25.Bölüm

72 3 0
                                    

seni hep ılk günkü gibi sevecegimi biliyorsun...

iyiki benimsin

ve iyiki seninim.

iyiki benimlesin

ve iyiki seninleyim...

iyiki biz olmayi başara bilmişiz..

Beni sevdigin için teşekkürederim..

Seni cok seviyorum herşeyim...

"Biz bu gün Derinle alışveriş merkezine gideceğiz sizde gelsenize."

Onaylaması için Uzaya baktim."Neden olmasın"Dedi bana bakıp gulumsedi"Hazırlanayım ben o zaman."dedim odama çıktım.Hava biraz serindi ve yağmur şiddetini arttırıyordu.Sıcak tutması icin kırmızı bir kazak ve siyah pantolon seçtim.Altında kirmizi botlarimi giydim.Saçıma fön çekmedim sonuçta yağmurda bozulacaktı.Yağmurluğumuda alıp asaga indim.

Arabaya hızlı adımlarla girdik.Fazla islanmamak için Berk kendi arabasıyla gidecekti.Arabanın icide soğuktu.Ellerimi birbirine sürterek ısıtmaya çalışıyordum uzay Fark edince ellerimi tuttu.Arabayı çalıştırinca ellerimi ısıtıcının ustune bıraktı.Yüzünü o guzel gulumsemesi kapladı.

Ilk önce yol üstünden Derini aldık.Daha doğrusu Berk aldı bizde onları takip ediyorduk.Alisveris merkezine eş zamanlı gitmek için.AVMye gelince bizi Derinle kapıya bıraktılar yürürken islanmayalim diye onlarda arablari park edip geldiler.Onlar teknoloji mağazalarını gezerken bizde derinle alışveriş yaptık.Sonunda hep beraber bir kafeye oturduk.Biz Derinle sıcak çikolata içtik onlar kahve aldılar.Konuşup kahvelerimizi içiyorduk Uzay elindeki poşeti uzattı bana.Bu sefer bana telefon aldığını anlamıştım."Telefon mu ?"diye sordum."Evet dün kırdımya."dedi."Gerek yoktu bende alırdım ikidir sen alıyorsun."

"Çünkü ikidir ben kırıyorum."dedi teşekkür edip telefonu kenara bıraktım.Acmamistim kutusunu evde ayarladım zaten sim kartı yanımda degildi.

Yanımıza bir kiz geldi."Ah.Uzay sendemi burdayın ne zamandır görüşmüyoruz."dedi Uzay sadece gülümsedi.Kiz bir sandalye cekip yanımıza oturdu daha doğrusu uzayin yanina.Kızda sohbete katıldı.Berk hesabı ödemek için kasaya gitmişti Derinde onunla gitti.Bende lavaboya kadar gitmiştim.Derinle Berk çikolatalara bakıp oynanıyorlardı.

Lavabodan çıkıp tekrar kafeye girdim.Masaya geldiğimde gördüğüm manzara karşısında şok geçirdim.Kızla Uzay opusuyordu.Kız beni fark edince Uzaydan çekti dudaklarını ve "Seninle birlikte olmayi özledim."dedi.Koşarak uzaklaştım ordan kendimi dışarı attım.Ağlıyordum Uzayda beni son anda fark etmişti.Eşyalarımı alıp dışarı koştu oda beni kolumdan tutup çekti."Nereye gidiyoruz"diye sordu."Sanane diye tersledim" Uzayi.Elindeki yağmurlu ve poşeti-telefonun icinde olduğu-bana uzattı.Elindekileri alıp yere fırlattım."Bana verdiğin yada aldigin hiçbirşeyi istemiyorum rahat birak beni git!"diye bağırdım.Derin ve Berkte gelmişti yanımıza Derin yerdeki eşyalarımı aldı.

"O kızı neden optugumu bilmiyorsun tepki verme."

"Bilmek istemiyorum.Iki dakika sonra yaniniza gelebilecegimi hesaba katamadinmi."

"Eylül-"

"Sus Uzay ben göreceğimi gordum."

"Eylül kes şunu o bir sürtük.Sen onunla birmisin.Seni öpmemle onu öpmem aynı seymi.Sadece sebeplerim var anliyormusun bende meraklı degilim."

"Ne sebebin var!"diye bağırdım cevremizdeki kalabalik durmuş bizi izliyordu.Uzay bana daha çok yaklaşıp kulağıma egildi."O benim ilkim di annem öldükten sonra serseri oldum tam bir pislik.Sigara alkol kullanmaya basladim.O sürdükte benimle oldu.Anladinmi sadece unutamiyorsun ilkini."

Uzay gozlerini gozlerime sabitledi."Beni cok değiştirdin sen geldinden beri daha ıyiyim."dedi."Ne yaptım ben ?"diye sordum.Yağmur ve Gozyaslarim birbirine karışmisti."Benden korkup ağladığın geceyi hatirladinmi o masada duran içkileri ilaçları.Ben bir gecede o içkilerin kac katını içiyordum biliyormusun adını bile bilmedgim kac cesit doktar tavsiyesi olmadan ilaç kullaniyordum."

"Bana neden anlatmadin."dedim biraz daha durulmustum aslinda tam anlamıyla ne tepki vereceğimi kestiremiyorum."Öğren istemedim sevdiğin adamın bir pislik oldugunu bilme istedim.Beni hep sev istedim cunku bende sana asik oldum sevgilim."

çünku bende sana asik oldum sevgilim.hiç unutmayacağım bu soz...

"Hani sen aşık olamazdım?"diye sordum.

"Olamazdım cunku deger verdiğim her kadın öldü önce annem sorna sevgilim.Birdaha böyle birsey yaşamak istemedim.Ama sonra sen geldin.Bana yardımcı oluyorsun guzelim.İlaç gibi geliyorsun bana."

Kollarımı Uzayin boynuna doladim.Oda öptü beni."Masal gibi"dedim."İstediğin son sevgilim."

"Simdi hasta olmadan arabaya bin"dedi.Birlikte yürüdük arabaya Derin yağmurlugumu verdi bana cok fazla ıslanmıştım ve bağırdıgim icin basim ağrıyordu.Uzayla sevgili olmuştuk.Garip geliyordu.Rüyaydı sanki.Arbaya binince konuşmadık birsure sonra Uzay"torpidoyu ac"dedi.Iki tane bilet vardı.İdo bileti.Uzaya Baktim ne bunlar diye"Hafta sonu Bursaya gideriz diye düşünmustum."dedi.İnanmıyordum.Uzayla gitmek cok guzel olurdu büyüdüğümüz şehre."Bu cok guzel"dedim."Peki nerde kalcaz?"

"Otlelde yer ayırttım."

"Bizim evdede kalabilirdik.Babam zaten yok iş için Denizliye gitti."

"Sen bilirsin yine ama bence otel odası daha Guzel olur.Birlikte hiç gitmedik.Sonuçta hep aynı evdeyiz."

"Olur fark etmez benim için."

"Birde bursada teoman konseri varmış berk bana onu sevdiğini söyledi bende ıki bilet aldim gideriz diye."

"Gerdektenmi?"diye sordum inanmiyordum.Aslında Uzayla gideceğimize inanmıyordum."evet gerçekten"dedi.

"Cok teşekkür ederim"dedim.Kırmızı ışıkta durdugumuz icin Uzaya sarıla bilmistim.

Eve gidince salonda Kuzey oturuyordu.Maç izliyordu üzerinde fenerbahçe forması vardı.Uzayda oturmadan baktı.Ayak üstü televizyona o sırada içeri bir kiz girdi mutfaktan.Esmer ve guzel bir kiz üzerinde onunda fenerbahçe forması vardı.Altında şort vardi ama forma kapatıyordu.Kız Uzayla bana gülümseyip oturdu yerine."Senin formanı verdim kuzen."dedi Kuzey."Sorun yok hadi size ıyi eğlenceler."dedi Uzay.Üstümü değiştirmek için kendi odama girdim Uzayda öyle.

Bugün olanları aklımda tartttim.Cok mutluydum ama bu oyle bir duyguyduki kelimelerle anlatamiyirdun kağıtlarada dökmeiyordun...

Bu gece Uzayla yatmamıştık açıkçası eksikliğini hissediyordum.Ama yinede huzurlu bir uykuydu hafta sonunu iple çekiyordum.

biliyorum kısa bir bölüm  oldu ama diğer bölümde telafi edicem.Sizi seviyorum. :)

<3<3<3

CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin