¿ 57 ?

1.4K 95 6
                                    

Stál tam Louis. Do očí sa mi hrnuli slzy. V ruke držal ružu.

,,Nemá to síce na tvoje darčeky, ale-" Hodil som na naňho. Rozplakal som sa. Louis ma objal. ,,Harry..." Usmial sa. Nevedel som prestať plakať. Odtiahol som sa od Louisa. Vzlykol som. Louis ma vtlačil dnu. Posadil ma na stoličku a vzal si malú vázu. Dal do nej vodu a potom ružu. Prešiel ku mne.

Vstal som. Trochu som sa už upokojil. ,,Ako ospravedlnenie, že som sa ti vyhýbal, ťa neskôr  niekam vezmem. Samozrejme pokiaľ mi dovolíš to všetko pripraviť." Usmial sa Louis. Iba som prikývol. ,,V tom prípade tu budem okolo pol noci." Usmial sa a zmizol vo dverách.

Šiel som do izby a rýchlo som si hodil sprchu. Vyšiel som zo sprchy. Idiot. Nespýtal som sa, čo si mám obliecť.

          Harry: Lou? Čo si mám obliecť?

Louis: Čokoľvek v čom sa cítiš dobre. :)

         Harry: Okay.

Vybral som si čierne skinnt jeansy a čierne voľné tričko s krátkym rukávom.

11:45 PM

Prelakoval som si vlasy, aby mi to všetko držalo po kope. Zvonček dole sa ozval a ja som si rýchlo vzal mobil. Zletel som schody. Obul som si tenisky. Zhasol som a otovoril som dvere. Louis sa na mňa usmieval. Mal čierne jeansy a biele tričko. Skoro sme zladení.

Louis ma chcel vziať za ruku. Chvíľu som váhal, no potom som si s ním preplietol prsty. Ticho sme kráčali nočnou ulicou. Zašli sme do parku. Louis zastal.

,,Chcem aby si si zaviazal oči." Povedal a z vrecka vytiahol šatku, ktorú mi začala uväzovať.

,,Neznásilníš ma, alebo tak nejak." Zavtipkoval som. Louis sa zasmial. Uviazal mi šatku.

,,Vidíš niečo?" Spýtal sa ma.

,,Tmu." Začal som pred sebou nahmatávať Louisa. Zrazu ma vzal za ruku a navigoval ma ako mám kráčať.

Zastali sme. ,,Dúfam, že sa ti to bude páčiť." Povedal a začal mi rozväzovať šatku. Dal mi ju dole.

,,Je to... Neopísateľne krásne." Kochal som sa tým, čo vidím pred sebou. Boli tu svetielka v tvare žiaroviek povešané na stromoch. Sme niekde v lese a na zemi je deka a košík. Všade okolo sú lupene ruží.

,,Som rád, že sa ti to páči." Usmial sa.

,,Romantická večera alebo rande?" Pozrel som naňho.

,,Ber si to ako chceš, hlavné je, že si tu so mnou." Povedal zahanbene. Sadli sme si na deku.

,,Louis, ja viem, že si si čítal moje správy..." Nervózne som sa hral s prstami. ,,Keď som ti poslal tú dlhú správu. Neodpísal si..."

,,Mám byť úprimný?" Znel nervózne. ,,Bál som sa, že ak ti poviem, že ťa ľúbim, tak budeš kričať, alebo naštvaný." Hľadel do zeme. Prisunul som sa k Louisovi tak blízko, ako to len šlo. Ruky som mu položil na ramená.

,,Ja už sa na teba asi ani hnevať neviem. Za ten čas už nie." Povedal som smutne. Louis na mňa pozrel a prisal sa mi na pery.

,,Mh... To mi chýbalo." Vzdychol som. Louis sa mi do úst dostal jazykom. Zahryzol mi do pery a trochu ju potiahol.

Zvalil som ho na deku pod seba. Moja ruka automaticky zašla pod jeho tričko. Louis ma neprestával bozkávať.

Jedna jeho ruka mi vbehla za Jeansy. Zavzdychal som. Louis mi začal rozopínať jeansy. Rozopol mi ich a ja som si ich stiahol dole. Vyzliekol som mu jeansy. Pohyboval som sa na ňom a on vzdychal.

,,Harry nedráždi ma toľko." Povedal a zastavil ma.

,,Nemáš to rád?" Provokoval som ho.

,,Zdržuješ tým." Uškrnul sa.

,,Oh, tak to aby som zdržoval ešte dlhšie." Zahryzol som si do spodnej pery.

^-^

Držím Louisa za ruku a spolu ideme ku mne domov. Zastali sme pred dvermi. Louis ma držal za obe ruky. Hľadel mi do očí.

,,Ako je to teraz medzi nami?" Spýtal sa.

,,Ako chceš aby to bolo?" Spýtal som sa.

,,Ja neviem Harry..." Pustil moje ruky. ,,Ale asi bude lepšie ak zostaneme kamaráti." Povedal. Práve mi zabodol dýku do srdca a začal s ňou hýbať.

,,Aha... Kamaráti..." Povedal som si pre seba.

,,Prepáč Harry, ale teraz keď sa so mnou rozišla Eleanor, nedokážem byť vo vzťahu. Čo takto potom kamaráti s výhodami?" Navrhol.

,,Iste... To sme boli aj predtým." Otočil som sa ku dverám. Louis ma chytil za ruku.

,,Možno niekedy spolu budeme..." Povedal.

,,Hej, jasné. Povedz pokojne, že ma nemáš rád, ale teraz nemáš s kým spať, preto všetko toto divadielko." Zamračil som sa.

,,Zas sa hádaš. A vymýšľaš si. Ja ťa mám rád a aj viac ako to, ale teraz to proste nejde." Vysvetlil mi.

Vote & Comment!

Love ya'll. ❤

Oops! [Larry Texting]Where stories live. Discover now