Harry plakal ešte asi ďalšiu pol hodinu. Unavil sa a zaspal mi v objatí. Nejak som sa s ním dopracoval na gauč. Šiel som do kuchyne nabrať vodu. Musí sa napiť, bude dehydrovaný.
,,Harry." Zobudil som ho. Podal som mu vodu. Posadil sa a napil sa. Nevyzerá vôbec dobre. Vypil celý pohár a podal mi ho. Položil som ho na stôl. Harry sa trasľavo nadýchol. Pohladil som ho jednou rukou po tvári. Harry vyzeral, že sa o chvíľu rozplače.
,,Harry stačí..." Objal som ho. Harry začal znovu plakať. ,,No ták... Ššš..." Pomaly som sa s ním húpal z jednej strany do druhej. Malo by ho to upokojiť. Hladil som ho po chrbte. Ani jedno nezaberalo. Začal som ho po chrbte škrabkať.
Harry sa pomaly ukludňoval. ,,Prečo plačeš?" Spýtal som sa ho.
,,Ja s-som tak h-rozný i-idi-oooot." Zas sa rozplakal.
,,Nie Harry, nie si." Odtiahol som sa od neho a vzal som jeho tvár do rúk.
,,Prepáč..." Vzlykol. Nič som mu na to nepovedal. Približoval som sa pomaly k jeho perám. Obtrel som naše pery o seba. Aj cez to, že plakal sú stále hebké. Síce trochu opúchnuté, ale to nevadí. Nežne som ho pobozkal. Bozky mi opäťoval.
Začali sme sa bozkáva s jazykmi. Sadol som si na Harryho obkročmo. Bozkávali sme sa celkom dlho, čo u nás nebol zvyk, pretože vždy sme sa po prvej puse dostali k sexu. Alebo iba k upokojovaniu. Ale to je teraz jedno.
7:32 PM
Harry spí odkedy sme sa prestali bozkávať. Ja hľadám jeho kľúče, aby som si mohol ísť domov po pár vecí. Hľadal som už takmer všade.
,,Louis?" Ozvalo sa za mnou ospalo. ,,S čím tak búchaš." Povedal. Otočil som sa.
,,Prepáč." Zadržiaval som smiech. Neviem ako dlho Harry spal na jednej strane, ale jeho vlasy to očividne nezvládli, pretože smerujú do jednej strany.
,,Čo robíš?" Prešiel ku mne.
,,Nič ja len..." Snažil som sa vymyslieť výhovorku. Videl som na Harrym, že čokoľvek, čo poviem a bude to klamstvo tak mi to neuverí. ,,Hľadal som kľúče." Sklonil som hlavu.
,,Na, čo sú ti?" Spýtal sa a prehrabol si vlasy.
,,Chcem si ísť domov po veci. Len sa prebehnem obliecť a vrátim sa." Vysvetlil som.
,,U teba sa mi páči viac. Vezmem si pár vecí." Povedal Harry a vybehol hore. Po chvíli sa vrátil s batohom. Mal na sebe čierne obtiahnuté jeansy a bordovú hoodie. Ja som mal stále jeho tepláky a tričko, v ktorých sa cítim ako omrvinka.
Obul som si tenisky a Harry tiež. Prehodil cezo mňa jeho bundu. A v tej sa cítim ako mikro organizmus. Ten chalan si musí kupovať minimálne o dve čísla väčšie oblečenie. Harry si vzal kľúče a mobil. Prešli sme ku mne.
,,A čo chceš robiť teraz?" Spýtal som sa ho.
,,Niečo by tu bolo." Uškrnul sa. Pozrel som na jeho jeansy a potom naňho. Chápem. Pred chvíľou sa zobudil. Samozrejme ja zatiaľ upokojenie nepotrebujem. Potiahol som Harryho za ruku, čím som ho asi prekvapil.
Posadil som ho na gauč. Harry si dal dole vak. Zahryzol si do spodnej pery. Sadol som si naňho obkročmo. Miesto toho aby som ho bozkával, som sa sústredil na rozopínanie jeho jeansov. Rozopol som ich a dal ich dole. Harryho vzrušenie by takto bolo vidieť na stovku kilometrov.
Oblízol som si spodnúperu. A však oblasť boxeriek si nechám na neskôr. Harryho ruky skĺzli na môj zadok. Jednu ruku mi zastrčil za tepláky. Moje ruky sa hrali s jeho telom pod jeho hoodie. Jeho vzrušenie ešte rástlo.
,,Louiso, chcem ťa v sebe." Povedal. Nič som nepovedal. Vstal som a potiahol som ho zo sebou. Harry si nechal jeansy pri gauči.
Vyšli sme do izby. Harry si sadol na postel a oprel sa o stenu. Roztiahol som mu nohy a rukami som mu vkĺzol pod tričko. Naklonil som sa aby som ho pobozkal. Vtedy sa naše rozkroky stretli a obaja sme zamrmlali.
,,Louis nenaťahuj to..." Nedočkavo povedal Harry.
,,Budem." Uškrnul som sa a pohladil som ho po boxerkách. Po mieste kde má rozkrok. Zahryzol som si do jazyka. Ešte to vydrž Louis. Povedal som si v hlave. Harry si ma pritiahol k sebe. Stiahol mi tepláky.
,,Louis ak to nespravíš hneď, tak explodujem." Povedal vzrušene Harry. Dal som mu dole nohy a sadol som si naňho. Na jeho rozkrok.
,,Mhm!" Vyšlo z neho.
,,Ak o mne vieš všetko..." Pomaly som sa pohyboval. ,,Mal by si vedieť, že to mám rád pomaly." Harryho dych sa zrýchlil.
,,Viac, poď rýchlejšie." Hovoril Harry a prsty mi zarýval do zadku. Nemyslím do otvoru, ale naozaj do zadku, čo bolí. Pridal som teda.
,,Ah, aah." Vzdychal Harry. ,,Louis. Hmm..." Prestal som sa pohybovať. Harry na mňa nechápavo pozrel. Keby som pokračoval, asi by som sa urobil.
Rostiahol som mu nohy a pomaly som mu začal ťahať boxerky dole. Uchopil som do ruky jeho prirozdzenie. Pohyboval som rukou hore a dole. Harry vzdychal. Nechal som ho tak. Kľakol som si a viac som mu roztiahol nohy. Harry sa na mňa pozrel, ale hneď ako som ho oblízol, spadol naspäť. Pomaly som ho prehĺtal aby sa mi vošiel celý, i keď o tom dosť pochubujem. Harry ma vzal za vlasy a začal si určovať tempo akým sa mám pohybovať.
Vote & Comment
Love ya'll. ❤
CZYTASZ
Oops! [Larry Texting]
FanfictionUnknown: Píšem správne, Louisovi Tomlinsonovi? Louis: Um... Áno? Kto je to? Unknown: To nie je podstatné. Chcem aby si splnil pár bodov. Louis: A ak nie? Unknown: Zomrieš :)