23.Bölüm

77 2 0
                                    

Sabah Uzayin kollarında uyanmak guzel bir duyguydu.Bana kendimi güvende hissettiren sahte bir sevgiydi sanki.Sahte diyorum cunku gerçeklik payı varmi bilmiyorum.Uzay benim tanidigimim cocuk degildi artik bunu bende görebiliyordum.Eskiden herkes gibiydi farkı vardi ama yine de siradandi çelişkiliydi.Okulda popüler degildi ama en yakin arkadaşı okulun havalı çocuklarından biriydi Uzaya göre pisikopatti.Gerçi simdi arada fark yok.Sosyal degildi kendini derslerine verirdi.Arkadaşlarinin hicbir zaman ona deger verdiğini düşünmedim.Belki oda biliyordu ama umursamıyordu.Zekiydi kıvrak bir zekası vardi.Komikti asla asaglayici degildi.Gözde bir ogrenciydi.Yakisikliydi.Simdi daha farkli.

Havalı ve zengin her istediğini alır.Yıkılmaz duvarlari vardir.Sadece gerketigide perdelerini aralar.Kimseye muhtaç degildir.Kendi ayakları üstünde durmayı öğrenmiştir.Cok seyi yaşayarak öğrenmiştir.Sevgiden mahrum bırakılmış oldugunu soyler ama bence simdi kendisi kaçıyor sevgiden hayatinda bana karsi araladigi kapılar var sonuna kadar açılmamış kapılar.Sadece Berkin göre bildiği bir dunya...

Gözlerim Uzayin yüzüne doğru kaydı ne kadarda güzeldi öyle.Ağazı,burnu,kirpikleri,kaşları ne kadar kusursuzdu.Ellerimi Uzayın yüzüne götürdüm ve yanaklarına dokundum.Dokunmamla içime yayılan o tarifsiz hisle gözlerimi sıkıca yumdum.Parmaklarım yüzünde daireler cizdikce duygularim yerle bir oluyordu.Hassas biri değildim kolay kolay ağlamazdim.Ama simdi beni öldüren bir güç vardi dayanılmasi zor o güç engel olamadığını o güç seni duygularinin yönetmesine ızin veren o güç direnmiyorsun cunku kaybedeceğini biliyorsun.Uzayın yuzuyle oynarken Uzay gozlerini açtı elimi yüzünden hızlı çektim.

Cok utanmistim."Dur ellerini cekme"dedi hala uyku sersemiydi.sorna oda ellerini benim yüzüme götürdü aynı şekilde onunda parkmakları yüzümde daireler çiziyordu boşta kalan eliyle elimi yüzüne götürdü.Sonrada gulumsedi.Cok  güzel gülüyordu yada bana oyle geliyordu cunku bana göre o kusursuzdu.

Alnıma bir öpucuk kondurup yerinden doğruldu.Sonra kendini tekrar yatağa birakti basının yatağa değene kadar geçen bir ıki saniye de dağınık olan saçları dahada dağıldı.

Bende kalktim yataktan ."Ben banyoda üstümü değiştircem"dedim.Uzay hos bir şekilde başını tamam anlam öne doğru attırdi.

Kıyafetlerimi alıp banyoya gittim.Ilk önce elimi yüzümü yıkadim sonra da üzerimi değiştirdim.Saçlarımi salık biraktim.Banyodan çıkıp odaya geçtiğimde Uzayda üstunu değiştiriyordu.Benim odaya girdiğimi görünce gulumsedi bende karşılık verdim ama kızarmıştım."Asaga inelim mi"diye sordu."tamam"dedim.

Asaga indigimizde Berk ve Derin kahvaltiyi hazırlıyor bir yandanda gulusuyorlardi."Günaydın"dedim.Derinde aynı şekilde karşılık verdi ama onun sesi benimkine göre daha pozitif ve renkliydi.Berkte basini sallayarak selam verdi.

Hep beraber kahvalti ettik.Guzel bir Sabah olmustu.Daha sonra Berk ve Uzay,Derin ve beni alisveris merkezine biraktilar.Onlarin halletmesi gereken isleri varmis.

Derin benim tek kız arkadasimdi.Kisa zamanda cok iyi anlasmistik.Biraz alisveris yaptiktan sonra starbucksa oturduk.Birer kahve siparis ettik.Hic beklemedigim bir anda Derin sordu:

"Uzayla cikiyormusunuz?"

Bir an afallasamda cevap verdim.

"Hayir."

"Dun gece siz sevgili oldugunuzu soylediniz ama."

"Uzayin kucuk bir oyunuydu sadece"

"Birbirinizle cok yakisiyorsunuz"

Tebessum ettim.

Derinin birsey soylemesine firsat kalmadan telefonum caldi.Arayan Uzaydi.

Yarim saate gelirlermis one gore cikin dedi.Derine soyledim oda cikmadan once bakmasi gereken birsey oldugunu soyledi.

Kahvelerimiz bitince kalktik.Derinle tommy hilfigera girdik.Derin Berke tisort bakiyordu.Bende erkek reonunda Ki tisortlere bakip Uzaya ne kadar cok yakisacaklarini dusunuyordum.

Derin elinde yesil bir tisortle yanima geldi bunu alsam nasil olur diye sordu neseyle.Bende Onayladim tisort guzeldi.

"Kasaya gidiyorum ben"dedi.Basimla Onayladim.Derin tam arkasini dönmüş gidiyordu Ki arkasindan seslendim.

"Derin?"

"Efendim canim."

Askida duran mavi tisortu gosterdim.

"Guzelmi"

Derin gulumsedi.

"Uzaya almak istiyorsun dimi"diye sordu.yuzundeki ifade bana morel veriyordu."Evet Uzaya"dedim.

"Kesinlikle almalisin o zaman"dedi.

Bende guldum.Birlikte kasaya odeme yapip ciktik.

AVMden ciktigimizda Berkler daha gelmemisti.Bir bes dakika kadar bekledik.Sonra geldiler.Arabaya Uzay kullaniyordu.Arabayi saga cekince Berk indi arabadan kapimizi acti-Uzay bön bön bakiyordu sadece-Bizde gectik iceri.

Arabya binince Derin,"Sizin ne isiniz vardi" diye sordu.

Soruya Uzay cevap verdi:

"Bir arkadasimizin tedavisine yardimci oliyoruz"

"Bagimli bir cocuk"diye tamamladi Berkte.

Evin bahçesine girdiğimizde Uzay arbayi tek bir hamleyle park etti.Bizde indik arabadan.Eve girince Derin,Berke ona aldığı tişörtün posetini uzattı.

"Sana hediye aldim"dedi Derin yine o neşeli tavriyla.Berk paketi açtı tişörtü elinde tuttu "cok beğendim"dedi sonrada Derini öptü.Derin cok mutlu gözüküyordu.

Öpüşmeyi bıraktıklarında bana isaret etti Uzaya hediyesini ver diye.Bende Poşetlerin arasından tommy posetini cikardim.Uzayin yanına gidip:

"Bende sana bir hediye aldim"dedim.Berk ve Derin birbirlerine sarılmış, pür dikkat bizi izliyorlardı bu beni daha cok utandiriyordu.

Uzay şaşırmışti ayni zamanda sevinmiştide.Tişörtü çıkarıp baktı.

"zevklisin"dedi.Sonrada gömleğini çıkarıp tişörtü giydi-bunu yaparken Derinden bir rahatsızlik hissetmemişti-

"Ah küçüğüm"dedi sonrada öptü beni elleri belimdeydi.Ona karşılık vere bilmek icin parmak uçlarıma basıyordum.Biz opusurken Derin ve Berk odayı terk etmişlerdi.Uzay beni öpmeyi bıraktığında gözlerimin icine bakiyordu."Sen bana verilmiş en büyük hediyesin" dedi.bu sefer boynuma minik öpücükler bırakıyordu bunu yaparken sanki içimde kelebekler uçuyordu.Birde ılk defa bir erkeğin sana bu kadar yakın olmasınin getirdiği o garip his,bunlari yapaninda sevdigin cocuk olmasi."Odamiza cikalimmi?"diye sordu "odamıza" bizim odamıza demişti.Evet anlamında başımı salladim.Yaşadığım olayin sokundaydim aslinda yaşadığım olayların sokundaydim

CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin