21.Bölüm

105 2 0
                                    

#Soma

Sabah uyandığımda Uzay yanımda yoktu.Kalkıp evin icinde Uzayi aradım.Uzay telefonunu evde bırakmıştı.Saate baktim 12:00 olmuştu.Uzayın telefonunda cevapsız arama işareti vardi ama şifre olduğundan acamadim.

Yatağa oturdum ve dün geceyi düşünmeye başladım.Uzay beni cok korkutmustu fakat ondan hicbir zaman nefret edemiyecegim icin onunla uyumayi kalbul etmiştim.

Başımı yatağin başlığına yaslamis beyaz tavana bakiyordum.

Ne kadar süre böyle oturdum bilmiyordum, kapının açılma sesini duyunca başımi kaldırdım.Uzay gelmisti-Başka kim olabilirdiki zaten-Elinde bir poşet vardi.Ne olduğunu merak bile etmedim.

Uzay yanıma gelip yatağa oturdu.Önüme dusen bir tutam Sacimi kulağımin arkasına koydu ve elindeki poşeti bana uzattı.

"Özürdilerim"dedi kaşlarimi kaldırıp ona baktim.

"Neden?"

"Dün telefonunu kırdığım için."

"Bana telefonmu aldın."

"Evet."

"Ben alırdım gerek yoktu."

"Ben kırdım ben aldım tamam."

"Teşekkür ederim"dedim.

Gulumsedi."Birde dün aksam icin senden özürdilerim"dedi.

Gözlerimi kacirdim.Neden bilmiyordum ama utanmistim.Uzay beni daha oncede opmustu ama onlar farklıydi.Tabi birde Berk vardi suan kudurmus olmalıydı.Haklıydı da.Gözlerini yine gözlerime sabitledi.

"Benden utanma korkmada"dedi.Sonrada "Sana hiçbir şekilde zarar vermem."dedi.

Komidin Üzerinde duran telefonuna Uzandı.

"Berk 36 cevapsız arama"

Ne,Neden cevap vermedin?diye sordum.

"telefonum sessizdeydi gormedim"

Lutfen don Berke merak etmiş olmalı.

"olmaz"

neden

"Berk suan cok sinirli olmalı.Ararsam beni mahveder evde yüz yüze konuşur."

Haklısın.Ne  zaman cikcaz peki?

"Kahvaltı ettin mi?"

hayir.

"tamam edelim çıkarız."

Tamam.Ben kahvaltı hazırlıyim.

"Bende sana yardım edeyim"

Uzay o kadar tatlıydiki.Neden bilmiyorum ama gözlerim doldu.Onun yüzü bakmaya kıyılamayacak kadar güzel.

"Yine noldu neden gözlerin doldu?"

yok Bisey dedim.Uzaya ne soyliye bilirdimki.Seni cok seviyorum ondan boyleyimmi deseydim de bana acisamiydi.Sonra kendini beni sevmege mecbur hissederdi.Daha kotu ne olabilirdiki zaten.

Birlikte mutfağa girdik.Dost yaptık.Ben pek Bisey yemedim.Cokta ac deyildim zaten.

Uzayın arabasina bindik.Emniyet kemerimi takmami söylemisti.Soylemesede takardim cok hızlı kullaniyordu.Bu sefer ben sormadan o açtı radyoyu.Emre Aydın son defa çalıyordu.Anısı olan şarkı can açıtirya benim ki de oyle olmustu simdi.Bu sarki cok duygusal di.

Son defa görsem seni kaybolsam yüzünde son defa yenilsem sana

Hiç anlamasanda son defa benim olsan uyansan yanımda...

CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin