20.Bölüm

123 1 0
                                    

sabah uyandigimda Uzayin kollari arasindaydim nefesini saclarda hissediyordum basim hala Uzayin boynunda gomuluydu.Uzayin kollarindan kurtulup kalkmak istedim fakat Ben kalkmaya ugrasirken Uzay uyandi."Nereye"diye sordu.Okula gitmek icin hazirlanicagimi soyledim.Tamam dedi ve beni serbest birakti.

Odama gittim ve rastgele bir seyler secip ustume gecirdim.Asagi indiyimde Berkte salonda oturmus telefonuyla ugrasiyordu.

Gunaydin diye selamladi Beni.bende ayni sekilde selam verdim ona.

-"Gece Uzayla Mutlu gozukuyordun"

-Oyleydim.

-"Seni Mutlu gormeyi seviyorum.Ama Uzayin sana zarar vermesinden korktum."

Bisey soyleyemedim.Berk benim herzaman yanimda olan tek kisiydi.Onunla iyiki tanismistim.

-Berk seni cok seviyorum.

-"Gel buraya basbelam"

Bana Boyle hitap etmesini seviyordum.Berkin yanina oturdum basimi omzuna yasladim oda saclarimla oynuyordu.Berk sen iyiki benim arkadasimsin diye fisildadim.Sende dedi.

Birden Aklimda Derin geldi kendi sorunlarimla o kadar bogulmustumki Berki unutmustum.

Basimi Berkin omzundan cekip sordum;Derinle aran nasil?

Berk cevap verdi;

-Sadece bakiyorum yanina yaklasmaya cekiniyorum.

-Bence onunla konusmalisin.Ama kendin ol onunla konusurken.

Berke konusmam gereken asil Konu geldi aklima.Gidicektim Ben dimi Kalmamin anlami yoktu zaten.

Ayaga kalktim Berkete benimle birlikte kalkti.

-Berk sana birsey soylemek istiyorum.

-Evet.

-Berk Ben babama bir yurt bakmasini soyledim.

-Burda rahat degilmisin.

-Hayir.Burayi cok seviyorum.Ama sende anlarsin ya burda daha fazla kalmam anlamsiz olur.

-Eylül gitmesen biz sana alistik.

-Bende kalmak cok isterdim Berk Ama sartlar buna el vermez.

-Eylül ne diyecegimi bilmiyorum Ben gitmeni hic istemiyorum.

Berk beni yollamak istemiyordu.Bende gitmek hic istemiyordum.Ama nasil kalabilirdimki.

Arkamdan gelen ses Ile irkildim.

"Eylül biryere gitmiyor"

gozlerim Uzayinkiler Ile bulustu "kalmani istiyorum"dedi.Berk soze karisti "ikiye bir kaliyorsun Eylül"dedi sesindeki neseyi hissedebiliyordum.

Gozyaslarimi tutamadim aglamaya basladim sonrada gidip Berke sarildim.Beni hic birakma Berk dedim seni cok seviyorum.Oda bana sarildi.

Uzay,"Eylülu Ben durdurdum Ama odulu Berk aldi"dedi.Sonra carpik birsekilde gulumsedi.

Odada sarilmam icin kollarini acti.Gidip onada sarildim beni kucaginda dondurdu.Sonrada yuzumu avuclarinin icine alip gozlerini benimkilere sabitledi.

"Sen hic aglama"dedi bana."Gül sen hep".

***

Okulda Berk Derinle konusmak icin yanina gitti.Deride Berke Karsi bos degilmis.Cikmaya basladilar.Cok yakisiyolar.Derinde cok iyi bir kiz.Arkadas olduk.

Aksam olmustu yavas yavas.Bu aksam Uzayla sahile inicektik.Bana anlatmasi gerkenleri anlaticakmis.Kalbim bunlara daha ne kadar dayanacakti bilmiyordum.Ben Beni sevmeyen bir cocuga baglanmistim.

CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin