selam :) Bu Bölümu Uzaydan okuyun istedim.
Onu optugumde cok sasirmisti.Kafasini karistirdigimi biliyorum Ama ona en kisa zamanda Herseyi anlaticam.Fazla geciktirdim biliyorum Ama duygularla basbasa kalmak cok zor.Eylül hakkinda zihnimi yokladim.Cocukken ona hep diger herkese oldugu gibi bakmistim.Eylülun dedigi gibi ondan kacmaya calistigim icin degil.
Eylule kesinlikle asik degildim.Ama ona sarildigimda,onu optugumde,gozlerine baktigimda bana daha once sadece bir kizda yasadigim o garip tutkuyu veriyordu.Belkide saf bir sevgiydi.Eylül. tanidigim diger kizlardan ayiran ozellikte buydu.
Berke olanlari anlattim.Bana planin ne bilmiyorum Ama Eylülun canini yakma dedi.Ne demek istedigini anliyordum.Dengesizdim.Gece Eylüle ne kadar yakin olsamda bugun hic birsey olmamis gibi davrana bilirdim.Buda Eylülu incite bilirdi yada ona Bos umitler verip canini daha cok yakabilirdim.
Okula gitmek icin hazirlandim.Siyah Dar pantolon ustunede siyah deri ceket aldim.
Berke Eylülu onun birakmasini soyledim tam olarak ne yapacagima karar vermeden Eylülle konusamazdim.
Odadan cikarken Eylülle karsilastim.Beni gorunce hemen kizardi selam verip hemen asağı indi.Ardindan bende gittim.Okula arka arkaya geldik.Bizim inmemizle Cenker ve bikac arkadasinin yanimiza gelmesi bir oldu.
Daha once Cenkerden bahsettimmi bilmiyorum Ama onunla aramiz iyi degildir.Cenker yanimiza daha cok yaklasinca ne istiyorsun diye tısladım.
Ama o beni tinlamadan Eylülun yanina gitti.Onu duvara dogru ittirip kulagina egildi.
"Sen ne cesit bir sürtüksün bir gun Berkle okula gelmeler bir gun Uzayla yarinda Ben alayimmi seni istermisin?"
neler sacmaliyordu bu salak Boyle.Eylül Ben sürtük degilim dedi.Nasil bir kizin canini yakip onu aglata bilirdi.
Cenkeri ayni Eylüle yaptigi gibi duvara ittirdim.Sonrada bogazina yapistim.Eylüle bir daha sakın birsey yapma yoksa karsinda Beni bulursun.
"Naparsin bana?"
Bu cocuk sınırları zorlamayi seviyordu.
Ne mi yaparim dedim gulerek.Sonrada yuzune vurdum.Yere dustu.Cenkeri orda öldüre bilirdim Ama doga etsin okuldaydik.Ustune dogru egilip tek tokatla yere sererim anladinmi simdi ne yapabilirim dedim.
Yerden kalkarken bunu agir oduyceksin Uzay diye bagirdi.Eylülun yanina gittim.Korkmustu belliydi.Eylüle sarildim Ama o bana sarilmadi yuzume dahi bakmadan."Disaridan bakilinca oylemi duruyorum" dedi.
Nasilda incitmis kizi.Ona bunu cok kotu odeticektim.
Hayir durmuyorsun sen diger herkese gore cok masumsun dedim.Ben bugun derse girmiycem Ozurdilerimim dedi ve cikisa dogru kostu.Nereye gidebilirdiki.Tek gorebildigim cebinden telefonunu cikardigiydi.Berk pesinden gitmek istedi Ama Ben engelledim.Biraz yanliz kalmaya ihtiyaci vardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)
Teen Fiction"Cok mu zor?" dedi nerden bilebilirdiki yıllarca beklemek ne demekti. gözlerimi sıkıca kapadım ağlamak istemiyordum,onun gözlerinin içine bakmaya korkuyordum. kısık çıkan sesimle sadece zor dedim cok zor gözlerinden akan yaslara engel olamiyordum...