Εχουν περασει 4 μερες που ξερω τον λογο που εφυγε ο Αλεξης.
Το μονο ατομο που εχω μιλήσει ειναι η Σμαραγδα. Θέλω τόσο πολύ να μιλήσω στον Γρηγόρη, αλλά φοβαμαι πως θα τον πληγωσω επειδη τόσο καιρο δεν του εχω πει τιποτα.
Μεθαυριο αρχίζω ξανά τη σχολη και ειμαι χαρουμενη. Θα σας πω και τον λογο.
Λοιπον, ο πατερας μου πήρε προαγωγη και αυξηθηκε ο μισθος του. Αυτο βεβαια δεν σημαινει πως θα σταματησω να δουλευω γενικα. Απλα αυτες τις τρεις εβδομαδες που θα δουλευα μεχρι να κλεισει η σεζον δεν θα τις κανω.
Χαιρομαι γιατί θα αφοσιωθω στις σπουδες μου κιολας.
Οπότε σήμερα θα παω για ψώνια με την Σμαραγδα για κατι τετραδια, φακελους κλπ. Καπου εκει θα συναντησουμε και τον Βαλαντη, για να παρουμε ολοι μαζί.
Οπότε θα ντυθω, θα βαφτω και θα χτενιστω και μετα θα παμε στο εμπορικο να ξεπατωθουμε. Γιατί νταξει ρε παιδια για "σχολικα" παμε, αλλά όλο και κάτι θα δουμε, θα χαζεψουμε βιτρινες και τετοια.
"Επ πώς παει;" λέει η Σμαραγδα οταν μπαινουμε στο αυτοκινητο της.
"Καλά εσυ;" ρωτάω καθώς βολευομαι
"Εδω ρε βαρετα. Εσυ με τον Αλεξη μιλησες καθολου;"
"Οχι...Κοιτα Σμαραγδα καταλαβαινω τον λογο που εφυγε και λυπάμαι, μα με πληγωσε πολυ και δεν θελω να πληγωσω τον Γρηγόρη." της λέω ειλικρινα
"Μάλιστα. Εχεις δικιο. Απλα θα σου πω πως αν νιωθεις ακομη κατι για τον Αλεξη και προσπαθεις να το καταπολεμησεις ετσι πληγωνεις περισσοτερο τον Γρηγόρη. Και τον εαυτο σου." λέει
Ξεφυσαω. Εχει δίκιο, αλλά δεν ξερω. Δεν νιώθω ετοιμη ουτε να συγχωρεσω τον Αλεξη, ούτε να μιλήσω στον Γρηγόρη. Ειμαι σε μια κατασταση χαμου με λιγα λόγια.
Συνεχίσαμε και φτάσαμε στο εμπορικο, οπου βρηκαμε τον Βαλαντη και πηγαμε να παρουμε τα πραγματα.
Ολοκληρες γαϊδαρες ειμαστε ομως ερωτευτηκαμε κατι τετραδια με σχεδια και καρδουλες. Μα τι να κανουμε που βρισκονταν εκει εε; Αφού μας καλουσαν να τα παρουμε.
Πληρωσαμε και φυγαμε για το αμαξι να αφησουμε τα πραγματα.
"Βαλαντη εμεις λεγαμε να κανουμε καμια βολτα να δουμε καμια βιτρινα, θα ερθεις;" τον ρωτάω
"Αμε. Θέλω να πάρω και ενα παντελονι που είχα δει πριν κατι μερες σε μια βιτρινα" απαντα
YOU ARE READING
Sugar Saves Lives
RomanceΠαραξενεύτηκα και σταμάτησα να τρέχω. Όταν τα βλέμματά μας κλείδωσαν έπιασε με τα χέρια του τα μάγουλα μου και με εγκλώβισε. Χωρίς να μπορεί να αντισταθεί άλλο με φίλησε. Ξαφνιάστηκα αλλά ανταπέδωσα γρήγορα. Τύλιξα τα χέρια μου στον λαιμό του ενώ έπ...