¿ 43 ?

1.3K 97 10
                                    

Skončili sme s fotením. Naozaj súrne by som si teraz potreboval odbehnúť niekam na záchod a vyhoniť si. Louis už je v aute a ja sa stále prezliekam. Som tu so Zaynom posledný. Zayn na mňa pozrel.

Pobozkal ma na pery. Začal ma bozkávať viac a viac. Nemohol som tomu odolať. Zvalili sme sa na lavičku.

,,Čo by si povedal na rychlovku." Navrhol Zayn.

,,Len to, že to potrebujem." Usmial som sa. Zayn ma ešte chvíľu bozkával. Rýchlo mi stiahol nohavice. Aj boxerky a začal mi ho fajčiť.

Trvalo to dlhšie ako som si myslel. Rýchlo som si zapol jeansy a upravil som si strapaté vlasy. Pozhasínali sme a kľúče sme dali pod rohožku.

Louis

Čakám na nich už vyše pol hodiny. Čo to tam vykrádajú? Prezeral som si tu Harryho neporiadok. V palubnej doske bolo niekoľko použitých vreckoviek a ja radšej ani nechcem vedieť od čoho sú.

Prepínal som si rádio. Je už niečo po polnoci a v rádiu je tak veľké hovno. Všimol som si prichádzať dve osoby. Harry a Zayn. No konečne.

Harry

Vyšli sme z budovy. Zayn si prehrabol vlasy.

,,Nič mu nehovor." Pozrel som naňho.

,,Aj tak na to možno príde. Boli sme tam pridlho." Podotkol Zayn.

,,Ak by sa pýtal, Lou nám kázala to tam trošku upratať." Zayn prikývol.

,,Myslím, že sme to tam skôr rozhádzali." Zasmial sa Zayn.

,,Sklapni." Povedal som keď sme boli už pri aute.

,,Kde ste toľko boli? Kradli ste peniaze?" Spýtal sa.

,,Lou nám to kázala dať do poriadku. Skôr ako odišla." Vysvetlil som mu. V zrkadle som pozrel na Zayna, ktorý si utieral ústa. Louis sa pozeral tiež. Trochu sa zamračil a potom sa pozeral z okienka.

Zayna som zaviezol domov. Zastavil som pred Louisovim domom a obaja sme vystúpili.

,,Nechcem zasahovať..." Začal Louis a mne po tele prebehla nervozita. ,,Ale, prečo ti stál keď si sa fotil?" Do riti, odľahlo mi.

,,Myslel som na teba nahého." Zaklamal som, ale presvedčivo. Louis sa začervenal. Uveril.

Vote & Comment!

Love ya'll. ❤

Oops! [Larry Texting]Where stories live. Discover now