Εχω τον καλυτερο- χειροτερο αδερφο...
Γιατι;
Διαβαστε παρακατω:
Σαββατο πρωι 9:00 π.μ.
Καποιος άρχισε να χτυπαει το κουδουνι και με ξυπνησε.
Δηλαδή τηλεφωνα δεν υπαρχουν τα ενημερωνουν;
Σηκωνομαι με την τσιμπλα στο μάτι και πηγαινω προς την πόρτα πιανοντας ατσαλα τα μαλλια μου.
Ανοιγω την πόρτα.
"ΠΑΥΛΟ;" φωναξα και ξυπνησα κατευθείαν...
"Ωραία υποδοχη ρε Νεφελη να πουμε..." λέει και γελάει με την ενφανιση μου
Τον αγκαλιαζω κατευθείαν σφιχτα
"Ποτε ηρθες; Γιατί δεν ειπες κατι ρε;" λέω ενώ τον εχω ακομη στην αγκαλια μου
"Αν το ελεγα τι εκπληξη θα ηταν;" λέει και ξεφευγει απο την αγκαλια μου.
Μπαινει μέσα και κοιταει τον χωρο.
"Ωραιο το μερος σου. Ελπιζω να μπορεσεις να με φιλοξενησεις μεχρι να βρω ενα μέρος να μενω" λέει και τα μάτια μου γουρλωνουν.
"Τελος;" είπα και εγνεψε
" Μπραβο ρε Παυλο! Ειμαι πολυ περηφανη για σενα! Εχουμε τον καλυτερο Χημικο!" λέω καθώς τον αγκαλιαζω παλι
"Ευχαριστω ρε Νεφ. Ομως τωρα πηγαινε να πλυθεις οσο εγω θα βρω κατι στο σπιτικο σου για πρωινο"
Γνεφω και τρέχω στο μπανιο.
Ειμαι τόσο να τόσο χαρουμενη! Ο αδερφος μου γύρισε πίσω. Ποσο καιρο εχω να τον δω! Και πήρε και το πτυχιο του χωρις να πει τιποτα το καθικι.
Έκανα μπάνιο και ετοιμάστηκα.
Όταν βγήκα τον είδα να κάθεται στο τραπεζι που ειχε πανω πρωινο και να παιζει με το κινητό του.
"Παυλο μπορεις να κατσεις οσο καιρο χρειαστει. Δεν το συζηταμε καν! Τωρα ασε με να φαω τα αυγα νε το μπέικον που εφτιαξες, γιατί μου εχουν σπασει τα ρουθουνια"
Γελασε και αρχισαμε να τρωμε μαζι μιλωντας για το πως περνουσε.
Ύστερα τον άφησα να ξεκουραστει απο το ταξιδι και πήγα μια βολτα με τον Βαλαντη στο πάρκο.
"Και δεν εχεις μιλήσει στον Γρηγόρη γι'αυτό;" ρώτησε ο Βαλαντης οταν άκουσε ολα οσα είχα να του πω για τον Αλεξη και τον Γρηγόρη και την ιδιαιτερη ζωή μου.
"Οχι. Όχι ακομη. Δεν ξερω τι να κανω ρε Βαλαντη"
"Νεφ...να κανεις αυτο που σου λεει η καρδια σου. Ξερεις τι γνωμη εχω για αυτό.." λέει και γνεφω
"Παντως νιωθεις πραγματα για τον Αλεξη Νεφ ειναι φανερο..."
Πφφ αυτη ειναι η αλήθεια...
"Ναι. Μαλλον. Αλλα τον αγαπω τον Γρηγόρη, δεν θελω να τον χασω.."
"Αν δεν αποφασισεις ομως γρήγορα θα τους χασεις και τους δυο..."
Πρεπει να αποφασισω τι θα κανω και γρήγορα...
Μετά από την βολτα γυρισα σπίτι. Ο Παυλος καθόταν και έβλεπε αγωνα στην τηλεοραση.
"Θυμηθηκες πως έχεις και σπίτι και αδερφο μανταμ;" με πειραζει.
Γελασα
"Τι παιζει;" ρωτάω
"Μαζου εντ δε ζου....μπαλα τι θες να παιζει ρε Νεφ" λέει κοροϊδευτικα.
"Με ειρωνευεσαι; Νταξει Παυλο. Θα παρω πιτογυρο μονο για μενα..."
"ΟΧΙ! Νεφελη ξερεις ποσο σε αγαπω ρε αδερφουλα μου. Τι ψυχη εχει τωρα και ενα πιτογυρο για μενα; Αντε δυο" λέει και κανει puppy face.
"Γαμωτο. Νταξει θα σου παρω" λέω ηττημενη
"Εναν σε έχω" του λέω και πιανω το τηλέφωνο για να παραγγειλω.
▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪
First day of school?
Nah😭
Back to school 😛😐😒
Πφφ τι κανετε;
Όλα καλά;
Εγω νταξει καλα ειμαι
Δυστυχώς summer is over..
So, I'm going to sleep. Wake me up next summer 😂🔥❤
YOU ARE READING
Sugar Saves Lives
RomanceΠαραξενεύτηκα και σταμάτησα να τρέχω. Όταν τα βλέμματά μας κλείδωσαν έπιασε με τα χέρια του τα μάγουλα μου και με εγκλώβισε. Χωρίς να μπορεί να αντισταθεί άλλο με φίλησε. Ξαφνιάστηκα αλλά ανταπέδωσα γρήγορα. Τύλιξα τα χέρια μου στον λαιμό του ενώ έπ...