Harry: Vzal si si to príliš osobne.
Harry: Som si vedomý toho, že mi teraz nebudeš odpisovať, pretože ma z celého srdca nenávidíš.
Louis: Nie je to o tom, že ťa nenávidím. Proste ťa už nechcem poznať. To je celé.
Harry: Ja viem, že ty ma poznať chceš a vždy si aj chcel. Ja a ty nikdy nebolo. V tom si sa v tej správe mýlil. Ja a ty by bolo, keby sme spolu, čo my nie sme. A som zúfalý, čo tu vedieť nemôžeš, pretože ma nevidíš.
Louis: Potrebuješ psychológa. Neprenesieš sa cez ten fakt, že už nie si na psychiatrií, že už nikomu neublížiš.
Harry: Jediný komu som ubližoval, som bol ja samotný.
Harry: Ubližoval som si, pretože som nevedel riadiť svoj život. Otec každú noc ubil moju matku a sestru, ktorá je už pod zemou. Otec ma dal na psychiatriu, pretože som bol nezvládateľné decko. Samozrejeme na otca som si hubu otvoriť nemohol. Zmlátil by ma do bezvedomia, dokonca by bol schopný ma zabiť.
Keď ma prepustili z psychiatrie, zistil som, že obaja moji rodičia zahynuli. Samozrejme to nebol príjemný pocit. Zostal som na všetko sám a to som mal iba 18. Harold zaobstaraj si prácu, zaobstaraj si strechu nad hlavou, zaobstaraj si život sám. Bol som troska. No povedal som si, že ja troskou byť nechcem. Tak som začal byť drsný. Začal som sa vydávať za neznámeho. Dodávalo mi to na mojej drsnosti. Zoznámil som sa s Liamom a Zaynom. Sú to týpci, ktorý mi platili za moju prácu. Boli to naozaj veľké peniaze. A tak som sa dostal až sem. Píšem si s chalanom, ktorému som asi zlomil srdce, pretože som bezcitný.
A máš pravdu. Psychológ by sa mi hodil.
Videné 13:54
Vote & Comment!
Love ya'll. ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Oops! [Larry Texting]
FanficUnknown: Píšem správne, Louisovi Tomlinsonovi? Louis: Um... Áno? Kto je to? Unknown: To nie je podstatné. Chcem aby si splnil pár bodov. Louis: A ak nie? Unknown: Zomrieš :)