¿ 64 ?

1.2K 77 11
                                    

Obaja sme hore už od šiestej, stihli sme kúpiť farby, valčeky, igelit a rebríky dva. Obaja teraz maľujeme.

Je niečo po jednej poobede a Lou už nalíčil obývačku s kuchyňou. Ja som stihol chodbu a dve izby.

,,Harry došla farba!" Zakričal mi. Zliezol som z rebríka a šiel som za ním. Louis stál za rohom a štetcom mi prešiel presne po strede tváre.

,,Hej!" Vzal som si valček a pomaľoval som mu tričko.

,,To tričko je tvoje." Vysmial sa mi.

,,Ale jeansy nie." Potrel som mu jeansy. Začala sa vojna s farbami.

Louis je takmer celý zmaľovaný na bielo, okrem jeho tváre. Obaja sa smejeme. Upratali sme všetok neporiadok. Šli sme k Louimu.

,,Idem do sprchy." Povedal Louis.

,,Idem s tebou." Louis sa lišiacky usmial. ,,Neviem, čo máš v pláne ale nesvedčí to nič dobré." Louis si zahryzol do pery. Obaja sme sa začali vyzliekať.

Vošli sme do sprchy. Obaja sme sa osprchovali a vrátili sme sa umyť podlahy.

Later

Je už niečo po polnoci a už máme v mojom dome všetko hotovo. Som úplne vyčerpaný.

Došli sme k Louisovi a hneď ako som sa vyzul som šiel do postele. Doslova som sa do nej hodil, ani som sa neprezliekal.

Louis prišiel za mnou. ,,Baaabe?" Natiahol Louis.

,,Čo by si rád?" Zničene som naňho pozrel. Louis sa iba nevinne usmial.

,,No..." Naklonil sa ku mne. ,,Teba." Zahryzol si do pery.

,,Lou, nepočká to do rána? Som naozaj unavený." Prehovoril som. Louis si povzdychol.

,,Tak ja si to spravím sám." Povedal a odišiel dole. Kurva Louis! Ja som unavený! Najradšej by som mu to zakričal, ale nie som schopný pohybu.

Louis

Popravde... Bolo by lepšie keby to robí Harry. Ale pán dokonalý je zrazu unavený. Zaujímavé, že ja som včera nebol keď to po mne chcel.

Odurdene som si sadol za pult a čakal som.

Keď už desať minút neprišiel, šiel som ho skontrolovať. Potichu som otvoril dvere. Spí. Naňho sa proste nedá hnevať.

Potichu som prešiel k nemu a začal som mu rozopínať jeansy. Neznáša spať v jeansoch. No musí byť naozaj unavený. Pomaly som mu ich ťahal dole, tak aby som ho nezobudil.

Prevesil som ich cez stoličku. Tričko neviem ako mu vyzlečiem.

Napokon sa mi to podarilo bez toho aby som ho zobudil. Dal som mu dole ponožky, takže zostal iba v boxerkách.

Vyzliekol som sa a ľahol som si k nemu. Oboch som nás prikryl.

Harry

3:25 AM

,,Harry..." Šepol niekto.

,,Mmm." Zamrmlal som.

,,Nemôžem spať." Povedal Louis. Ponaťahoval som sa a pozrel som na Louisa.

,,Lou... Plakal si?" Chytil som jeho tvár do mojej dlane.

,,Mal som zlý sen." Povedal ticho. Privinul som si ho k sebe. ,,Snívalo sa mi, že si zomrel." Vzlykol. .

,,Bol to len sen Lou. Nikto nezomrie." Utešoval som ho. Louis sa trasľavo nadýchol. Odtlačil som ho od seba a jemne som ho pobozkal na pery. Louis chcel viac. Tak som mu dal viac.

Z obyčajného bozkávania sa stalo drsné. Sedel som na Louisovi, ktorý vzdychal vďaka mojim pohybom.

,,Hmmm... Mmm..." Zavzdychal Louis. Zastavil som sa a kľakol som si mezi jeho nohy, ktoré som roztiahol. Dal som mu dole boxerky...

°°°

Louis ešte spí. Je už niečo po ôsmej ráno a ja si robím kávu. Dnes ideme kupovať nábytok.

Na moje boky pristáli niečie ruky. ,,Dobré ránko." Povedal som. No to som nevedel, kto ma drží za boky...

Vote & Comment

:DD

Love ya'll. ❤

Oops! [Larry Texting]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang