaklarina bastirdi.Cok farkli bir duyguydu.Beni kendinden cektikten sonra "Şimdi girebilirsin"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)
Teen Fiction"Cok mu zor?" dedi nerden bilebilirdiki yıllarca beklemek ne demekti. gözlerimi sıkıca kapadım ağlamak istemiyordum,onun gözlerinin içine bakmaya korkuyordum. kısık çıkan sesimle sadece zor dedim cok zor gözlerinden akan yaslara engel olamiyordum...