Je niečo po polnoci a myslím, že Harry je stále vonku. Z hlboka som sa nadýchol. Postavil som sa zo zeme a dotkol som sa chladnej kľúčky. Hneď ako som ju stlačil, na dvere začali niečo ťažké tlačiť. Ten magor tu zaspal.
Prichytil som ho aby nespadol na zem. Kľakol som si k nemu. Je ako ľad. A má na sebe iba tričko s krátkym a jeansy. Ten sem musel dobre utekať. Ešte k tomu je jeseň, takže je chladno.
,,Harry..." Jemne som s ním zatriasol. Harry otvoril oči. Celého si ma premeral. V očiach som mu videl slzy. V mojich očiach boli slzy tiež.
Pomohol som mu vstať. Vošli sme dnu. Zabuchol som dvere zatiaľ, čo Harry šiel do obývačky. Šiel som spraviť čaj. Dal som variť vodu a rozbehol som sa do izby po deku.
Prišiel som k Harrymu a zahanbene som mu podal deku. Harry si ju vzal, no potiahol ma za ruku. ,,Naješ sa." Prikázal mi.
,,Nie som hl-" Harry ma prerušil.
,,Naješ sa." Zopakoval. Povzdychol som si. Šiel som zaliať čaj. Z chladničky som si vybral jogurt a lyžičku. Vzal som čaj a šiel som za Harrym. Sadol som si k nemu.
,,Zješ viac." Povedal.
,,Harry ja naozaj nie som hladný." Položil som jogurt s lyžičkou na stôl. Nemám chuť zjesť ani to.
Harry si povzdychol a vzal si jogurt. Otvoril ho a nabral na lyžičku. Lyžičkou mi smeroval k ústam.
,,Harry nechcem." Otočil som hlavu.
,,To mňa nezaujíma. Pozri sa na seba. Kosť a koža." Povedal. Nadýchol som sa, že niečo poviem, no Harry mi vtedy strčil lyžičku do úst.
,,Za tvoju sestru." Povedal a nabral ďalšiu. ,,Za mamu." Cítim sa ako malé dieťa, ktoré nevie jesť. Je to ponižujúce. ,,Za otca." Vopchal mi lyžičku do úst. ,,Za..." Zamyslel sa. ,,Za mňa." Povedal.
,,Harry ja už naozaj nemôžem." Povedal som práve keď strkal lyžičku do jogurtu.
,,Poslednú." Povedal. Zjedol som teda poslednú. Harry jogurt odložil. Povzdychol si. ,,Mám o teba strach..."
,,Prepáč."
,,Za čo?" Nechápal.
,,Za všetko." Trasľavo som sa nadýchol. Harry ma objal.
,,Už je všetko v poriadku, Louis." Povedal a odtiahol sa. ,,Sľúb mi, že si už nebudeš ubližovať." Povedal smutne.
,,Sľubujem." Hneď ako som to dopovedal, sa mi Harry prisal na pery.
Vote & Comment!
Love ya'll. ❤
YOU ARE READING
Oops! [Larry Texting]
FanfictionUnknown: Píšem správne, Louisovi Tomlinsonovi? Louis: Um... Áno? Kto je to? Unknown: To nie je podstatné. Chcem aby si splnil pár bodov. Louis: A ak nie? Unknown: Zomrieš :)