33.Bölüm

54 1 0
                                    

Sabah karnımdaki ağırlıkla uyandım başımı kaldırıp baktığımda bacaklarıma sarılmış ve kafasınıda karnıma koymuş  Berke karşılaştım önce biraz şaşırdım ama sonra yüzümde bir gülümseme oluştu diğer yanımda yatan Uzaya baktım oda uyuyordu.Berkin Altın sarısı saçlarını okşayarak başımı tekrar yastığıma koydum.Berkin saçlarını okşarken tavanı izliyordum.Bir yandanda düşünmeyi durdurmadigim olayların çığlıklarını dinliyordum.Dün olanlar aklıma gelince tüm vücudum kasılıyordu.Ama bugun daha iyidim atlatamayacağım bir olay yaşamamıştım ama yinede ağır geliyordu."Sevgilim"dedi Uzay birden irkildim onun uykulu sesini duyunca başımı çevirip Uzaya baktım."Berk burda ne yapiyor?"diye sordu."Bilmiyorum gece gelmiş olmalı."dedim Uzay yataktan kalkıp benim tarafıma geçti yere eğilip Berkin yüzüne yaklaştı Ne yapacağını anlamayip Uzayı izledim.Elini kaldırıp Berke tokat attı.Benim ağzımdan "hi"gibi saçma bir ses çıktı Berkinde gözleri saskinca açıldı Gozlerini bende birde yerine gecmis olan Uzayda gezdirdi ."Sen yaptin dimi."dedi ağzı karnıma deydigi icin boğuk bir ses çıkmıştı."Ödeşmiş olduk."dedi Uzay Berk başını kaldırıp bana baktı."Günaydın."dedi."Gunaydin"dedim bende."Berk çık odadan."diye böldü Uzay."Tamam çıkıyorum ama geri gelicem."Dedi Berk ikisinin tartışmasına gülüyordum.Berk beni yanagimdan öpüp çıktı odadan.Uzay yüz üstü yastığa başını koydu."Bu gün ne yapmak istersin."diye sordu."Bilmiyorum."dedim."Benim bir fikrim var aslında."Uzaya fikrini söylemesi için baktım ama o yataktan kalkıp benide kaldırdı dolaptan mavi bir kot çıkardı hemen giydi.Üstündeki tişörtüde çıkarıp Beyaz bir tişört giydi."Gel benimle."dedi ve elimden tutup beni peşinden sürüklemeye başladı.Kolidorun sonundan sağa döndük.Ve durduk."Daha önce çatı katına çıkmışmıydın?"diye sordu."Çatı katınız mı vardı?"diye sacma bir soru sordum.Uzay guldu sonra cevap verdi."Evet bir çatı katimiz var gel hadi."dedi ve kolumdan cekistirmeye başladı.Birlikte basamakları ciktik.Uzay kapının kilidini acti.İcerisi en az salon kadar büyüktü.duvarlarda sayılamıycak kadar çok resim vardı.Uzay yanımdan gidip perdeleri kapalı oldugu için varlığını fark etmedigim pencereye gitti.Perdeleri açtığında içerisini güneş ışığı kapladı.Uzayın yanina gittim ve pencereden dışarı baktım.Gördüğüm manzara beni büyülemisti pencere arka bahçeyi görüyordu.Ve orası mukkemmeldi buyuk bir havuzları vardı çevre duzenlemesinin özenle yapıldığı anlaşılıyordu.Havuzun ortasında bir bar vardı.Evin diger yerlerinin aksine cok Guzel bir orman manzarası vardı."Cok guzel."diye mırıldandım."Manzara icinmi buraya geldik cok guzel gercekten?"diye sordum sonra."Burayıda görmeni istemiştim ama asıl sebebi sana bazı seyler göstermek istememdi"dedi yerde duran bir kutuyu aldı.Sırtını pencereye dayayarak oturdu."Sende otur."dedi.Uzayın bacaklarının arasına oturdum sırtımı onun gövdesine yasladım."Ac hadi."dedi Uzay kutuyu işaret ederek.Kutuyu kucağıma aldım.Ve actım.İçinde birsürü fotograf albümü vardı.Birtanesi alıp actım.Bir cocuk resmi vardı."Bu kim?"diye sordum "Benim 3 yaşındaykenki halim."dedi."İnanmıyorum çok tatlın Uzay."dedim ve Uzaya döndüm bur fotoğrafa birde Uzaya bakıyordum."Çok guzel bu."

"Beğendigine sevindim."dedi.Baska bir fotograftada Berkin küçüklüğü vardı ikiside bir birinden sevimliydi.1saat kadar bir sürede tüm fotografları inceledik ikimizde çok eğlenmistik.

Uzay yüzümü avuçlarının içine aldı"Son olarak sana vermek istediğim birsey kaldı."dedi ne olduğunu merakla bekledim.Duvarın köşesine yaşlanmış olan sandığın yanina gitti.Yere oturup içinden birşeyler çıkardı arkası dönük olduğu için aldığı seyleri göremiyordum.Elindekilerle beraber ayağı kalktı.Elinde tuttukları beni oldukça şaşırtmıştı.Uzayın yaşlı gözlerini secebiliyordum.Gün batımının odayı dolduran ışığında."Bu annemin gelinliğiydi bana bunlari ileride çok sevdiğim bir kıza vermemi söylemişti.Sonra demiştiki'Gercekten aşkına inandığın kıza giydir bunları sonra karşıma çıkar onu.O genç kıza birde ben inanayım ve onu sana layık göreyim Ondan sonra benimde ona bir sürprizim olacak.'demişti.Annem belki suan burda değil ve seni hicbir zaman böyle göremeyecek fakat bu isteğin annemle beraber öldüğü anlamına gelmez simdi hem benim için hemde annem için bu gelinliği giyermisin?"dedi.Benimde gözlerim yaşla dolmuştu Uzaya yaklaşıp boynuna sarıldım."Giymeyi çok isterim."dedim sonra onun gözlerindeki yaşları sildim.Elindekileri aldım.Uzay tekrar sandığın yanina gitti bende baska bir köşede gelinliği giydim.Üzerime biraz bol olmuştu ama çok zarif bir gelinlikti Annesinin ayakkabılarınıda giymistim onlar ayağıma tam oturmuştu saçımı rastgele topuz yapıp duvağida taktım son olarak çiçeği elime aldım.Uzayın olduğu tarafa doğru yürüdüm.Onunda Üstünde damatlik vardı."bunlarda babaminmis annem onlarıda saklamış giymemi istermiydi bilmiyorum ama ben senin güzelligini tamamlamak istedim"dedi Bir eliyle saçlarıyla oynuyordu diğer eli cebindeydi.Cebindeki elini bana uzattı Elini tutup Uzaya daha Cok yaklaştım."Çok guzel olmuşsun."dedi gözlerimin içine bakıyordu."Sende çok yakışıklı."dedim belimi tutup kendine çekti sonra dudakları dudaklarımla buluştu.Tutkuyla opuyordu onda ilk defa böyle bir incelik vardı."Kendini aynada gormek istermisin?"diye sordu dudaklarını çektikten sonra hafifçe başımı salladım.Belimi yavaşca ittirip önden yürümemi işaret etti.Aşağa indiğimizde kolidoru her geceki gibi aydınlatan  turuncu ışıklı aplikler sanki şuan farklı bir durumu simgeliyordu romantik bir hava katiyordu ortama Uzayın odasına girdik.Uzay kapıyı kapamadı.Uzay odasindaki spotları açtı.Odayı loş ışıklar kaplamıştı beni boy aynasının önüne getirdi."Hani sana anneminde bir hediye vermek istediğini soylemistimya."dedi elini cebine götürerek."Annem bunları vermek istemişti."dedi cebinden çıkardığı ince uzun kutuyu açtı.İcindeki bir kolyeydi taşları ışıkla bulusunca parlamıştı."Senin ince boynunda çok guzel duracak."

Kolyeyi boynuma taktı sonra parmaklarını boynumda gezdirdi.Belimi tutup beni kendine yasladı."Şimdi cok guzel oldun."dedi.Kulağıma fisıldayarak.Elimi kolyede gezdirdim."Çok teşekkür ederim.Herşey için Uzay bu cok güzeldi."dedim yüzümü Uzaya döndüm.Gulumsuyordu."Bende tesekkur ederim beni kırmadığın için."dedi.Uzayi öpmek için başımı kaldırdım.Uzayın bana yaptığı gibi yüzünü avuçlarımın içine aldım yüzümü yüzüne yaklaştırdığımda Uzay gozlerini kapadı bende onun gibi kapadım gözlerimi.İlk defa ben Uzayı opecektim.Dudaklarımı onunkilere bastırdım.Uzay ellerini sırtıma hissettiğimde titredim.Bende ellerimi saçlarına koydum ikimizde ağlıyorduk onun yıkılmaz gibi gorunen bedeninin altında kırık bir kalp vardı Erkeklerde ağlaya bilirdi...

CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin