Εφτα μερες εχει η εβδομαδα, 24 ωρες η μέρα και στην περιοχη μου κοντα 3 club...
Και φυσικα τυχαια... Απλα τυχαια βρεθηκαμε στο ιδιο club...
ΜΟΙΡΑ; ΝΑΙ ΕΣΥ;
ΩΡΑΙΑ.... ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙΣ;;;
Τον κοιταω απο μακρια. Φοραει ενα μαυρο πουκαμισο, πολυ σεξι, και ωω Θεε μου τα μαλλια του τα εχει φτιαξει τόσο ωραια.
Στρεφω αλλου το βλέμμα μου ξανά και χαμογελάω στην παρεα μου.
"Τι επαθες εσυ ξαφνικά;" ρώτησε η Σμαραγδα που διασκεδαζε.
"Εμ εγω; Οχι εγω δεν...δηλαδή οχι" ελεγα ο,τι να ναι
Η Σμαραγδα με κοίταξε σαν να κοιτουσε μια παλαβη και υστερα σήκωσε τα φρυδια της.
Δεν χρειαστηκε να μιλήσω. Ακολουθησε το βλέμμα μου και μολις είδε τον Αλεξη στην αλλη ακρη του club γούρλωσε τα ματια της
Πήγε να πει κατι, αλλά την διέκοψα
"Μην ανησυχεις. Δεν έγινε κατι. Απλα θα κανω σαν να μην ειναι εδω" είπα με βεβαιοτητα σαν κυρια.
10 λεπτα αργοτερα
"Ποια ειναι αυτη που του κολλαει σαν βδελλα εεε; Μου λες!;" φωνάζω αφού ετσι κι αλλιως με τόση φασαρια δεν ακουει κανενας.
Φαινεται να περναει καλα. Έτσι μου εισαι Αλεξακο;
Ξέρεις τι λενε... Μια σου και μια μου...
Για να δουμε λοιπον.. Ποιος θα ήθελε να χορεψουμε;
Αλεξης P.O.V.
"Ναι...οντως ειναι η Νεφελη" απανταω
Και τωρα που με είδε και την ειδα...
Γυριζει αλλου και μιλαει με κάτι άλλους.
Μετά από 2 λεπτά ερχεται η Αννα, μια που μου την πεφτει συνεχεια.
Κολλαει πανω μου και με χαϊδεύει στην πλατη.
"Αλεξουλη μου, μου ελειψες. Καιρο εχεις να περασει απο δω" λέει με ναζιαρικη φωνη
"Αννα τα εχουμε ξαναπει αυτα. Δεν ειμαστε τιποτα απο οσα νομίζεις. Εκείνο το βράδυ που σε άφησα να πιστεψεις άλλα ήταν επειδη ήμουν μεθυσμενος. Μην το παιρνεις πανω σου" είπα καθώς προσπαθουσα να την απομακρυνω.
"Πες μας πως δεν σου άρεσε κιολας Αλεξη" συνεχιζει.
Ειπαμε ειμαι κατα της βιας, αλλά αν συνεχισ- ωπα κατσε η Νεφελη κοιταει σαν χανος απο την αλλη πλευρά...
YOU ARE READING
Sugar Saves Lives
RomanceΠαραξενεύτηκα και σταμάτησα να τρέχω. Όταν τα βλέμματά μας κλείδωσαν έπιασε με τα χέρια του τα μάγουλα μου και με εγκλώβισε. Χωρίς να μπορεί να αντισταθεί άλλο με φίλησε. Ξαφνιάστηκα αλλά ανταπέδωσα γρήγορα. Τύλιξα τα χέρια μου στον λαιμό του ενώ έπ...