Elimi yüzümü yikadiktan sonra dolabımı açtım ne giysem diye düşünürken kapim tıklatıldı "gelebilirmiyim"Berkin sesiydi gel dedim.
"nasılsın"
"Iyi sen"
"ıyi.Ne giysem diye düşünüyorum"
"Yardıma ihtiyacın varmı."
"neden olmasın."
Tamam dedi ve dolabimi karıştirmaya başladı.Eline acik siyah pantalon ve üstüne beyaz kısa kollu tişört ustunede siyah deri ceket verdi.Lavaboya girip giyindim.Odaya tekrar girdiğimde elinde birkaç takı tutuyordu bence bunları da tak dedi.
Gülerek onlarida taktım.
"Dur bi bakayım sana.Cok guzel olmuşsun."
Simdi gitmezsek okula geç kalicaz dedim."tamam bu gun Uzayin arabasıyla gidicez sorun olurmu?"
Hayır fark etmez.
.....
Okulun onunde indiğimizde geçen ki kız yanımıza geldi bir Elini Uzayın omzuna koydu.Berke kızın adını sordum Eceymis adı.Uzay rahatsız olmuş gibi kızın yanından çekildi."Bu da Berkin arkadaşıydı dimi Uzay."
"Bu da dediğin kisinin bir adı var Ece"
"Peki adı neymiş?"
"Eylül"dedi Uzay
Ece adımı tekrarladı "Eylül" diye.
Berke baktığımda gözleri biraz uzagimizada duran bir kizdaydi.Kız cok güzeldi saçları kızıl gibiydi onu daha da güzel yapıyordu saçları.Omzumla Berki turttum.Kızdan gözlerini ayırıp şaşırıp bana baktı.Kıkırdamaya basladim.
Derslerimiz başlayacağı icin yavaş yavaş dağıldık.
Çıkışta Uzayla beraber döndük.Berkin bir dersi daha varmış.Arabayı hızlı sürüyordu.Yolculuk hiç bitmeyecek gibiydi.Radyoyu acabilirmiyim diye sordum.Açbilirsin dedi.Sağol dedim.Radyoda Teoman çalıyordu."Dinlermisin"
"Bazen sen"
"Dinlerim"dedim.
"En çok ne dinlersin?"
" Metal dinlerim genelde.Sen?"
"En çok teoman."
Eve gidince Uzaya acmisin diye sordum "biraz"dedi.
Ben birseyler hazirlarken oda salonda oturuyordu.biz yerken Berk geldi
Berkede yemek boldum.Yemeğimi yedikten sonra odama çıktım.
Biraz sonra Berk geldi yanıma biraz konusa bilirmiyiz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)
Novela Juvenil"Cok mu zor?" dedi nerden bilebilirdiki yıllarca beklemek ne demekti. gözlerimi sıkıca kapadım ağlamak istemiyordum,onun gözlerinin içine bakmaya korkuyordum. kısık çıkan sesimle sadece zor dedim cok zor gözlerinden akan yaslara engel olamiyordum...