~ Ενας μηνας μετα~
Ντύθηκα να παω για καφε με την Σμαραγδα.
Εκανε ζεστη και θα πηγαιναμε στο κεντρο για ψώνια και υστερα θα μιλούσαμε πινοντας κατι στην αγαπημενη μας καφετερια.
"Παντως ευτυχώς που η Ανθη ειναι καλη κοπελα. Δεν θα ηθελα να δω τον κολλητο μας με καμια ξινη ή ξετσιπωτη" λέει η Σμαραγδα καθώς κοιταμε τις βιτρινες απο διαφορα μαγαζια.
"Ναι...κι εγω την συμπαθω. Αν και νομιζω πως μας ζηλευει λιγο" λέω κοιτώντας ενα ωραιο ζευγαρι σανδαλια.
"Λογικο το βρισκω... Παντως δεν μου γλιτωνεις εσυ να μου πεις τι εγινε με τον Γρηγόρη" λέει και με κοιταει με δολοφονικο βλέμμα.
"Θα σου πω αργοτερα καλε. Μην κανεις ετσι. Παμε να δοκιμασω τωρα αυτα τα παπουτσια. Τα εχω βαλει στο μάτι" λέω κι εκεινη χαχανιζει οσο μπαινουμε μέσα στο μαγαζι.
"Εναν φρεντο καπουτσινο μετριο" ζητησα απο την σερβιτορα.
"Εναν ιδιο γλυκο χωρις κανέλα" πηρε η Σμαραγδα.
"Αντε λοιπον με εχεις σκασει." λέει ανυπομονα μολις φευγει η σερβιτορα.
"Ηρεμησε βρε Σμαραγδα μου. Ειναι πολυ καλο παιδί ο Γρηγορης. Και ενταξει σαν πρωτη γνωριμια δεν έγινε κατι γουάου...δηλαδή χαιρομαι που ειναι φιλος του Ορεστη. Και νομιζω κατι θα κανουμε, αλλά οπως σου ειπα μολις γνωριστηκαμε" λέω στη Σμαραγδα.
Ο Ορεστης ειναι το αγορι της και ο Γρηγορης ειναι πολυ καλός του φιλος. Γνωριστηκαμε πριν κατι μερες και χθες βγηκαμε οι δυο μας
Φαινεται πολυ καλο παιδί και μαλλον ενδιαφέρεται για μενα.
Δεν υπαρχει αυτη η σπιθα που ένιωθα με τον Αλεξη, αλλά αυτο δεν σημαινει πως δεν μπορει να βγει κατι καλο και με τον Γρηγόρη. Ήδη νομιζω πως εχω αρχισει να ενδιαφερομαι.
"Χαιρομαι ρε φιλεναδα. Καιρο εχεις να νιωσεις κάπως πιο ελευθερη. Αυτο που ειχε συμβεί με τον Αλεξη ήταν άσχημο. Αλλα δεν μπορει να σε χαρακτηρισει. Και ο Γρηγορης ενδιαφέρεται πολυ. Μου το ειπε ο Ορεστης, αλλά το βλεπω και μόνη μου"
Τα λόγια της με έκαναν να χαμογελάσω. Δεν αξιζω λιγη ευτυχια;
Συνεχίσαμε να συζηταμε για αλλα θέματα.
Η Σμαραγδα ειναι πανευτυχης με τον Ορεστη, την εχει μη βρεξει και μη σταξει.
Καθε φορα που την κοιταει ειναι σαν να κοιταει εναν θησαυρο. Τα αξιζει ολα αυτα η Σμαραγδα.
"Καλε... Γιατι δεν κανονιζουμε να βγούμε σαν ζευγαρακια έξω; Εγω με τον Ορεστη. Ο Βαλαντης με την Ανθη κι εσυ με τον Γρηγόρη" λέει γεματη χαρα η Σμαραγδα.
"Δεν ξερω ρε συ Σμαραγδα. Δεν ειναι κάπως νωρίς για εμενα και τον Γρηγόρη. Εννοω...δεν ειναι αγορι μου...ακομη τουλαχιστον." λέω με καποιες αμφιβολιες.
"Ελα μωρε δεν ειναι κατι σιγα..." επιμενει.
Άντε μπορω να της χαλάσω χατιρι εγω;
"Οπως νομίζεις" λέω και κατευθείαν χαμογελα.
Καλα δεν τα παω με το "προχωραω";;
▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪
Συντομα να παρει τροπη η ιστορια μας ❤
Ελπίζω να σας άρεσε αν και δεν είχε πολυ πλοκη αυτο το κεφαλαιο ❤🎀
Αυτα λοββς για σήμερα 😉
Αφηστε σήμερα εκαναγενικη στο δωμάτιό μου και αλλαξα καποια πραγματα ουφ 😂👌
Νοικοκυρα 😉🔥😂
Byeee 😘😘
YOU ARE READING
Sugar Saves Lives
RomanceΠαραξενεύτηκα και σταμάτησα να τρέχω. Όταν τα βλέμματά μας κλείδωσαν έπιασε με τα χέρια του τα μάγουλα μου και με εγκλώβισε. Χωρίς να μπορεί να αντισταθεί άλλο με φίλησε. Ξαφνιάστηκα αλλά ανταπέδωσα γρήγορα. Τύλιξα τα χέρια μου στον λαιμό του ενώ έπ...