¿ 35 ?

1.7K 110 7
                                    

Prechádzame sa po parku. Harry má so mnou prepletené prsty. Je mi celkom zima. A aby nie. Však je asi osem stupňov.

,,Loius." Oslovil ma Harry. Pozrel som naňho. ,,Si si vedomý toho, že u teba nemôžem zostať?" Len som si povzdychol.

,,Hej. Som." Pozrel som do zeme.

,,Louis. Stále bývam oproti tebe, takže keby sa niečo stalo som ti k dispozícii." Usmial sa a dal mi pusu na líce.

Kráčal som, čo najbližšie pri Harrym. Bola mi zima. A už ma aj celkom bolia nohy. ,,Harry." Oslovil som ho. Harry robí strašne veľké kroky a ja za ním nestíham. ,,Spomaľ trošku." Harry spomalil. Vydýchol som si.

,,Ideme do tej reštaurácie? Už bude jedna." Povedal Harry. Skvelé Louis. Teraz mu vysvetluj, že nie si hladný.

,,Um... Ešte nie." Povedal som opatrne.

,,Prečo?" Pozrel sa na mňa.

,,Nie som hladný." Povedal som potichu až ma skoro nebolo počuť.

,,Jasné. To hovoríš stále." Povedal Harry a potiahol ma so sebou. Šli sme do reštaurácie.

Objednali sme si. Harry ma chytil za ruku. ,,Sľúb mi, že sa naješ." Nezostávalo mi nič iné ako súhlasiť.

Priniesli nám jedlo. Harry si dal vyprážaný syr s hranolkami a ja nejaké pasta cestoviny. Začal som jesť a Harry tiež. Možno to bolo strachom, že by Harry po mne kričal, možno nie, ale zjedol som to úplne všetko.

Harry zaplatil a šli sme von. Vyzerá byť kľudný. Takže sa budem snažiť aby po mne, čo najmenej kričal. Preplietol si so mnou prsty. Bol zahľadený do zeme.

,,Harry?" Oslovil som ho. Hneď sa pozrel na mňa. ,,Kedy ideš domov?" Spýtal som sa.

,,Pôjdem ťa odprevadiť a idem domov." Usmial sa. Len som prikývol.

Celú cestu ku mne domov sme sa bavili o Harryho živote. Zaujímalo ma to. Mal naozaj zaujímavý život. Ani som si to neuvedomil a zastali sme pred mojim domom.

Harry si ma pritiahol k sebe a pobozkal ma. ,,Opováž sa nejesť." Mračil sa. Neodpovedal som mu iba som ho objal. Harryho veľké ruky obopli moje drobné telo. ,,A hlavne si neubližuj..." Hladil ma po chrbte.

,,Nebudem." Prisahal som.

,,Dobre. Ja už pôjdem, ešte idem niečo vybavovať so Zaynom." Odtiahol sa a posledný krát ma pobozkal. Usmial sa a pomaly kráčal k svojmu domu. Vošiel som do domu. Vyzul som sa a šiel som si niečo pripraviť. Som tupec, že som nejedol.

Pripravil som si jedlo a šiel som si sadnúť k telke.

Vote & Comment
Love ya'll. ❤

Oops! [Larry Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin