,,Harry, požičiam ti veci, budeš chorý." Navrhol som. Harry iba záporne pokrútil hlavou.
,,Musím ísť domov Lou. Idem niečo vybavovať." Usmial sa na mňa.
,,Čo ideš vybavovať?" Spýtal som sa ho.
,,Budem sa sťahovať do menšieho, nestíham platiť." Povedal.
,,Môžme bývať spolu." Chytil som ho za ruky.
,,Naozaj sa na to cítiš?" Spýtal sa ma.
,,Mohli by sme to tu vymaľovať a dať dokopy." Navrhol som. ,,Je tu pár vecí, ktoré by chceli opraviť."
,,Napríklad susedia?" Zasmial sa Harry.
,,Chceš sa presťahovať do nového?" Spýtal som sa.
,,No... Dohodol som si už niečo. Je to rovnako veľký dom ako tento, ale je iného dizajnu a má trochu menší pozemok. Je treba pár úprav a hlavne, čo sa týka pozemku." Vytiahol mobil a ukázal mi fotku domu.
,,Wow. Tak to bude chcieť poriadne oživiť." Povedal som.
,,Hej.. Bol som ho pozerať, majiteľ očividn serie na poriadok. Všakde sú pavučiny, okná sú zasrané, tapety sú zošúchané a podlahy sú zo starých drevených dosiek. Podľa mňa to spolu prerobíme. Nie je tam síce nábytok, ale to dokúpime. Ten dom stojí tridsaťpäť tisíc." Povedal mi Harry. Toľko peňazí nie je vôbec veľa pre taký dom.
,,Dobre. Zatiaľ môžme byť u mňa." Navrhol som.
,,Áno, ale budem potrebovať pomoc s vecmi. Nábytok chcem predať a rovnako aj dom. Nemohol by som tam nechať starý nábytok." Vysvetlil mi.
,,Tak dnes pôjdeš kúpiť ten dom a od zajtra začíname s tvojim domom." Usmial som sa.
,,Súhlasím." Pobozkal ma.
Vote & Comment!
Vždy som chcela opisovať sťahovanie a prerábanie. Viem aké to je. :) a hlavne potom ten super pocit ❤.
Love ya'll. ❤
YOU ARE READING
Oops! [Larry Texting]
FanfictionUnknown: Píšem správne, Louisovi Tomlinsonovi? Louis: Um... Áno? Kto je to? Unknown: To nie je podstatné. Chcem aby si splnil pár bodov. Louis: A ak nie? Unknown: Zomrieš :)