Επειδη πολλοι απο εσας πιθανον να μην το ειδατε, θα το ξαναπω.
Εχετε καποιον στο μυαλο σας για το ρολο του Γρηγόρη; Θα θελατε να βαλουμε καποιον ή οχι. Αν ναι και θελετε καποιον συγκεκριμενο πείτε αλλιως πείτε μου να βρω εγω ❤❤
Ντυνομαι χαλαρα για να υποδεχτω το αγορι μου, που δεν εχει ιδέα πως του εχουμε ετοιμασει παρτι.
Χτυπαει το κουδουνι και τρέχω να του ανοιξω.
Μολις ανοιγω εκείνος μου χαμογελάει πλατια και σκυβει να με φιλησει. Απομακρυνομαι ομως κι εκείνος ξαφνιαζεται σμιγγοντας τα φρυδια του.
Κανω στην ακρη και τότε ολα τα ατομα πεταγονται και φωνάζουμε μαζι "Χρονια Πολλα!!"
Εκείνος κοιταει σοκαρισμενος με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτιά και χωρις να το περιμενω με αρπαζει και με φιλαει.
Τον αγκαλιαζω και του λέω: "Χρονια σου πολλα αγαπη μου, ο,τι επιθυμεις"
Μετα απο λιγο βρισκομαστε να τρωμε συζητωντας στον καναπέ. Ο Γρηγορης ειναι πολυ χαρουμενος και δεν εχει σταματησει να χαμογελάει.
Μιλαει με ολους ενώ με κραταει αγκαλια στον καναπέ σαν να ειμαι ακρουδακι.
Καποια στιγμη αποφασιζω να σηκωθώ, γιατί είναι ώρα να κοψουμε την τουρτα. Εκείνος με αφηνει και εγώ μαζι με την Σμαραγδα πηγαινουμε στην κουζίνα.
"Του άρεσε πολυ η εκπληξη." λέει η Σμαραγδα καθώς βγαζει πιατακια.
"Το ξερω" λέω χαρουμενη.
"Εισαι λιγο αλλου ομως. Τι σκεφτεσαι;" ρωτάει
Πώς με καταλαβαινει παντα; (Η Σμαραγδα και ο Γιαννης απο το "Το μεταλλο στον μαγνητη του"😂)
"Απλα στο ζαχαροπλαστειο που πήγα να πάρω την τουρτα δουλευει ο Αλεξης και δεν το ηξερα και επεσαν πανω του" λέω
Με κοιταει και ξεφυσαει.
"Δεν ξερω Νεφελη. Ας το συζητησουμε αυριο καλυτερα" λέει και συμφωνω.
Αναβω τα κερακια και κραταω την τουρτα στα χερια μου πηγαινοντας προς το σαλονι.
"Να ζησεις Γρηγόρη και χρονια πολλά..." αρχισαμε να λεμε το τραγουδι ολοι μαζί κι εκείνος ήταν πολύ χαρουμενος.
Του χαμογελάω και σβηνει τα κερακια.
Πώς γινεται αυτος ο ανθρωπος να είναι τοαο καλός μαζι μου; Δεν του προσφέρω καν τόση αγαπη όση εκείνος.
Η ώρα πέρασε και τα παιδια έφυγαν. Πλεον ημασταν οι δυο μας. Σηκωθηκα να παω να μαζεψω τα πραγματα, αλλά εκείνος με σταματησε.
"Μωρο μου ασ'τα για αυριο. Τώρα θελω να παμε στο δωματιο και να σε παρω αγκαλιτσα" λέει κι εγω χαμογελάω.
Ξαπλωνουμε μαζι και με αγκαλιάζει τρυφερα.
"Ευχαριστω για ολα σήμερα. Εισαι υπεροχη." λέει και αφηνει ενα φιλι στα μαλλια μου.
Τον σφιγγω και κλείνω τα μάτια μου σφιχτα.
Αν και δεν εχω κάνει κατι, νιώθω πως τον προδιδω και με μισω για αυτό...
Και κατι αλλο...
Team Γρηγορης;
Team Αλεξης;
😏😏
▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪
Αλόχαα 🔥
Σε τέσσερις μερες αρχιζει το σχολειο...τι?😢
Πφφφ αμαν
Λοιπον ναι αυτα.. 😂❤
Ενα μονο θα σας πω για να ειμαι καλός άνθρωπος
Attention!
Μην κρινετε πολυ αυστηρά τον Αλεξη...Αν και εχει κανει λαθη, θα δειτε ομως 😉💜Btw I love the songgg 😍😍
YOU ARE READING
Sugar Saves Lives
RomanceΠαραξενεύτηκα και σταμάτησα να τρέχω. Όταν τα βλέμματά μας κλείδωσαν έπιασε με τα χέρια του τα μάγουλα μου και με εγκλώβισε. Χωρίς να μπορεί να αντισταθεί άλλο με φίλησε. Ξαφνιάστηκα αλλά ανταπέδωσα γρήγορα. Τύλιξα τα χέρια μου στον λαιμό του ενώ έπ...