¿ 59 ?

1.3K 98 12
                                    

,,To, že Eleanor je lesba a už pekný týždeň si to rozdáva s Kendall." Vysvetlil som mu a stisol som kľučku. Louis ma chytil za ruku.

,,Odkiaľ to vieš?" Zamračil sa.

,,Kendall je pre mňa ako sestra. Hovoríme si všetko." Odpovedal som jednoducho. Chcel som už konečne zaliezť dnu, no Louis ma nepustil.

,,Ako môžem vedieť, že neklameš." Vytiahol som mobil a ukázal som mu správy s Kendall. Louis si ich pomaly prezeral. Vrátil mi mobil. ,,Prepáč." Vopchal si ruky do vreciek.

,,V poriadku. Kamarát." Otvoril som si dvere. Pozreli sme sa s Louisom na seba a ja som potom vošiel dnu a treskol som dvermi. Kľúče som hodil na linku. V Louisovom dome sa rozsvietilo.

Povzdychol som si a vyšiel som schody do mojej izby. Vtedy sa rozsvietilo v Louisovej izbe. Ja som mal v izbe zhasnuté a sledoval som Louisa.

Vyzliekol si tričko a hodil ho len tak na zem. Hľadel som na jeho telo. Prehrabol si vlasy a pozrel sa mojim smerom. Hneď som sa skryl. Zavibroval mi mobil.

Louis: Ty ma sleduješ? 😕

       Harry: Nie. Nie som ani v izbe.

Louis: Ako potom vieš, že som v izbe?
  
        Harry: Um....

         Harry: Vidím cez steny.

Louis: Takže ma sleduješ 😑

         Harry: A čo ak som sa nepozeral do tvojho okna, ale na tvoj trávnik.

Louis: Tak to je pičovina, pretože su pozeral na mňa 😂

          Harry: Pozeral som na pani za tebou.

          Harry: Jak sa obzrel. 😂

Louis: Jerk. 😑😂

         Harry: No tak. Jeansy dole.

Louis: Ani náhodou.

           Harry: Usmievaš sa do mobilu. Usmievaš sa na moje správy?

Louis: Usmievam sa na jednu fotku.

Louis:


        Harry: Preboha! Vymaž si to monštrum z mobil. Tak pripečený výraz som mať nemohol.

Louis: Ale mohol 😂

Louis: Mám tu aj niečo lepšie.

Louis:

Nastavené ako pozadie domovskej obrazovky

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nastavené ako pozadie domovskej obrazovky.

         Harry: Neviem kedy a kde, ale som spokojný 😍

Louis: A vraj kto sa usmieva 😂

Oops! [Larry Texting]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora