15.Bölüm

130 3 0
                                    

selam herkese :) Bu Bölümün bir kısmı BERKIN AĞAZINDAN olacak iyi okumalar bir kısmıda Eylülden.

Benim yillardir tanidigim arkadisim nasil bir aci cekiyormus Boyle onun icin boylesine sevmek cok zor olmalı.

Dun bana Emre Güler dediginde nasıl sasirdim anlatamam.Onu hala sevdigini soyledi Eylul bu kadar acıyı hak etmiyordu.Simdi anliyorum Emre liseden ayrildiktan sonra neden cok uzuldugunu.

Bu konuyu Uzayla konusmam gerekirdi.

Odasinda sigarasını içen Uzayın yanina gittim.Uzayı ne zaman sigara icerken gorsem aklima gecmisi geliyordu onu bu igrenc seyi icmeye alistiran gecmisi.

"Uzay biraz konusa bilirmiyiz ?" dedigimde sigarasini sondurup iceri gelmemi isaret etti.

"Ne konusucaz?"

anlatmaya basladim.

"Dun Eylule Derinden bahsettim birden aglamaya basladi.Ne oldugunu anlamadim bana hicbir zaman sirlarini anlatmadigi icin kendini suclu hissettigini soyledi.Anlat dedim bende.Orta okulda bir cocuga aşık olmus sonra onunla ayni liseyi kazanmis.cocuk sonra liseden ayrilmis cok acı cekmis.Hala onu seviyor."cumleleri kurarken içimden birşeyler kopuyordu.Vercegi tepkiyi çok merak ediyordum.

"Yani Berk Ben ne yapabilirim cocgumu bulayim.Eğer oyleyse kolay bulurum."

"Uzay cocugun adı Emre Guler."

"Bunu soylememle gozleri parladi."

"Eylül bana mı aşık ?"

"Evet Ama senin Emre oldugunu bilmiyor ve hala seni arıyor gelmiycegini bildigi halde."bir sigara daha yaktı ne yapacağını bilmiyor gibiydi.

"Simdi anliyorum Beni ilk gordugunde gozlerimin icine neden oyle baktigini Benim sevdigi cocuga cok benzedigimi dusunmustu Ama sen bana Uzay dediginde yuzu düşmüştü."derin bir nefes çekti içine.

"Uzay lutfen Eylule Herseyi Anlat daha fazla uzulmesin."

Anlattiklarimdan sonra Uzayın sesi kisildi bana dogru yaklasarak Ben asik olmak istemiyorum" dedi.

"Uzay lutfen gecmisi unut artik sen kendi aileni kurup düzen oturtabilirsin.

"Berk cok zor inanki cok zor."dedi

Uzayi anliyordum onunda en az Eylül kadar zor bir cocuklugu olmustu.

"Tamam"dedi."Neye tamam?"
"Onunla konusurum ama sonuçları ne olur bilmiyorum"dedi.

"tamam" dedim ve odadan ciktim Uzayı Boyle gucsuz gormek Beni cok uzuyordu.Onu herzaman yikilmaz biri olarak gorurdum.Ama simdi gozlerini oyle dolu gormek Beni mahfediyordu.

-Eylül-

Dun olanlar kafama cok takilmisti.Emreyi yine hatirlamistim .Odamdan cikarken Uzay Ile gozgoze geldik.Yanima geldi.

"Nereye gideceksen seni Ben bırakmayım."

"Gerek yok Ben giderim"dedim.

"Nereye gidiceksin"

"sahile"

"tamam itiraz etme seni Ben goturecegim"

Birlikte arabaya bindik.Yol boyunca surekli bana baktı.Bir ara cok sert bir fren yaptı.Iyiki emliyet kemerlerimiz takiliydi.Sahile yaklasinca durmasini istedim.Cok iceri girmesine gerek yoktu.Biraz daha gittikten sonra durdu.Tesekkur edip indim.Inerken gozlerimin icine bakiyordu.Yine Emrenin yuzu geldi gozlerimin onune.Hizli bir sekilde kapiyi kapadim daha fazla bakamazdim ona.

Sahilde uzunca yurudum.Donuste Beni Uzay alicakti istememistim Ama o yine Beni zorlamisti.Aslinda onunla birlikte olmayi seviyordum.Onun yaninda kendimi guvende hissediyordum.Berkte de oyle hissediyordum fakat Berkte daha farkliydi Berk benim en yakin arkadasimdi.

CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin