35.Bölüm

126 5 0
                                    

Gecenin son saatleriydi şafak söküyordu yavaş yavaş uyandığımda neden uyandığımı bilmiyordum.Uzay hala uyuyordu.Uyumadan önce Uzay bana kendi tişörtlerinden birini vermişti kendisi herzamanki haliyle yatıyordu.Başımı Uzayın göğsüne koydum uyumak için gözlerimi kapadım.Ama bir türlü uyuyamıyordum.Komodinin üstünden Uzayın telefonunu ve kulaklıklarini aldım.Müziklerine girip ne tür şarkılar olduğuna bakmaya başladım.Linkin park gorunce onu actım yavaş yavaş kulağımı crawlingin müziği doldurdu.Bu sefer sırtımı Uzaya döndüm çarşaf Uzayin üstündeydi ve almak istemedim.Havada soğuk olmadığından önemli degildi.Muzigin her notasi vucudumda bir titreme yaratiyordu sanki.Uzun sure sarki dinledim.Artik gunes doguyordu yavas yavas.Kulakliklari ve Telefonu aldigim yere koyup yataktan kalktim.Bir sure ne yapacagimi dusundum sonra balkona cikmaya karar verdim.

Demirliklere yaslanip ruzgarin yuzumu oksamasina izin verdim saclarim hafif esintide ucusuyordu.Bu kattan Pek gozukmesede denizin gorus alanimdaki huzur verici goruntusune baktim."Burda ne yapiyorsun?"

duydugum sesle biran icin irkildim hizla arkami dondugumde uykudan yeni uyanmis Uzayla karsilastim saclari daginikti ve bir eliyle gozunu ovusturuyordu."Uyku tutmadi sen neden uyandin?"diye sordum bu sefer ben.Beni belimden tutup korkuluklardan ayirdi sonra sırtımı duvara yasladı."Bende uyuyamadım."dedi gozlerimin icine bakarken.Sonra gulumsedi o gulumseyince bende gulumsedim.Basini boynuma koyup opmeye basladi.Ellerini her zaman yaptigi gibi belime yerlestirdi.Bende ellerimi ensesindeki saclarina koydum.Bir sure sonra basini yavasca kaldirdi."Ikimizde uyuyamiyorsak beraber film izlesek?"diye sordu bu sefer.Onaylarcasina kafami salladim.Bir elini bacaklarima digerini de sırtıma yerlestirdi ve beni kucagina aldı.Bu sekilde oturma odasina kadar gittik.Beni koltuga oturtup kendisi bir film acti.Sonra gelip koltuga uzandi benide kendine cekti.Uzay bana arkadan sarilirken film baslamisti.Filmin sonlarina dogru uzayın sıkıldıgını fark ettim.Derin bir iç cektikten sonra ani bir haraketle beni altina cekti.Uzay bana gülüp dudaklarima uzandı.Alt dudagimi dislerinin arasina alip isirdi bu sefer agzimdan bir inilti cikti.Uzay tekrar gulup dudaklarimi opmeye basladi.Istemsizce gozlerimi kapadim.Uzay bacaklarimi beline sararak ayağa kalktı.Ellerini kalcalarimin altina yerlestirip odaya kadar yurudu dudaklarini benimkilerden kisa sureligine ayirip "seni seviyorum"diye fisildadi bende ona ayni sekilde karsilik verdim.Odaya girince kendisi yatağa oturup beni de kucağına aldı.Ellerini tisörtümün altından geçirip belimi tuttu parmaklarıyla karnımı okşuyordu.Birden aklıma gelen soruyu Uzaya yönelttim.Tüm bu güzel anı da berbat etmiştim."Hani siz berkle çocukluk arkadasisinizya üç yılda aynı lisede okudunuz ama ben sizi hiç yan yana görmedim?"dedim Uzay elleriyle sırtımda daireler çizmeye başladı cevap verirken."Berki yanımda istemiyordum.Sadece onu değil kimseyi istemiyordum.Ama o aptal çocuk ona ne kadarda kötü davransam beni yanliz bırakmadı sadece okulda yanıma gelmesini istemiyordum.Yalnız olmak istiyordum.Beni başka bir arkadaşımla gordugunude sanmiyorum."dedi.Evet anlamında kafamı salladım."Berk hep yanımdaydi sende bilirsin sevdiklerine ne kadar değer verildiğini.Bana çok sayılı kere kendi dertlerinden bahsetmiştir hep benimkileri dinlemek ve çözüm üretmek isterdi."dedi sonra cok sessiz bir şekilde mırıldandı."Ama bir yerde oda tıkandı."dedi burda annesiyle olan olayları kastettiğini anlamıştım.Ağırlığımı Uzaya verip onu yatağa yatırdım bende üstüne uzanıp ona sarıldım."Sen çok güçlü bir çocuksun Uzay."diye fısıldadım bu sefer.Uzayda Bana kollarını doladı.Bir elimi kaldırıp Uzayın saçlarına koydum çok yumuşaklardı. Yüzündeki Yeni yeni çıkmaya başlamış sakallarında yanağımı gezdirdim.Uzay beni birden altına çekti sonra dudaklarini benimkilere bastırdı çok sert ve kısa opmustu.Benden ayrılınca hızla yataktan kalkıp odayı terk etti.Ben olayın şokunu yaşarken Uzay çoktan gitmişti.Uzayın arkasından bende yatağın içine girdim.Moralim çok bozulmuştu.İstemeden birseymi yaptım diye düşünmekten kenidimi alı koyamadım.Ve Uzayin nereye gittiğini merak etmeye başlamıştım Yattığım yerden kalkıp kolidora çıktım.Önce üstümü değiştirmek için kendi odama girdim bir pantolon ve gömlek alıp giyidim.Odamdan çıkmış merdivenlere doğru yuruyordum ki Berkin odasından gelen sesle yerimde kaldım Uzay oradaydı Berkin yanına gitmişti.Yanlışta olsa söylediklerine kulak misafiri oluyordum."Bilmiyorum Berk çok zorlanıyorum sende de olmuyormu aynısı."Uzayın ne demeye çalıştığını anlamamıştım.Dinlemeye devam ettim."Biz erkeğiz Uzay hepimizde oluyor bu ama kendine hakim olamayacaksan Eylülle o kadar yakın temasta bulunma."konunun benimle ilgili olduğunu anlayınca kısa sureli bir şaşkınlık yaşadım."O kadar guzelki aklımı başımdan alıyor Berk o her dakika yanimdayken geceleri benim yatağımdayken ona dokunmadan yada öpmeden duramam çok çekici bir kız."Konunun nereye gideceğini merakla bekliyordum.Berk ve Uzay konuştukça kalbim daha hızlı atmaya başlıyordu."Eylül ün çekiciligi ve güzelliği konusunda haklısın ama siz sevgilisiniz ben Eylülün evlenmeden böyle bir şey yapmasını istemiyorum."konu yavaş yavaş zihnime oturmaya başlamıştı Uzayın neden gittiğini şimdi anlamıştım."Berk bu çok garip bir duygu bende evlenmeden yapmak istemiyorum ama kendime hakim olamamaktan korkuyorum."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CANIMIN İÇİ(Duzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin